{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
24.818 visninger | Oprettet:

mister jeg kørekortet? eller bare en bøde? {{forumTopicSubject}}

hej bg.
jeg har været så uheldig/DUM at påkøre en cyklist, jeg kørte op til en ubetinget vigepligt, kiggede til højre og venstre "jeg har ikke kunne se hende for a-stolpen + jeg nok har haft for travlt. køre så ud og bum så ligger hun oven på kølerhjelmen, jeg har kørt cirka 10kmt, der var ingen personskade udover småskrammer, men vælger alligevel at ringe efter ambulance som siger det samme, personen jeg påkørte fik ødelagt sin cykel som jeg selvfølgelig har erstattet! og personen ønsker ikke at gå videre med det. men politiet dukker jo automatisk op til sådan noget, "JA SÅ KAN DE SKU VÆRE DER" og jeg har ikke hørt fra dem endu, men jeg har ikke rigtig nogen ide om hvilken straf jeg får? så spørgsmålet lyder på om jeg skal op til en køreprøve, mister kørekortet, slipper med en bøde, eller hvad der sker?
-der er ingen personskade men jeg har ikke overholdt min ubetinget vigepligt. og alt erstatning osv er klaret privat og ude af verden. og personen ønsker som sagt ikke at gå videre med noget, så ville høre hvad i vil tro der sker? det skete i søndags og har ikke hørt noget endu?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mister jeg kørekortet? eller bare en bøde?
Kommentér på:
mister jeg kørekortet? eller bare en bøde?

Annonce