{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vordingborg Køkkenet erfaringer?
  • #2   4. mar 2011 Ikea er samme kvalitet som alle køkkenfirmaerne hvis du tænker på skabe osv .. Sokkelen skal du dog ikke købe derinde - den skal du købe hos hth eller lign .

• #4   4. mar 2011 Vi har et fra 08. Super service og vi er rigtig glade for det og det er af rigtig god kvalitet. Det skal lige siges at jeg har sat rigtig mange hth op som tømre og jeg synes vordingborg er bedre kvalitet.

• #5   4. mar 2011 Kender flere der har købt køkken hos køkkenfirmaerne, og senere skiftet ud med ikea .. Skabe osv er mindst lige så godt ..

• #7   4. mar 2011 De kører med 40% i rabatter så tror ikke det er montering, alt det i snakker om er det påstand eller hva ;)..

Ikea er også udmærket men de har et begrænset parti synes jeg, altså både til typer og til enkelte detaljer?

Hvor lang tid levering var der?

Sælgeren virker meget flink, men anmeldelser på google.dk mv, er meget dårlige.

Tjek bl.a. www.vok.dk er blevet lidt skeptisk :S

• #8   4. mar 2011 Jacob R - Hvad har du at ha den udtalelse i? For jeg kan love dig for der er forskel på korpus og andre dele fra eks. vis Ikea, HTH og andre danske køkkenfirmaer...!?

• #9   4. mar 2011 Baskentli ® --> Har godt læst hele det forum med klage over Vordingborg Køkkener, men jeg har så forhørt mig lidt rundt ved familie og selskaber det sidste stykke tid, og de jeg har snakket med som har købt deres køkken hos dem, er altså meget tildfredse! Så jeg går over begynder at hælde til Vordingborg køkkener igen!! (Skal skifte til efteråret)

• #11   4. mar 2011 Jacob R - blev taves og kom 12 timer for sent i seng?... For vil gladeligt tage den diskution op med dig i et åbent forum.. smiley

Men pas på hvad du spørg om - Baskentli ® - i disse forums.. De fleste ved ikke hvad de snakker om, en del kan fortælle godt eller dårligt om de enkelte firmaer, men de oplevelser kan være enkelt stående... Ligesom den side du linker til, det er en familie der har haft en dårlig oplevelse med Vordingborg køkkener og vil gøre ALT for at folk skal kunne se deres dårlige oplevelse ved at søge på Google, efter den forhandler... Kan selvfølgelig godt forstå deres utilfredshed ved at det ikke lever op til sælgers ord... Men igen, vi er mennesker og vi kan begå fejl...

Håber du finder det firma der gør du føler dig mest tryg og sikker, hvad angår pris og kvalitet smiley

• #12   4. mar 2011 Arne - Sku lige til at spørge om du havde sparet soklen væk, men det var bare sokkelben smiley

• #13   4. mar 2011 ££Søren££ J --> Rigtig fint beskrevet!! Enig..

• #14   4. mar 2011 Vordingborg køkkener er der så absolut intet galt med... de forskellige dele bliver produceret samme sted som bl.a KVIK, INVITA og så videre...

Har selv arbejdet for en køkkenproducent i 5år så ved da lidt om det smiley

• #15   4. mar 2011 Jeg vil godt lige slå en ting fast med 7" søm..

Et Ikea køkken og et køkken fra et køkkenfirma må IKKE sammenlignes.

I min lejlighed satte jeg et Invita køkke op til ca 90.000 kr. Og det køkken spiller 1 million.. Min far købte så nyt køkken for ca 2 år siden ved Ikea, som han kun gav 20.000 kr for. Størrelses messigt det samme som mit.

Soklen ved Ikea er plastik limet på træ.
    Soklen ved Invita er rigtig alu.
    Låger osv ved Ikea er malet med runde hjørner m.m
    Låger osv ved invita er lamineret med højtryk laminat og malet med autolak. Alle hjørner er skåret / slebet.
    Finishen ved Ikea er ikke altid til at blive imponeret af.
    Finishen ved Invita spiller en million.

Det jeg prøver at sige er. Self. er der forskel på et køkken til 20.000 kr og 90.000 kr. Man får hvad man betaler for. Men dermed ikke sagt at et Ikea køkken ikke er fint og udemærket. Da det er dælme mange penge at spare hvis man kan leve med det udvalg de har i ikea og deres finesser.

• #16   4. mar 2011 Kim S - Du er lidt skæv på den mht. Invita smiley

• #17   4. mar 2011 Og Dennis S - Du ved ikke hvad du snakker om smiley

• #18   4. mar 2011 øhh nej det er jeg så ikke.... kan så informere dig om at INVITA bl.a får leveret alle deres bordplader fra DFI-Geisler og det har de fået i mange år og det være sig Laminat/massiv træ/ corian - u name it smiley

• #19   4. mar 2011 Kim S - Ud af en arbejdsdag bestående af 50 emner, laver jeg min 10 emner til invita og har finger med i alt andet med invita undtagen bordplader... Så du er frygtelig skævt på den...!

• #20   4. mar 2011 og du tror simpelthen at INVITA kun får leveret kabinetter osv fra en fabrikant... øhm nej....

• #21   4. mar 2011 Kim S - Er det lang tid siden du har været i denne branche, hvad laver du nu?

• #22   4. mar 2011 Ham i svanekøkkenet mente, Vordingborg var dårligt. Men han tilbød at lave det samme køkken for 180.000 mod 30.000 vordingborg, så sagde jeg, der skal fandeme også være forskel på kvaliteten..

Tak for alle indlæg, men er stadig ikke helt overbevist smiley

• #23   4. mar 2011 men tja hellere købe 5 gange nyt køkken på 30 år smiley
    end at give 180.000 og have det køkken i 30 år smiley

hva synes i smiley

• #24   4. mar 2011 Klart at han modsiger en konkurrent smiley Vil os sige at Expert var lort hvis jeg selv Arbejde i Fona smiley Men kan høre du heller ikke har været hele vejen rundt, der er jo Osse Svane, Kvik Og HTH (De har det jo osse gørdetselv pakken)

• #25   4. mar 2011 Du ved ikke hvilke problemer de fem forskellige køkkener giver over de 30 år, de ene køkken giver måske os problemer, men de er testet til ca den brug ifølge altal år...

• Flemming M
    Flemming M Tilmeldt:
    feb 2017

Følger: 12 Svar: 1
    #26   27. feb 2017 Køb Aldrig Vordingborg Køkken
    Har fået Skiftet 49 Låger og Skuffer der går op i laminat en og nu har jeg 16 der er samme problem med og de lovede at jeg ikke skulle være bange for når køkkenet blev ældre nu har de ændret mening nu kan jeg få en tube lim og et tilbud på nye låger . Det må jeg sige det er et tilbud alle har råd til

Kommentér på:
Vordingborg Køkkenet erfaringer?

Annonce