{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
439 visninger | Oprettet:

NAS server {{forumTopicSubject}}

Hvordan bruger man den egentligt? Skal den bare have strøm et sted i huset og så kan man finde de ting man har lagt på den på nettet? Er det så låst med en kode? og den skal vel ikke være tilsluttet en pc for at virke? Håber noget kan hjælpe for har jeg ikke styr på:o(

http://www.elgiganten.dk/product/pc-hardware/lagringsenheder/harddisk/IOMEGA1TBNAS/iomega-nas-server

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  NAS server
  • #1   28. apr 2011 Den skal have en IP-Adresse, den kommer helt sikkert med en default (se i manualen). Så skal du give den en af dine egne.

• #2   28. apr 2011 den skal have en IP adresse .. tilsluttet strøm og så dit netværk og så spiller det smiley

• #4   28. apr 2011 Morten, en NAS er billigere i strøm.. og min står fint og henter fra nettet.. og den har UPNP kørende og FTP server og meget andet.. synes det er rart at man kan have sådan en lille boks stående på en hylde på kontoret og køre alt man har brug for på sit hjemme netværk.. den deler også min printer så alle computere i hytten kan udskrive til den trådløst osv.. jeg er glad for min smiley

Kommentér på:
NAS server

Annonce