{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvor meget data
  • Michael N
    Michael N Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 925
    #1   5. maj 2011 Jeg bruger personligt aldrig mere end 600 mb (har 1gb til rådighed), og jeg bruger den til facebook og nyhedssurfing dagligt. Hvis du ikke bruger den til mere end hvad du siger så burde 1gb være nok

• #2   5. maj 2011 altså jeg bruger mit wifi når jeg er hjemme, og har aldrig brugt mere end 5% af de 1 gb data jeg betalte for.

• Emil R
    Emil R Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 48 Følgere: 47 Svar: 4
    #3   5. maj 2011 1 gb er alt rigeligt nok til det du skal bruge den til, henter selv et par abbs, nyheder og facebook, den ryger selv over på wifi når der er noget i nærheden, så for det meste bruger du wifi.

• Michael N
    Michael N Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 925
    #4   5. maj 2011 hov. Jeg glemte at sige, at i de måneder hvor jeg har ramt 600mb har jeg også brugt den til at høre musik fra youtube og nogle gange som netforbindelse til min computer. til gengæld slukker jeg næsten altid for det mobile netværk når jeg ikke bruger det, for at spare strøm.

• #5   5. maj 2011 vores mobiler er altid tændt og opdaterer konstant. Jeg henter spil, hører musik, ser videos, GPS osv.. Har aldrig ramt 1giga endnu...

Kommentér på:
hvor meget data

Annonce