{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vikarbureau erfaring
  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.712
    #1   21. apr 2011 Vi har ihvertfald ansat mange igennem vikarbureauer der hvor jeg arbejder ! Mens de er vikarer så får de jo grundlønnen som den er sat til ved det firma de er ude ved ! Har dog aldrig selv været vikar !
    Men har haft den del med dem at gøre i den afdeling jeg var i tidligere i firmaet og fik mange vikarer under der skulle arbejde der !

• #2   21. apr 2011 De gange jeg er stået uden job er det altid et vikarbureau der har fået mig i job - først som vikar, derefter fastansat....

Bare hus k og tag de jobs hvor der er "mulighed for fastansatelse" smiley

• #3   21. apr 2011 Arbejder selv som vikar lige pt. jeg synes det er ok.

• #4   21. apr 2011 Nogen der ved om man hurtig bliver tilbudt job? Det kommer jo selvfølgelig an på ens kvaliteter, men hvad siger tendensen/statestikken?

• #5   22. apr 2011 hvad ligger lønnen på

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#6   22. apr 2011 6pack det er jo forskelligt fra firma til firma. Du får grundlønnen som den er hvor du bliver sendt ud ? Dem der er vikarer ude ved oss får omkring 175 kr i timen plus overtidstillæg

• #7   22. apr 2011 okay det er ikke dårlig er det så selv stændige altså får løn ved vikar bureau og så skal de selv styre ferie penge pension og forsikring...

for sådan gør de ved bring expres i kolding de får 145 kr i timen for alle timer om det så er nat eller dag.. så styrer de selv pension ferie penge og forsikring... hvis de er syge får de ikke en krone med mindre de har tegnet en ekstra forsikring

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#8   22. apr 2011 Kan sku ikke lige huske hvordan det er med feriepenge og pension desværre på stående fod ! Og heller ikke sygdom ! Men kan da spørge dem hvis det er noget man ikke selv kan finde svar på på Google ! Vi har stadig en del vikarer ude hos oss nu !

• #9   22. apr 2011 har også været ved 2 der førte til arbejde de begge 2 ga ferie penge og penge ved sygdom hvis du havde vagter i de dage du var syg men der er forskel fra firma til firma

• #10   10. jul 2015 hej jeg ved godt det er et gammelt forum smiley

men håber at får svar smiley

hvis man ikke er i et vikariat hvis de nu ikke ringer så får man bare ikke løn eller smiley

på forhånd tak smiley

Kommentér på:
Vikarbureau erfaring

Annonce