{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
466 visninger | Oprettet:

hey bg jeg har ledt bru får at snake {{forumTopicSubject}}

ja jeg har ledt bru får at snakke med ander en min mor og far lig nu sår jeg hobe det er okay at jeg lave den emnde her i Off Topic ..

jeg er lig komme hjem fra danmak jeg kørd til dk KL.14,30 får at hendt min afdød søster ting og fok det er mag men det er helle ikke fedt og stå og skal hend hins ting jeg saven hin rite MAGE hun kan ikke hvad det bekendt hun blive 35 år og eflet lod 4 børn en lille pige på 6 munge og en ledt stør pige på 8 år og to drane på 11 og 14 år som helle ikke her ders far men han død får 2 år siden ..

det er ikke gåd op får mig i nu at hun er væk enne kan jeg ikke fadt det elle sår vil jeg ikke fadtte det ..

hun død siste år i jul tid den 7 december kl 13,50 det hord får min mor og mig lig nu dag vi skal til at fenne ud af hvor mag børen vil har af det vi har hende i dag det er en massse :-((

ja og nu har jeg kan en stor søster tilbag hun er dum og aldt det der men son er søsgen men jeg elsker hin og jeg elsker også hin der død :(( og saven hin mag .....

ja unskyl bilgalleri at jeg skrive her enne men jeg føle at jeg mangil nogen at snakke med i sted får min mor og far

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hey bg jeg har ledt bru får at snake
Kommentér på:
hey bg jeg har ledt bru får at snake

Annonce