{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.828 visninger | Oprettet:

Ånderne vender tilbage {{forumTopicSubject}}

god eftermiddag til alle smiley

jeg sad igår og så det program der kører for tiden "ånderne vender tilbage"

selve programmet er meget underholdene, men personligt så tror jeg at det er det rene skuespil..

tænkte at jeg lige vil prøve at starte en debat omkring emnet..

hvad tror i? skuespil eller den ægte virkelighed? begrund jeres svar smiley

forsat god søndag

- Søfeldt

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ånderne vender tilbage
  • #1   27. mar 2011 Flop

• #2   27. mar 2011 Skuespil..
    Det er da også lidt sjovt at programmet kørte for 5 år siden..
    Men så var alle ånderne pludselig væk..
    Men lige pludselig, så kom de sku tilbage i 2011, så skal de sku igang med at optage igen..
    Der er ikke andet mellem himmel og jord, end lidt luft..

• #3   27. mar 2011 Theis...

nu tror jeg også det er det rene fup.. men "ånderne" kunne i princippet stadig godt være der, selvom man ikke filmer smiley

• #4   27. mar 2011 det er sku mærkeligt at der lige pludslig er en der tænder eller slukker lyset i et rum når de er der .. har ikke set det da jeg mener det er fup .. konen ser det ... det må være lydmanden der kom til at slukke lyset....utroligt at folk gør sig til grin .. det er det samme som det program . slemme børn ... hvad skulle det hjælpe de er en uge ved nogle kristene .. jeg har osse været en slem ..ENGANG ... da hjalp det heller ikke med en tur i brummen ...

• #5   27. mar 2011 Jeg tror på der er noget andet end det vi kan se, har efterhånden oplevet nogle ret underlige ting gennem tiden som jeg virkelig ikke kan forklare hvordan kan lade sig gøre.. Men om programmet er fup ved jeg ikke..

• #6   27. mar 2011 Har samme holdning som *Aabenhuus *:

Jeg tror der er noget mellem himmel og jord, som fx ånder. Også da jeg selv har oplevet nogle mærkelige hændelser i min grand-onkels hus.
    Men om programmet er fup, aner jeg ikke.

• #7   27. mar 2011 Søfeldt !
    Nej, for ånderne er der jo kun når de filmer? smiley
    Det virker sku også underligt, at LIGE når de filmer.. Så sker der noget :D?

• #8   27. mar 2011 skal da indrømme .. jeg kan komme et sted hen eller lave noget .. hvor jeg syntes jeg har oplevet det før .(i en drømt)

• #9   27. mar 2011 Svært at sige.. Vil være latterligt at gøre sig selv til grin hvis det ikke passer, tænk på fx børnene osv. der går i skole, mon ikke de ville blive mobbet osv..

Afsnittet igår med inderhaverne af Spar er osse de rigtige ejere. Så der er ingen bluff på det punkt.

• #10   27. mar 2011 MYSTERIET om den klamme hånd i GREVINDENS NAT BUKSER..

• #11   27. mar 2011 bobbelpower.

Det kaldes "deja Vue" - det sker når dit ene øje "sover" du opfanger derfor samme begivenhed 2 gange i træk meget kort efter hinanden. Det fucker din hjerne, og det føles som noget du har oplevet for længe siden.

• #12   27. mar 2011 Så engang et program på Discovery, hvor de satte skeptikere overfor folk der var "prof" spøgelsesjagere med alle deres gadgets.

Sjovt nok kunne de finde rationelle årsager til alle de "profs" beviser på spøgelesaktivitet.

Kolde briser? - Træk, det er jo gerne gamle huse, og gamle huse er sjovt nok ikke tætte.

Elektro Magnetiske impulser? - Igen, gamle huse med tvivlsom kabeltrækning, som sjovt nok var ekstra tvivlsom de steder med store udslag.

Billeder med "skygge ansigter" ? - Billedet blev taget med til en prof resturatør, som med 100% sikkerhed kunne fortælle det var blevet reperaret før.

Og sådan blev de ved.. Var sq meget griner at se smiley

• #14   27. mar 2011 Har selv været på besøg i en af de lejligheder de besøger i en af programmerne, og det er ikk fis det der sker.
    Lys bliver slukket og tændt, man høre fodtrin steder hvor der ikke er nogen mennesker, skabslåger blev åbnet, vandet blev tænd og slukket og den hund der boede der, var skræmt fra liv og sans, fordi at ånden drillede den ved og smide dens kødben efter den og andre mærkelige ting.
    Så helt sikkert, der er noget hold i programmet.

Kommentér på:
Ånderne vender tilbage

Annonce