{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.252 visninger | Oprettet:

Små "kasse"-beslag til bagagerummet {{forumTopicSubject}}

I vinters engang så jeg på Thansens hjemmesiden at man kunne købe nogle små beslag (eller hvad man kalder dem) til bagagerummet. Tror man satte dem fast med velcro - er dog ikke helt sikker.

Det bestod af 4 stk hjørne-dimser, som man så kunne sætte i hvert hjørne af en kasse, så kassen stod fast?

Har nu brugt noget tid på google, og har (åbenbart) ingen anelse om hvad jeg skal søge efter. Kan heller ikke finde dem på Thansen længere.

Nogle der har en idé om hvad det er jeg snakker om? og måske endda ved hvor man kan få sådan nogle? De virkede bare meget smarte, da man kunne flytte rundt på dem, alt efter hvor stor en genstand man skulle holde fast..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Små "kasse"-beslag til bagagerummet
  • #1   3. apr 2011 ved ikk hvor man finder sådanne...

meeeeeeen... hvis du vil køre til roskilde for det ka jeg da lave x antal stykker af beslagne til dig...

velco'en ka du jo selv finde hos thansen... smiley

men det er ikke noget der ska ta ret lang tid at lave...

skriv evt en pb til mig... ka lave dem i lige den størrelse du vil ha... smiley

• #2   3. apr 2011 jeg laver bar nogle til jer... ingen problem... smiley

kom med nogle mål og jeg ordner det for et lille beløb.. smiley

• #3   3. apr 2011 Hej ¤ Leave the gun - take the cannoli ¤
    Det forklar selvfølgelig hvorfor man ikke kan finde dem længere. Det var da en skam. De var jo ganske billige, og virkede som en super god løsning. Tak for det dog smiley

Madsen #
    Det lyder da som et godt tilbud! smiley Hvordan laver du dem? Ud af hvilket materiale? Som jeg husket det var dem hos Thansen af noget plastik/gummi, så de ikke ridsede kassen eller hvad man nu havde sat dem til at holde.

Jeg er ganske interesseret i sådan nogle da jeg nogle gange kører med computere og den slags for arbejdet.

• #4   3. apr 2011 rustfrit stål, alu, jern...

jeg er i lære som smed... og er færdig om lige over et år... smiley

jeg ska bar ha nogle mål på det jeg ska lave... så ska jeg gerne klare sådanne små nogle... smiley

• #5   3. apr 2011 Rune H

ellers kommer du bar ud på mit arbejde en eller anden dag og så laver jeg lige sådan nogle til dig mens du venter... smiley

• #6   4. apr 2011 Madsen,
    Jamen, det ville da være storslående smiley Det sker jeg kommer til Roskilde, det er dog ikke så tit. Dog skal jeg nok snart derned af igen.

Hvad skal du have for sådan nogle stykker?

• #7   4. apr 2011 kommer jo an på hvor mange du vil ha... smiley

ska jo os betale nogle materialer og sådan... smiley

4??
    8??
    12??
    16??

mig er det lige meget.. smiley

og ikke mindst ska jeg ha nogle mål på dem... smiley

• #8   4. apr 2011 Kan jeg ikke lige tage fat i dig herover BG hvis det er jeg kommer til Roskilde? Så kan vi altid aftale videre der. Og så kan jeg lige måle og gøre ved. Kører altid rundt med en kasse bag i bilen med div. klude, ruderens og den slags Den ville jeg meget gerne have sat noget bedre fast. Og så skal jeg lige have nogle mål på nogle computere vi bruger på arbejdet.

Jeg går og venter på at høre fra en i Roskilde, så før der, ved jeg ikke helt hvornår jeg kommer forbi smiley

Men er det ok med dig, hvis jeg vender tilbage når jeg ved mere?

• #9   4. apr 2011 det gør du bar... smiley

så ska jeg fortælle dig om jeg har tid... smiley

hvis det er i hverdagene er jeg meget nem mht tiden... smiley weekenderne er næsten altid optaget... smiley

• #10   4. apr 2011 Det vil højst sandsynlig også blive en hverdag smiley
    Men det lyder super godt. Og mange tak for tilbudet smiley

• #11   19. jan 2013 Hej Rune smiley

Ved godt det er halvandet år siden du postede dette indlæg.. Men nu ledte jeg lige selv efter sådanne nogle beslag.. og FANDT DEM i thansen, ligesom du sagde..

http://www.thansen.dk/product.asp?c=8291118282&n=1200309370&pn=1226674856

Synes bare lige jeg ville dele min begejstring med nogen smiley

God weekend!

Kommentér på:
Små "kasse"-beslag til bagagerummet

Annonce