{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad sker der lige ??
  • #1   13. jun 2011 ejjj....

• #2   13. jun 2011 min første bil var en 1,1 ford fiesta med 55hk. den havde jeg sgu rigeligt sjov med. en kæmpe bagpotte på så den kunne larme sindsygt så var den fed.

men syntes ideen er god. så længe man kun har 2 klip i kærekortet så er 50-75hk rigeligt.

• #3   13. jun 2011 Ja i hvert fald max 50 HK

• #4   13. jun 2011 Mikkel P

Problemet er ikke at bilen er for hurtig... problemet er at man ikke længere lærer at køre bil hos en kørelærer mere... man lærer bare reglerne og at styre bilen nogenlunde sikkert ved lav fart... Man burde faktisk lave kørekurser når man tager kørekort hvor man lærer sine egne begrænsninger at kende... ud på en bane og så ellers massere af fart på så knægtene kan lære hvornår de ikke længere kan styre bilen...

• #5   13. jun 2011 jeg ville ikke kunne leve med 50 hk..

ikke på motorvej osv..

men der er godt nok mange unge der ikke kan styre sig med der er næsten ligeså mange forældre og pensionister osv

• #6   13. jun 2011 Eller så skulle folk bare først have kørekort når de er 30

• #8   13. jun 2011 Mikkel P

I et sådan uheld er det jo ikke pga Hk, det er farten.. 130 km/t er mere end rigeligt til at bilen ser sådan ud..

Så det er kun at folk bruger deres fornuft der kan gøre en forskel..

men som cody siger, undervis folk i at "køre galt", lad dem prøve det, og se hvor lidt der skal til for at miste kontrollen over bilen, og hvordan man får kontrollen over den igen.

• #9   13. jun 2011 Det forfærdeligt folk ikke er klogere ..
    ikke fordi jeg er hellig, men købte en corsa a med 130-140hk til 725kg, den kunne jeg selv indse efter 3 dage at jeg ikke kunne håndtere, så den blev solgt på 4 dagen, og har nu en civic med 113, det mere passende hvis man har for tung en fod.. Håber andre ville gøre det samme hvis foden kilder for meget...

Men R.I.P !

• #10   13. jun 2011 Thomas Z

Ja, eller man kunne udryde alle biler og gå tilbage til hestevogn? SMART...

• #11   13. jun 2011 Kendte ham der døde i vallø smiley

R.I.P ..

• #12   13. jun 2011 tror som cody siger er passende det nytter ikke noget og give regel for bil med max antal hk for den kan stadig køre for stærkt, men det jo ikke alle der er u fornuftig, har haft kortet i et års tid ca og startede da ikke ud med og ligge og køre sindsygt i min 1,8 90 hk vento , ikke at jeg spiller hellig men i byen og med andre med i bilen har jeg nu altid holdt mig sådan rimelig og ikke lagt rådent

• #13   13. jun 2011 en bil med 50hk kan da ligeså nemt kører 100, og da alle de ulykker sker med for høj fart betyder det sku intet om de har 200 eller 50hk.

• #14   13. jun 2011 N B G L arh det er vist lige grove nok ? smiley Så kommer det jo til at hedde DHH Danmarks hurtigste hestevogn smiley haha..

Startede også selv med en Golf 3 1.8 med 90 hk Men som andre siger har det jo faktisk ikke helt så meget med HK at gøre det er jo faktisk farten som gør det.. Nogen folk tænker sig bare ikke om når de træder pedalen ned!

• #15   13. jun 2011 er nu glad for jeg har lagt de vintere der nu har været og leget med min kammarat , dvs 2 biler på åben plads og lagte og kontrastyret osv for fik jeg da brug for her for en månedes tid siden hvor bilen skred ud pga slidte dæk ( er skiftet) men fik da rettet lortet op rutine messigt var helt sidelæns og ligge samt kontra røg over i den anden side og tilbage igen og til sidst fik jeg den rettet op og tror ikke det var held men mere at jeg har ligget og leget i vinters med bilen, hvis ikke tror jeg sku det havede endt galt

• #16   13. jun 2011 men kurser burde stå på tale når man tager sit kørekort for der får de unge en fornemmelse om hvordan og hvorledes og hvornår det kan gå grolig galt

• #17   13. jun 2011 kunne man ikke lave en gps styret fart begrenser? så man i 50 zoner ikke kan køre mere end 50. der står jo på gps hvad fartgrænsen er de forskellige stæder.

• #18   13. jun 2011 send dem på de kørekurser som politi får, så skal de nok se deres egne begrænsninger.Kan love dig for det kommer bag på dig hvor lidt der egentlig skal til inden man ender i grøften.

• Steffen M
    Steffen M Tilmeldt:
    aug 2003

Følger: 1 Biler: 1 Svar: 3.603
    #19   13. jun 2011 det er jo underordnet hvor mange hk de har... en 1,1 er kan også runde 100km/t og så er man ligevidt

• Steffen M
    Steffen M Tilmeldt:
    aug 2003

Følger: 1 Biler: 1 Svar: 3.603
    #20   13. jun 2011 men synes nu nærmere det der respekt for fart kursus man engang kunne tage burde være en obligatorisk del af det at tage kørekort

• #21   13. jun 2011 Reglerne burde være sådan her:

De første 2 år man har kørekort har du 2 klip. Får man taget de to klip indenfor de 2 år mister man kortet på livstid. Altså, ingen form for generhvervelse.
    Efter 2 års kørsel uden forseelser får man 3 klip. Udover bøden for den forseelse man begår, koster det en månedsløn før skat pr klip.

Så gad jeg godt se hvordan folk så ville køre. smiley

• #22   13. jun 2011 Dan J

det siger du kun fordi du ikke har dit på prøve længere

• #23   13. jun 2011 Martin S

Præcis... Jeg er nemlig blevet ældre og klogere, De første par år jeg havde kørekort mente jeg selv at jeg var en udemærket billist og når jeg ser tilbage ved jeg at det var jeg bestemt ikke. Nøj, hvor kørte jeg råddent dengang. Heldigvis skete der aldrig noget alvorligt.

• #24   13. jun 2011 de skal sætte aldersgrænsen op på hvornår man må hverve sig kørekort.. Det er jo ikke så fucking svært...... og hold kæft hvor er de nogle klaphatte, at gå ud og køre som fucking mongoler når de lige har fået kørekort...... SHIT jeg er målløs

• #25   13. jun 2011 hvad fanden vil et klip hjælpe når du ligger i et træ krøllet helt sammen

• #26   13. jun 2011 Aldersgrænsen op... Til hvad? 30?

At sætte aldersgrænsen op, hjælper ikke en skid.

• #27   13. jun 2011 du er da mere ansvars bevidst end 18 år..... hvis de sætter det til en alder af 22 år...... Og så skal man være under obsevasion når man lige har hvervet sig et, dvs at man skal løbende ind til køreteknisk anlæg

Kommentér på:
Hvad sker der lige ??

Annonce