718 visninger
|
Oprettet:
dhb camping (newbie) {{forumTopicSubject}}
nu skal jeg for første gang tilbringe en hel weekend på vandel flyveplads.
da dette nu er første gang har jo lidt forskellige spørgsmål som jeg ikke har kunne finde svar på. ( ja kender både google og vmax)
1: er engangsgrill/ alm. grill bandlyst.?
2: må man have gasflaske med i campingvognen.?
3: må man opsætte fortelt.
4: hvordan er parkeringsforholdene ved campingvognene.?
på forhånd tak.
jan 2004
Følger: 5 Følgere: 4 Biler: 3 Emner: 23 Svar: 304
Ja tror bestemt du må bruge gas i campingvognen, det har vi ihvertfald, og har ikke læst noget om det de sidste 5 år vi har været dernede.
Hvis der er plads til fortelt så ja, det plejer vi at gøre, bare hold plads til dem ved siden af, og respekt for hinanden så skal det nok gå.
Vi plejer at parkere lige ved vognen, og har aldrig haft problemer med det endnu
nov 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Biler: 11 Emner: 76 Svar: 570
du må godt bruge gas
jo selvf må du opsætte fortelt.
du parkere ved siden af din vogn. bare afmærk eller sæt noget op så din plads er ledig.
glæd dig der er årets week
mar 2007
Følger: 23 Følgere: 21 Biler: 2 Emner: 91 Svar: 4.040
mar 2007
jul 2005
Følger: 97 Følgere: 101 Biler: 4 Emner: 563 Svar: 7.169
Men igen de skriver også man ska grille i de områder som er lavet til det (noget sand i græsset) og der bliver sku aldrig brugt.. Folk stiller dem bare på asfalten så kører det.. Securty har ikk sagt noget de 6 år jeg har været med..
nov 2004
Følger: 21 Følgere: 23 Biler: 11 Emner: 235 Svar: 4.885
Vi havde en fælg med et dæk der alligevel skulle skiftes, så den vendte vi bare på hovedet og satte vores engangsgrill derned..
Ingen problem i det..
2.
Pas.. Men tvivler lidt..
3.
Fortelt må du formentlig ikke have oppe pga. brændfaren..
4.
Der plejer og være fint med plads..
mar 2007
ellers må vi snakke godt for vores sag, vi har også en der skulle sove i forteltet. han har div. brandkurser, og det har vi andre også.
dhb camping (newbie)