{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.819 visninger | Oprettet:

JKS arbejder på Esbjerg havn. SIEMENS {{forumTopicSubject}}

Har fået arbejde på Esbjerg havn den 4 Juli, og skal arbejde for JKS i Esbjerg, hvor vi skal arbejde for Siemens med generelt montage.

Kender selvfølgelig godt min timeløn, men er der meget overtid deroppe, og kender i nogen deroppe som i ved hvor meget tjener sådan ca i gennemsnit.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  JKS arbejder på Esbjerg havn. SIEMENS
  • #1   17. maj 2011 jeg får 212 i timen ved jks. på nat. også ved siemens. og har massere af overarbejde

• #3   17. maj 2011 Ja, eller bare have et arbejde smiley

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.712
    #4   17. maj 2011 Rasmus Han bliver på ingen måde taget i røven. Har arbejdet for Siemens i lidt over 5 år nu både nat og dag! Han får præcis det samme som alle andre ansatte på Siemens.

Har selv haft mange vikare fra forskellige steder og de bliver alle ansat under samme vilkår som en nyansat i firmaet!

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#5   17. maj 2011 Martin hvad du tjener afhænger jo helt af hvor mange timer du har. Det kan ingen svare dig på. Men hver gang Soemens henter vikare ind er det fordi der er travlt og så er der som regel meget gode muligheder for nogen ekstra timer smiley

• #6   17. maj 2011 Casper:

Det lyder godt. Jeg er nemlig meget interesseret i at tjene gode penge deroppe.

Ved du hvordan det fungere med over tid på havnen?
    Er det dobbelt løn lige efter man har haft sine 8 timer, eller hvordan foregår det?

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#8   17. maj 2011 Rasmus han bliver stadig ikke røvrendt uanset hvordan du vender og drejer den.

Martin vil helst ikke udtale mig om hvad de får på havnen dernede da jeg intet har at gøre med det. Men vil sige med 99% sikkerhed du får ikke dobbeltløn Per ekstra påbegyndt time ud over almindelig arbejdstid i hverdagene. Det findes der heller ikke mange steder man gør.

Men vil du ud og tjene kassen så få skabt en god kontakt med den daglige leder på pladsen og søg om at komme ud som montør. Så snakker vi en god løn. Ikke at du ikke kan tjene godt i Danmark. Gør jeg skam selv. Men man skal osse ære villig til at tage timerne for det smiley

Kommentér på:
JKS arbejder på Esbjerg havn. SIEMENS

Annonce