{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
772 visninger | Oprettet:

Problemer med ps3? {{forumTopicSubject}}

hej Bg.

i løbet af de sidste par dage, har jeg fået problemer med min ps3.

problemet er at den ikke loade og fremvise spillet så jeg ikke kan komme ind i det, kan heller ikke komme på nettet og spille online.??

har prøvet med flere spil og det er samme problem stilling med alle spillene?

nogen der har oplevet det samme? eller er det bare at køre i elgiganten imorgen og klage for playstation er fra december måned af 2010?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Problemer med ps3?
  • #1   9. mar 2011 Hvis den er så ny, burde den jo ikke gøre så noget. Kør ned og klag

• #2   9. mar 2011 Ja kør du bare derned og så finder i ud af noget smiley

• #3   9. mar 2011 PS3.. siger det bar'!

• #4   9. mar 2011 Glanza Jr. : Det er flot du også kan skrive det..

mads T : Har du haft opdateret den?

• #5   9. mar 2011 Min ville lige pludselig heller ikke loade spil eller andet i blu-ray drevet. Jeg havde ingen garanti på min da den var udløbet så solgte den som defekt.

Men problemet er at laseren i blu-ray drevet brænder af og derfor vil den ikke loade.

Men når du har garanti på din, så tag den ned og få den repareret eller byttet. Husk evt at tage backup af dine savegames.

• #6   9. mar 2011 MB. ja har haft den opdateret hele tiden.

Flemming S. ja lyder som en meget god forklaring, for har nemlig undersøgt lidt omkring fejl ved playstation , og det virker som at de to fejl er de meste udbredte på flere website osv. men ja har forsikring i 3 år på skidtet.

• mick c
    mick c Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Svar: 6
    #7   9. mar 2011 Du kan ikke komme på playstations eget netværk lige nu da de kører service på systemet fra 16-03 (tidszone ukendt-måske pacific).
    Den 3-4 marts lavede den bøvl fordi der var for stor traffik da hele verden ville downloade den nye map-pack til COD Black ops. Hvis det er spil der skal online ved hver opstart, kan det være de nævnte årsager der har pårviket dit system. Folk der er logget ind før kl 16 kan stadig bruge netværket og bør derfor ikke gå offline hvis de har tænkt sig at spille senere i aften.

• #8   9. mar 2011 der er problemer med psn idag og igår de arbejder på at løse problemet

• #9   9. mar 2011 mick C

det burde da ikke have noget at gøre med den ikke læse spillet?

• mick c
    mick c Tilmeldt:
    mar 2011

#10   9. mar 2011 jo nogen spil skal den gå online med ved opstart for at hente bl.a. konfigurationer, profildata osv. Du bemærker det bare ikke lige med alle spil og så kan det være hvis du har været online med et spil som har hentet en ny patch som gøre at den fejler i "readingen" fordi den nye patch har eventuelle netværksfeatures osv.....

• #11   9. mar 2011 ja men som sagt har prøvet flere spil,Gran turismo 5, Call of duty balack ops, og fifa 11? og det kun fifa og black ops jeg spiller online?

• mick c
    mick c Tilmeldt:
    mar 2011

#12   9. mar 2011 skal lige siges det gennerelt først er når spillet har info på ps3´ens hdd som tit er en patch, konfigurationer eller trophies du har opnået, at den på en måde nærmest har "brug" for at komme på nettet og se efter opdateringer af data til disse spil.

• mick c
    mick c Tilmeldt:
    mar 2011

#13   9. mar 2011 Mads t: har du givet PS3 systemet lov til automatisk at hente opdateringer? Så gør den det nemlig uden at du går online med spillet, for spilproducenter lave jo altid reperationsfiler til efterbehandling af børnefejlene der er i alle spil.

• #14   9. mar 2011 Mick: ja har slået den på auto opdatering?

så hvad skal jeg gøre?

er det bare at vente til sony har løst problemet og er det alle der har det?

• mick c
    mick c Tilmeldt:
    mar 2011

#15   9. mar 2011 det er svært at sige da problemerne der kan opstå varierer en hel del. synes dog din lyder en smule besynderlig fordi den overhovedet ikke kan afspille ét eneste af dine spil samt dvd og bluray-film.
    Hvis du bogstavelig talt har prøvet at starte alle dine spil op til flere gange hver dag uden der kommer spiltitel frem i XMB menuen, så formatér dens HDD. Det er ret nemt, alt står i din PS3-manual.

• #16   9. mar 2011 du kan evt omgå det ved at slette alt i ps3 service men vent nok 1 dags tid da der er problemer med psn

• #17   9. mar 2011 men nu har jeg fået psn op og kører igen men den kan stadig ikke læse spillene?

Kommentér på:
Problemer med ps3?

Annonce