{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
763 visninger | Oprettet:

Kan ikke logge på PS3+hotmail ?? {{forumTopicSubject}}

Hey..
Jeg kan ikke logge på min ps3 konto ? Der står at det er en fejl 8071...A06 ? Har ikke kunne logge på siden i onsdags..

SAMTIDIG kan jeg heller ikke logge på min hotmail-mail. Der kommer denne besked:

Din konto er blokeret
Hvorfor vises disse oplysninger?
Nogen kan have brugt din konto til at udsende en masse uønskede meddelelser (eller gjort noget andet, der overtræder Vilkår for brug af Windows Live).
Vi vil hjælpe dig med at få din konto tilbage.
Hvad skal du gøre?
Vi fører dig gennem nogle få trin, hvor du skal bekræfte, at du er ejer af kontoen. Derefter skal du ændre din adgangskode, i tilfælde af at andre har haft adgang til din konto. Det tager kun få minutter. Derefter er blokeringen ophævet, og du er i gang igen.
Vi har ryddet dine kontoindstillinger
Ofte kommer kunder her, fordi andre har haft adgang til din konto og bruger den uden din viden til at sende spam. For at beskytte dig og dine kontaktpersoner har vi fjernet eventuelle automatiske Hotmail-svar og sammenkædede konti, du har haft.

Hvis jeg følger div. "hjælpesætninger" på siden, bliver jeg ført tilbage til de samme blindgyder konstant, og får besked på at jeg skal være logget på før jeg kan ændre mine oplysninger.. Det er kraftedme svært når man ikke KAN logge på !! Aaarh..

Er der andre der har haft lign. problemer, eller ved hvad jeg kan gøre?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan ikke logge på PS3+hotmail ??
Kommentér på:
Kan ikke logge på PS3+hotmail ??

Annonce