{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.043 visninger | Oprettet:

Værktøjsmager, maskinarbejder, eller lignede søges {{forumTopicSubject}}

Hey hey

Søger en, der kan lave kopiere sådan en, som der er her på billedet. Det er en nøgle, men ikke i traditionel forstand, da den ikke har tænder, men nedboringer.
Skal have lavet 1500 stk af dem, men de skal være PRÆCIS identiske, med den jeg har.

http://www.bilgalleri.dk/uploads_alb_large_wm/1593975_l.jpg
http://www.bilgalleri.dk/uploads_alb_large_wm/1593976_l.jpg

Er det noget du kan klare, eller kender du en der kan, så skriv en pb til mig.

På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Værktøjsmager, maskinarbejder, eller lignede søges
  • #1   17. jun 2011 hør evt ftz . de kan lave til tagbokse osv. den der ligner noget til en attache mappe , der er også låsesmeden i rødovre han kan kopiere alle nøgler

• #2   17. jun 2011 Det gik sku lidt stærkt med at skrive det indlæg, kan jeg se.. Men i ved hvad jeg mener :0)

• #3   17. jun 2011 Nu søger jeg en, der kan lave det til menneskepenge.. ellers var jeg gået ind i det første og bedste maskinfirma og bedt dem om det. :0)

Nu kan nøglen ike skæres, som jeg beskriver, derfor kan en låsesmed ikke lave dem.

tror næppe at nøglen til en attachemappe ser sådan ud. Kigger du på billedet igen, er det ikke en nøgle i den forstand, da den ingen tænder har, men kun nedboringer.

• #4   17. jun 2011 låsesmeden i rødovre kan , og ellers kan han hjælpe og jo en nøgle magen til din er brugt til det . da min chef har såden en : )

tror bare når du skal ha 1500 at det er billigere at få dem lavet sådan et sted . men hvad er den så til ?

• #5   17. jun 2011 Hvad den er til, er ikke relevant.

• #6   17. jun 2011 Det der for mig ser det ud som en bagagerumsnøgle, jeg har også dørnøgler se ud på den måde, og nej du får ikke en låsesmed til at lave kopier af en nøgle også kaldet en sikkerhedsnøgle for de er udformet på den måde

• #7   17. jun 2011 okay . undskyld man prøver at hjælpe .

• #8   17. jun 2011 Hvad dælen skal man, som privat, bruge 1500 identiske nøgler til?

• #9   17. jun 2011 Hvem siger det er privat? Det er ikke mig, men et firma der skal bruge dem. Men der er noget der hedder fortrolighed, derfor er det ikke relevant, hvad de skal bruges til. Jeg skal bare have dem lavet.

• #10   17. jun 2011 Fortrolighed er en ting. Men at bede folk om hjælp, til noget som er yderst risikofyldt er en anden ting. Hvis det er ulovlige sikkerhedsnøgler, eller på nogen anden måde ulovligt, bærer fremstilleren af nøglerne vel også en del af skylden!!!??

Onkelen

• #11   17. jun 2011 Nu stopper du sku.. Der er absolut intet ulovligt i disse nøgler og tager det som en fornærmelse, at du hentyder til det..

Søger nogen der kan lave dem, ikke folk der tror de ved hvad h****** de skal bruges til.

• #12   17. jun 2011 Gik bare ud fra at det var privat, når du nu spurgte. Troede man som firma havde andre og lidt mere professionelle muligheder :b

• #13   17. jun 2011 Firmaet der skal bruge dem, EJER nøglen og det de skal bruges til, så der er absolut intet suspekt i det.

• #14   17. jun 2011 og spurgte ikke hvad de skulle bruges til, nærmere hvorfor så mange - ren nysgerrighed, at du ikke vil fortælle det, det har jeg intet problem med.

• #15   17. jun 2011 Så man kan ikke som firma have ting, man ikke liiige har en til at lave for sig?

Ville sætte pris på, hvis alle irrelevante ligegyldige indlæg, ville stoppe nu.

• #16   17. jun 2011 Ok så forstår jeg det bedre. Måske du skulle have informeret om fra starten. Fornærmelse? Nu tager jeg det som en fornærmelse, at du tager det som en fornærmelse smiley Jeg er selv værktøjsmager. Men tror - som andre også har skrevet - at det er billigere at få en maskinfabrik til det, når det drejer sig om et så stort styktal

• #17   17. jun 2011 Kan ikke se hvrfor det burde være nødvendigt at informere om at det er lovligt.. Havde det nu været et beslag eller andet jeg skulle have lavet, ville der jo ikke være noget.. Så kan ikke hlt følge dig der.

