{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.000 visninger | Oprettet:

Sure gamle mænd {{forumTopicSubject}}

Vil vaske bil i dag - køre på tanken og køber vaskebillet - parkere foran vaskehallens port der er lukket da der er vask i gang - stiger ud og tager en spand vand og kost for at vaske under vindusvisker og sidespejle hvor vaskebørsterne ikke kommer - I samme øjeblik jeg løfter spand op og vender mig for at gå til bilen 3 meter væk, går porten til vaskehallen op samtidig med en ældre herre i en Toyota køre op bag min bil - jeg når i at tage tog skridt før han er ude af han bil og overfuser og belære mig med, at HVIS DU SKAL VASKE DIN BIL SÅ DET I VASKEHALLEN DET SKER - nå jaja godt ord da - siger til ham at jeg bare skal have vasket omkring vindusviskerne og det tager max 1 minut - så gentager han igen HVIS JEG SKAL VASKE SÅ DET I HALLEN - jeg trækker på skulderen, og forholder mig neutral - da jeg så begynder at vaske bilen som nævnt - så råber han igen - DU ER BARE LIGEGLAD VAR - DU BARE LIGE GLAD - Igen trækker jeg på skulderen og vaske færdig på et minut og køre i hallen - GO weekend karlsmart - du må sku ha et sølle liv-

Go weekend til alle derude - hold jeg muntre - det andet er livet for kort til.

Venligst


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sure gamle mænd
Kommentér på:
Sure gamle mænd

Annonce