4.819 visninger
|
Oprettet:
JKS arbejder på Esbjerg havn. SIEMENS {{forumTopicSubject}}
Har fået arbejde på Esbjerg havn den 4 Juli, og skal arbejde for JKS i Esbjerg, hvor vi skal arbejde for Siemens med generelt montage.
Kender selvfølgelig godt min timeløn, men er der meget overtid deroppe, og kender i nogen deroppe som i ved hvor meget tjener sådan ca i gennemsnit.
maj 2005
Følger: 39 Følgere: 39 Biler: 15 Emner: 34 Svar: 644
maj 2007
Følger: 17 Følgere: 17 Biler: 1 Emner: 62 Svar: 948
mar 2007
Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.712
Har selv haft mange vikare fra forskellige steder og de bliver alle ansat under samme vilkår som en nyansat i firmaet!
mar 2007
dec 2004
Følger: 17 Følgere: 16 Biler: 5 Emner: 204 Svar: 210
Det lyder godt. Jeg er nemlig meget interesseret i at tjene gode penge deroppe.
Ved du hvordan det fungere med over tid på havnen?
Er det dobbelt løn lige efter man har haft sine 8 timer, eller hvordan foregår det?
mar 2007
Martin vil helst ikke udtale mig om hvad de får på havnen dernede da jeg intet har at gøre med det. Men vil sige med 99% sikkerhed du får ikke dobbeltløn Per ekstra påbegyndt time ud over almindelig arbejdstid i hverdagene. Det findes der heller ikke mange steder man gør.
Men vil du ud og tjene kassen så få skabt en god kontakt med den daglige leder på pladsen og søg om at komme ud som montør. Så snakker vi en god løn. Ikke at du ikke kan tjene godt i Danmark. Gør jeg skam selv. Men man skal osse ære villig til at tage timerne for det
JKS arbejder på Esbjerg havn. SIEMENS