{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
950 visninger | Oprettet:

Festival telt?? {{forumTopicSubject}}

Hey jeg ska ud i en weekend og telte og fiske osv. sammen med ¨kæresten og vi kigger efter et billigt telt for det bliver højst sandsynligt kun brugt denne ene gang, nu har vi så fundet et par stykker af de her festival telte og de er jo ekstremt billige, de koster kun 100-150 kr..

Men så er mit spørgsmål itl jer. Er de noget værd?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Festival telt??
  • #1   8. jun 2011 Det er nok ikke nogle der kan betale sig at pakke sammen og tage med hjem igen.

• #2   8. jun 2011 ja for helved.. Du finder ikke bedre, masser af plads og pisse stabil.

• #3   8. jun 2011 Elendige hvis vejret ikke er med jer ! De er ikke sønderligt tætte og heller ikke skide stabile, men hvis det bare er til en overnatning eller to og vejret er med jer er det sgu fint nok, men skal det bruges flere gange kan det godt betale sig at købe et der er lidt bedre der er værd at pakke sammen og beholde smiley

• #4   8. jun 2011 Nej de er lort, burde du også selv kunne se til den pris! Lån da et ordenlig telt ved nogen venner eller familie.

• #5   8. jun 2011 altså det jeg mener med om de er noget værd tror i at det ville være godt nok til at at bruge til det jeg har beskrevet..

• #6   8. jun 2011 Jesper S

Shit hvor er jeg bare træt af kommentarer som din!
    Har du sku ondt af dig!

• #7   8. jun 2011 Så længe i ikke leger riverrafting med teltet burde der ikke være problemer...

Teltene er i skod kvalitet, men til 1-2 overnatninger er det fint..de er som andre også siger, ikke særlig tætte smiley så hvis det pisser ned som det har gjort de sidste par dage, så ville jeg nok lige smide et par hundrede ekstra, for så tilgengæld at forblive tøre..... Du får sku nok ikke meget ud af tøsebarnet hvis det vælter ind med vand.. kan smadre enhver stemning når soveposen er gennemblødt smiley

• #8   8. jun 2011 Som nogle af de andre skriver så er den ok til en weekend tur hvor vejret er med dig.. Blir der regn og blæst,vil du højstsandsynlig blive våd og blæse væk.

• #9   8. jun 2011 Jeg ska telte fra. d 17 till d. 19 juni og der bliver 26 grader hverdag i den weekend ... Og havde sku heller ikk gidet ud og telte hvis det regner smiley

• #10   8. jun 2011 jammen så burde der ikke være problemer smiley bare pas på, for de kan også godt blive for billige smiley

• #11   8. jun 2011 Har ligget i sådan et festival telt hvor det regnede..
    Og kan nævne at det regnede lige igennem teltet.. Så hvis det ikke regner så er teltet jo fint nok.

• #12   8. jun 2011 Øhhhhh....hvordan ved du så lige hvordan vejret bliver om mere end 1 uge?

Der er ingen meteorolog med bare en smule respekt for sig selv, som forudsiger vejret mere end et par dage til max. en uge frem.

Men jeg ville nok også tage chancen og satse på godt vejr smiley

• #13   8. jun 2011 Hvad er der galt med min kommentar?? Jeg prøver kun på at hjælpe og jeg har selv brugt sådan et i 2 dage. efter 1 dag gik lynlåsen i stykker, så det ikke kunne lukkes om natten. 2 dagen gik den ene syning op, så sov alligevel snart under åben himmel

• #14   8. jun 2011 Jesper S

Hvis du ikk selv kan se det har vi vidst ikk mere at snakke om. Heller ikk selvom du bare vil hjælpe..

• #15   8. jun 2011 BG´s Bad Ass !

Jamen det ved jeg heller ikk, men man må jo stole bare en lille smule på det som de har skrevet på Smhi.. Det plejer at passe meget godt, sys jeg.. Noget bedre en dmi, og nu ska i ikke fortælle mig at det er nøjagtigt det samme de går efter, for det kan det ikk være da de nogle gange viser forskellige vejrudsigter...

• #16   8. jun 2011 Nej! du må jo være blæst hvis du ikke kan se de råd jeg kommer med.

• #17   9. jun 2011 Jeg har lige købt en "festivalpakke" i bilka til 399,-

Indhold:
    Telt
    2 x liggeunderlag
    2 x sovepose
    2 x campingstole
    trolley til at have det i.

Og ja - det er måske ikke det man skal tage med til polerne og overnatte i, men det er fint til små ture.

• #18   9. jun 2011 Jeg har lige købt en "festivalpakke" i bilka til 399,-

Indhold:
    Telt
    2 x liggeunderlag
    2 x sovepose
    2 x campingstole

Og ja - det er måske ikke det man skal tage med til polerne og overnatte i, men det er fint til små ture.

• #19   9. jun 2011 Jeg har lige købt en "festivalpakke" i bilka til 399,-

Indhold:
    Telt
    2 x liggeunderlag
    2 x sovepose
    2 x campingstole

• #20   9. jun 2011 Jeg har lige købt en "festivalpakke" i bilka til 399,-

Indhold:
    Telt
    2 x liggeunderlag
    2 x sovepose
    2 x campingstole

• #21   9. jun 2011 Jeg har lige købt en "festivalpakke" i bilka til 399,-

Indhold:
    Telt
    2 x liggeunderlag
    2 x sovepose
    2 x campingstole

• #22   9. jun 2011 Jeg har lige købt en "festivalpakke" i bilka til 399,-

Indhold:
    Telt
    2 x liggeunderlag
    2 x sovepose
    2 x campingstole

• Phoenixfitness D
    Phoenixfitness D Tilmeldt:
    feb 2015

Følger: 1 Svar: 1
    #23   2. feb 2015 tjek www.festivalkits.dk ud - de har nogle vildt nogle billige telte og soveposer som fint klarer en festival - de har samtidigt meget af det tilbehør som du alligevel får brug for på festivalen.

Kommentér på:
Festival telt??

Annonce