{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  overvågning
  • #1   28. feb 2011 Ekstern harddisk? Tror ikke der er steder hvor du kan gemme 20 gb uden at skulle op med pungen smiley

• #2   28. feb 2011 det er netop for ikke at have optagelsen i huset og vil også gerne betale for at have et sted på nettet

• Tommy B
    Tommy B Hjælpe-administrator

Følger: 32 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 98 Svar: 2.550
    #3   28. feb 2011 Dit problem bliver ikke at finde et sted, jeg kan finde masser af steder til overkommelige priser. Dit problem bliver at uploade dem. Hvis du optager i bare nogenlunde ok kvalitet, vil din dødelige ADSL forbindelse ikke kunne følge med.

Udover det, så kræver det også, at du finder et program som kan slette gamle optagelser, når du er ved at løbe tør for plads, så den ikke blot stopper med overvågning, udover realtime. Det er et ikke et problem på en harddisk, men kender ikke et program som gør det via FTP.

Hold dig hellere til en ekstern harddisk. smiley

• Tommy B

#4   28. feb 2011 Jeg har opsat overvågning for et par værksteder, hvor det foregår via wifi, altså trådløse kameraer som streamer til en computer, der så er skjult et sted på ejendommen. Det ville jeg klart hellere anbefale dig smiley

• #5   28. feb 2011 kan du ikke komme med et par af de steder på nettet du kan finde resten af problemerne er jeg klar over

• Tommy B

#6   28. feb 2011 Det er bare at skimte igennem alle de webhosts der nu er. Et hurtigt skud vil være one.com som har 25GB plads, for 45kr/m.

• #7   28. feb 2011 ok tak

• #9   28. feb 2011 det er bedre at lave en backup på en netværks hardisk som ligger gemt i din hulmur eller noget i den retning..

• Tommy B

#10   28. feb 2011 1.1. Brug
    Det er ikke tilladt at have større mængder filarkiver
    liggende til fri downloading eller visning uden
    forudgående aftale med One.com. Hensigten er ikke at
    fungere som en ekstern harddisk for lagring af data filer
    som zip, MP3, jpg, etc., men som fremvisnings-
    /salgsplads for virksomheder og private.

Jeg læser det som at de ikke ønsker filhentnings sider mm. - Det der koster fleste penge for dem, er upload, ikke download.
    Men så er det jo bare at smide en mail af sted og bede om tilladelse, så man ikke smider en lille håndfuld penge ud af vinduet. smiley

Jeg læner mig dog stadigvæk langt væk fra den løsning, og vil aldrig anbefale den. Hellere køre det over netværket til en skjult boks, som også Anders nævner.

• #11   28. feb 2011 ville altid lave backuppen hjemme i huset, ved ikke hvordan du får leveret internet, men det er et kendt trik at klippe telefonledninger for at undgå alarm når man bryder ind.. så hvis du får nettet den vej så har du ingen back up længre.. der for ville jeg gøre følgende..

oprette en sikrings kres og hfi relæ der køre seperat med kamera netværk og pc og backup hardisk, så tyvene ikke ved at at kortslutte et uden dørs stik kan ned lægge stømme til kamerae osv. og så ville jeg gemme backup hardisk i en gips væk eller i en hulmur sænket ned fra loftet af... det sku være umuligt for dem ikke at blive optaget så smiley

• #12   28. feb 2011 Der er store problemmer med at "skjule" sin backup for potientelle sygopat indbrudstyve som sætter ild til hytten når de har været der.

Det skete for nyligt for en af mine bekendte og så kan ma nhave gemt PCen nok så godt, det er ild og røg tmmelig ligeglad med og så står man med en ødelagt video overvågning som ikek kan bruges til noget som helst.
    Så det er ikek altid ku net sprøgsmpl om at gemme den for "tyven" men også i tilfælde af brænd.

Det er faktisk noget mange indbrufstyve gør hvis de finder ud af der "netop" er overvågning det pågældene sted.

Så skal man gemme den i en helt anden bygning eller i brændskab :o)
    Eller måske ude i garagen hvis på ejendom.

Jeg ville helt sikkert også gå efter en online model som er helt uden for række vide af brænd og tyveri.

• #13   28. feb 2011 tastefejl er gratis, er du da helt svedt manner smiley

• #15   28. feb 2011 Evt. en NAS, så ligger dine data på den rent fysisk, men du kan via nettet se hvad dine kamera'er optager live ....

• #16   28. feb 2011 Jeg har et wifi kamera kørende der filmer konstant, gemmer på NAS, og overskriver efter 14 dage. Der ud over gemmer den billeder ved bevægelse på NAS også, og endda også sender billeder til min mail ved bevægelse. Og jeg kan se stream direkte fra mobilen.

Så kan man jo altid køre en back-up fra sin NAS til en anden NAS i familien..

• #17   28. feb 2011 Kan du ikke ikke købe programmer til det? Der overvåger og ligger det ud på nettet?

Kommentér på:
overvågning

Annonce