Thailand - men hvor ? {{forumTopicSubject}}
hej bilgalleri
Min mor fylder 50 næste år, og har derfor valgt at betale en rejse til Thailand med alt betalt, det eneste hun forlanger er at vi finder et fantastisk sted hvor man kan se og opleve en masse,
derfor skal jeg bruge jeres hjælp.
1. hvilket sted skal jeg vælge, hvis jeg skal undgå ( eller ihvertfald ikke se dem overalt ) ladieboys, luder, det vilde natteliv, gerne et sted hvor både børnefamilier / ældre tager hen
2. skal være afslapning, men stadig en masse ting som man kan se / opleve.
3. vi skal rejse i juli næste år, så sol må der gerne være
4. prisen er ligemeget.
5. hvilket selskab ?
6. skal man vælge pakkerejser, eller fly / hotel / hus / lejlighed hver for sig ?
håber der er nogen venlige mennesker som har en smule fritid til overs og ved lidt om thailand, som vil bidrage til en fantastisk ferie til mig og min familie næste år
på forhånd mange tak
apr 2006
Følger: 8 Følgere: 7 Biler: 1 Emner: 86 Svar: 1.273
jan 2004
Følger: 16 Følgere: 15 Biler: 3 Emner: 140 Svar: 444
okt 2008
Følger: 39 Følgere: 130 Biler: 7 Emner: 20 Svar: 594
apr 2007
Følger: 50 Følgere: 54 Biler: 7 Emner: 12 Svar: 569
Ellers er det sgu ikke værst at rejse rundt dernede, tager selv snart på en måneds rundrejse dernede (igen...) Prøv også at komme ud på landet dernede, det er bestemt også en oplevelse værd!
okt 2007
Følger: 15 Følgere: 12 Biler: 1 Emner: 12 Svar: 652
feb 2008
Følger: 8 Følgere: 15 Biler: 1 Emner: 37 Svar: 235
Khao Lak - Phuket - der er så skønt.....
Book igennem et rejseselskab - men ture man kan ta på, det er meget billigere og gøre dernede.....
Kan også anbefale USA - Florida - Maimi.... Svømme med delfiner - en fantastisk oplevelse....
jun 2005
Følger: 5 Følgere: 6 Biler: 3 Emner: 14 Svar: 699
Thailand - men hvor ?