{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
797 visninger | Oprettet:

harddisk optager fra boxer {{forumTopicSubject}}

hej..
har lige fået boxer med sådan en
Sagem DTR 94160TA
nå jeg sætter den til at optage et program kl 18-19fast hver dag.. får jeg aldrig de sidste 5-10 min med af programmet...
har inde i brugerinstilleringer satden til at tage 15 min efter programmet skulle være slut.. men hjælper ikke.. dne optager kun 1 time :(... hvad gør jeg forkert

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  harddisk optager fra boxer
  • Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

Følgere: 10 Emner: 18 Svar: 2.552
    #1   12. mar 2011 Sikkert ingenting. Sagem kassen er det argeste kina-lort. Jeg har fået byttet min 2 gange pga. alle mulige trælse fejl. Nu har jeg en der virker, men tilgengæld lyder harddisken somom den er bygget uden lejer.
    Jeg er sgu glad for at jeg kun gav de 500kr og ikke 2500 som de sælges til på nettet...

Det er lidt synd, for boxer-tv virker faktisk ok, men den Sagem pis-kasse trækker altså deres produkt alvorligt ned.

• #2   12. mar 2011 Det lyder godt nok heldigt, at mine forældre valgte den 1.000 kr. (ca.) dyrere Samsung i stedet. Det fungerer upåklageligt.

• Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

Følgere: 10 Emner: 18 Svar: 2.552
    #3   12. mar 2011 Jeg havde også valgt andet mærke, hvis det var tilgængeligt dengang. Men det var det desværre ikke, så nu er næste skridt at proppe kassen i en skuffe og så styre den via en IR-extender. Så kan vi få lidt ro i stuen igen, der er intet værre end hdd-støj og blæser støj. Sagem-support siger at de skal larme, da der sidder en lille blæser der skal køle harddisken.

Kommentér på:
harddisk optager fra boxer

Annonce