{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  stue højtaler.
  • #1   12. feb 2011 ja til subwooferen ?!

• #2   12. feb 2011 hvis du ikke vil hjave den køber jeg den gerne smiley altså subben smiley

• #3   12. feb 2011 Det er Eltax... Hvad vil du vide... det er kvalitet fra laveste skuffe...

• #4   12. feb 2011 Bilka har solgt dem, behøver man sige mere smiley

• #5   12. feb 2011 Hov Hov Atomic subben fik faktisk meget ros deres A15 sub kostede 5500 fra ny og spillede alle konkurrenter væk

A15.2 er deres bedste skud på stammen til en kasser der virkelig leverer dybbas til film så bukserne flavrer smiley
    til musik er den dog knap så skøn den buldrer meget og mudrer bassen en del
    A15.2 har desværre også den fejl i deres forstærkere at højspændingsmodulet tit går i stykker og kan blive en kostelig affaære foruden dette er den virkelig en sub der flytter luft...

som sagt hvis du har en og vil af med den så sig til smid mig en pm evt mangler en til mit setup !

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.712
    #6   13. feb 2011 Kommer jo an på hvad du skal give for det. Og om man kan nøjes ?

• #7   13. feb 2011 Stefan G

Det der er satme da ikke en god anmeldelse... "til musik er den dog knap så skøn den buldrer meget og mudrer bassen en del
    A15.2 har desværre også den fejl i deres forstærkere at højspændingsmodulet tit går i stykker og kan blive en kostelig affaære"
    Det er da grund nok til at holde sig meget langt væk fra lortet...

• #8   13. feb 2011 nej da

alle subs har sine fejl og ved Eltax atomic modellen er fejlene som oftest den spændingsmodul som iøvrigt er en kendt fejl ved Eltax

Jeg har selv Atomic subben og da jeg jo er basnarkoman kan det ikke blive bedre at hele stuen vender vrangen ud MEN hvis folk køber en sub for at den skal være perfekt til at lytte til klassisk musik er det IKKE atomic'en man skal have

Til alt det andet er den perfekt smiley

• #9   13. feb 2011
    Stefan G

Tror nu nok jeg kunne finde en brugt JBL sub eller Cerwin Vega subwoofer der spillede både højere og bedre og som ikke gik i stykker hver andet minut... og tror jeg kunne finde den til samme pris også... Så meningen med at købe den dårligste subwoofer er?

• #10   13. feb 2011 atomicen går dybere end cerwin vega og jbl smiley

tro mig jeg har selv haft cerwin vega subs både som 12" og 15" og jeg har cerwin vega nu som stuehøjttalere og alligevel kan atomicen gå ind og levere mere bas end disse

Jeg understreger ikke at det er den absolutte dårligste sub der findes jeg peger på at hvis man skal have en sub som atomicen så skal man være obs på forstærkeren...

selv cerwin vega kan fejl i deres aktive subforstærkere og det kan jbl, gale, dali og alle de andre også have ...

Men jeg tror du skal høre en før du kaster om dig med omtale hvis du stiller den op mod jbl eller CV vil atomicen sparke begge to væk i dybden af bassen, det kan godt være at CV og jbl kan spille højere men i hvertfald ikke dybere...

• #11   14. feb 2011 Stefan G

Bullshit...

Eftersom 20 hz er det dybeste det menneskelige øre er istand til at høre, er der ingen subwoofere der laves til at gå dybere end det... og guess what... alle de JBL og CV enheder jeg har hørt... Også Dali, B&W, Peerless, System Audio osv. de går alle ned til 20 - 25 hz...

JBL's lille ES 150 subwoofer går ned til 27 hz... Eltax Atomic a15.2 har en frekvensgang der går ned til 25 hz... og nej 2 hz kan dit øre ikke høre forskel på når der er tale om musik eller film...
    B&W ASW608 går ned til 23 hz...
    Dali Ikon sub går ned til 26 hz...

Så stop dit pis med at Eltax går dybere op hvor solen aldrig skinner for det er noget mundlort at lukke ud...

Tror du skal lære lidt om lyd og frekvensgange inden DU kaster om dig med argumenter der er SÅ nemme at skyde i sænk...

• Mads L
    Mads L Tilmeldt:
    okt 2017

Følger: 1 Svar: 1
    #12   9. jun 2018 Eltax Atomic 15“
    Sælges kun basendheden

Er fra Århus kan fanges på 51212145

Kommentér på:
stue højtaler.

Annonce