{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
685 visninger | Oprettet:

Problemer med HTC efter opdatering ?! {{forumTopicSubject}}

Efter jeg har opdateret min Desire HD har jeg fundet ud af 2 ting .

1. Den er blevet væsentlig forbedret med menuer og genveje .

2. Den fungere ikke til det den egentlig er lavet til !

Jeg kan ikke skrive beskeder til ret mange ? Tror jeg kan til de fleste af dem jeg har på Facebook gennem telefonen, men ellers ikke rigtig . Jeg kan sagtens lave en besked til personen, men når jeg trykker send står der vent i 2 sekunder og så sker der ellers INTET !

Nogen som kan hjælpe ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Problemer med HTC efter opdatering ?!
  • #1   15. maj 2011 jeg har også problemer med min ( incredebel s ) både i beskeder og i min besked toner..... det er sku lidt noget ged....

• #2   15. maj 2011 Der må være en løsning på problemet - men svært at sige hvem man skal spørge for de børn der er i den anden ende af disse "tekniske hotlines" er efter hånden så intet vidende at det gør ondt .

• #3   15. maj 2011 Aldrig opdater din HTC..min legend blev så langsom at jeg måtte ud og have ny telefon, og så jeg prøvede og sælge den anden måtte jeg næsten ned i halvpris pga den opdatering

• #5   15. maj 2011 Gendannet ? Altså jeg har genstartet den hvis det er det du mener ?

• #7   15. maj 2011 Casper M | Corolla E11 Byttes | !

Altid opdater din HTC telefon, ellers får du ikke sikkerhedsopdateringer og lign. udover de ekstra funktioner som du ofte får med opdateringer.

RIgtigt, telefonen bliver langsommere, bad luck hvis man ikke kan leve med det må man ud og investere i en ny telefon med hurtigere CPU.

Michael B prøv at lave et reboot af telefonen, altså reset to factory.

Hvis det ikke virker så send telefonen til værksted der hvor du har købt den.

Hilsen en Telenormedarbejder.

• #8   15. maj 2011 Den er ikke langsom, den køre som den skal, men kan bare kun sende beskeder til udvalgte .
    Men hvis man trykker "reset to factory" så sletter den vel kontakter og hvad der ellers ligger i den ??

• #9   15. maj 2011 Yes det gør den.

Men hvis du har en Gmail konto på den så har den automatisk smidt alle kontakter op på den server, så den vil hente dem tilbage igen når den er nulstillet..

Hvis du vil tjekke det så kan du gå under "synkronisering" i indstillinger og klikke ind på din gmail, så står der hvornår den sidst har synkroniseret dine kontakter.

• #10   15. maj 2011 Okay, det er da alligevel noget rod smiley Men jeg må prøve mig lidt frem .

Kommentér på:
Problemer med HTC efter opdatering ?!

Annonce