Jeg er ikke sikker på, at det ville være billigere at få en maskinfabrik til det. Ville nok være billigere at finde en, der ville tjene en eksta skilling. Det er ikke småpenge vi snakker om, med det antal. Og burde være rimelig nemt at få opsat en maskine til at smide dem igennem, så de bliver ens. Er selv maskinarbejder udddannet, men har ikke rådighed over nogle maskiner længere.

• #18   17. jun 2011 har du nøglerne eller skal de fremstilles fra bunden af?
    tror jeg har løsningen på at fremstille 1500 af dem, men det koster et værktøj til opstilling for boring

• #19   17. jun 2011 Jeg har den jeg har taget billederne af..

• #20   17. jun 2011 Så de skal laves alle sammen. Men umiddelbart er det jo ligemeget hvordan hovedet ser ud..

• #21   17. jun 2011 Altså de skal laves fra bunden, er begge sider ens, og kan du ikke lige tage nogle målbrede og diameter på det store hul
    er der en prøvelås til når der stilles op til hullerne

• #22   17. jun 2011 de er som jeg kan se det, identiske på begge sider.. Dog er hullerne jo ikke samme sted, men på modsatte side, når man vender den om. der er en nedfræsning i enden af nøglen som du kan se på første billede. den er så også på den adnen side, bare på den anden halvdel af nøglen.. gav det mening?

Det er forholdsvis små nøgler. Har ikke lige noget at måle med, men vil skyde det til at vøre Ø3-4mm eller sådan noget..

Er ikke sikker på jeg kan få en prøvelås, men det kan jeg undersøge selvfølgelig.

Tanken var at blive enige om en pris, spørge kunden og hvis det er tilfredsstillende og du er sikker på den kan laves, så kunne man lave værktøjet og den første nøgle, teste at den virker og derefter starte op med produktionen af dem. Medmindre jeg selvfølgelig kan få en lås at teste det på.

• #23   17. jun 2011 Nøglen er på tykkelse med en ganske normal nøgle.. Hovedet er lidt mindre end en normal RUKO nøgle og bladet er ca. halvdelen af en normal RUKO nøgle.

• #24   17. jun 2011 vil lige regne på det, tror ikke det kan være så besværlig at lave værktøjet til den, og har en god forbindelse til at få dem skåret på laser.
    Din beskrivelse giver meget mening da den er ens på begge sider.
    hvad havde du af ide til pris pr nøgle, smid bare i pm.

• #25   17. jun 2011 Dvs at du skal have scannet den nøgle du har for udarbejdelse af nøjagtige mål til en tegning! (der skal også være tolerancer)
    Så skal man have et stykke råemne som skal bearbejdes til det færdige emne, nøglen, så har man mulighed for at regne ud hvad det skal tage af tid og således koste!

• #26   17. jun 2011 Som jeg skriver, har jeg den nøgle jeg har billeder af, så resten skal selvfølgelig laves fra bunden. Om den scannes eller måles, skal jeg ikke gøre mig klog på. Vi havde ikke så mange andre muligheder end at måle i hånden, dengang jeg var maskinarbejder :0)

• #27   17. jun 2011 Allan R: skal bare bruge den original nøgle og låsen, så kan jeg selv tage alle de mål jeg skal bruge. så behøver ikke en scannet billede

• #28   18. jun 2011 Hvis det er en god lås så skal målene passe ret nøjagtig, dvs diameter, dybde, diameter i bunden, således at graderne på spidsen kan regnes ud, radier osv!
    Det er jo ikke normalt folk kommer ind med en dims og spørger om man kan lave sådan en, med mindre det er et beslag til en trailer eller andet simpelt med en tolerance på plus/minus 1 mm, her er vi muligvis nede i 1/100 mm, det ved kun den oprindelige fabrikant!
    Jeg kan ikke gi en pris ud fra et billede, meget risikabelt!

• #29   18. jun 2011 Vil tro den kan laves på langt under 1 minut pr side hvis man havde et værktøj til at spænde mange op i på en gang, fikstur kaldet!

• #30   18. jun 2011 Hvorfor tager du ikke den nøgle og går ud på en af de mange maskinfabrikker der findes derovre?
    Gå evt ind på KTS og spørg hvad der skal til for at man kan fremstille sådan nogle!
    Tøtrup i Farum måske!

Kommentér på:
Værktøjsmager, maskinarbejder, eller lignede søges

Annonce