{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Danskerne sparer op? gør i og hvor meget?
  • #1   22. jun 2011 mine ligger i benzin tanken smiley

• #2   22. jun 2011 MIn kæreste er på SU, og mig en "normal" løn.. Det er dyrt at sidde i et 1.5mio hus i disse tider. Og jeg er EKSTREMT afhæning af mit job..

Så nej, jeg sparer ikke noget som helst op lige nu! Det er ganske umuligt for os. Jeg er 25, og min kæreste er 22. Vores penge går til overlevelse !

• #3   22. jun 2011 Jeg bruger penge som aldrig før smiley

Vi kan både spare op, tage på ferie og stadig have penge.
    Så ingen finanskrise hos mig smiley

• #4   22. jun 2011 Det beløb der står tilbage på min konto sidst på måneden, bliver lagt ind på en opsparingskonto til hus smiley eller måske en ny bil inden hus

• #5   22. jun 2011 i og med jeg stadig bor hjemme, så ryger halvdelen af lønne på opsparing, bruger jeg ingen penge en månede, ryger næste lån bare over på opsparingen..det skide lækkert smiley

• #6   22. jun 2011 Bruger penge som aldrig før. Samtidig spare jeg en masse op smiley Ferie, tøj, elektronik og de grønne

• #7   22. jun 2011 Regner med at bruge 1.375.000 kr i morgen
    Kan vel ikke kaldes opsparing smiley

• #8   22. jun 2011 Andreas - Nej nærmere investering smiley

• #9   22. jun 2011 Nemlig smiley

• #11   22. jun 2011 købt en dyr bil til billige penge, laver den i tip top stand for så lidt penge so muligt og sælger den igen og tjener 5 gang så meget som man gav for den i tidernes morgen
    det er vel også en slags opsparing

• #12   22. jun 2011 Købte ny bil i torsdags, samler flasker for at overleve smiley

• #13   22. jun 2011 lige p.t er der squ ikke plads til opsparing i vores økonomi, men ellers har vi haft en ret stor opsparing som er opbrugt imens der har været finanskrise, fruen har været ude i 4 job hvor firmaet har været gået konkurs, jeg er ledig flexjobber efter en arbejdskade, så der har ikke været meget at rutte med de sidste 3 år, men vi har klaret os uden at skulle stifte ny gæld og vi har da været på ferie hvert år, købt ny bil, fået nye møbler osv. vi har bare valgt at prioter anderledes end ellers

• #14   22. jun 2011 jeg elsker at bruge penge , men er dårlig til det. altså forstå det sådan jeg køber ikke ting der ikk er fremtid i feks.

- ud af 10.000kr om månedet bliver 3000kr sat til side hver måned til opsparing til en drøm man en dag får, forhåblig, og resten blir brugt på Tøj, Fodbold, Hobby'er, Motion.

- men som sagt hader og bruge penge på nået som jeg spilder i sidste ende så bruger stort set ingen penge..

(OBS bor stadig hjemme)

• #15   22. jun 2011 Smider automatisk 2000,- ind på en opsparing

• #17   22. jun 2011 Da jeg sparede op, sparede jeg op til min uddannelse.
    Nu er jeg så igang med og bruge de penge som jeg lagde til side som automekaniker lærling.
    Dog skulle det hele gerne tjene sig ind igen, når man er udlært om 2½år smiley

• #18   22. jun 2011 Jeg bruger alle de penge jeg kan få fingre i ! smiley Ville med glæde spare penge sammen og købe et hus. Men dårlige beslutninger tidligere i mit liv, gør at jeg alligevel aldrig kan eje nogetsomhelst, så hele lortet går til benzin og steroider smiley

• #19   22. jun 2011 Nej egentlig ikke men vi køber tit ting og gør i stand og så sælger igen så man har tjent lidt...

• #20   22. jun 2011 Det satme også blevet en dillé de sidste par år at 'unge' bygger / køber huse.. altså verden er sku dyr og leve i smiley

elsker og se luksusfælden når folk tuder over hvor blinde de enlig er!

• #21   22. jun 2011 jeg tænker ikk så meget over krisen, jeg knokler som aldrig før, og har aldrig tjent flere penge end jeg gør nu.
    jeg sparer 3000-6000 op om måneden, som blir smidt ind på en opsparingskonto.
    købte ny (brugt) bil sidste august, min focus. betalte den ud i januar, og købte en mc fra 2008 den første uge i januar smiley
    Men jeg arbejder så oz tit mellem 55-65 timer om ugen, så lidt af det søde SKAL der være plads til. smiley

• #22   22. jun 2011 Kærsten og jeg har begge en rimelig god løn, hun arbejder som revisor jeg som selvstændig.

Vi betaler alle regninger ud af hendes løn, min løn går så direkte ind på en konto. Vi har således et fastlagt budget over hvad vi har til rådighed hver måned...Kunne leve flottere, men det er sgu rart at have lidt penge på bogen..Ligemeget om det er den 4 eller den 24 i måneden..

• #23   22. jun 2011 Kommer an på årstiden

Om vinteren bliver der sparet en hel del op og om sommeren knapt så meget

Blev da til ny bil + der stadig er penge på kontoen efter denne vinter også er skattepengene på vej

• #24   22. jun 2011 Traders .

Ku ikke være mere enig selvom jeg nok aldrig kommer i nærheden af jeres løn.

dem med penge på lommen, har tit en grim holdning til ting som basis lønnede har..

• #25   22. jun 2011 Det er nogen fucking lorte tider nu. Man skal hjælpe de gamle hver måned i disse tider smiley Det er sku ikke nemt for dem med 2 Store børn og 2 små børn der skal fodres hver dag + en hus der har kostet 2,2 Mill Specelt når de er på kontant hjælp :-(. Banken er da osse ved at få lange løg.. Så ingen opsparing her.

• #26   22. jun 2011 Mick, det skal du ikke sige..Ikke sætte sit lys under en skæppe..For at bruge et gammelt udtryk..

Vi bruger f.eks ikke mere end 3000kr om måneden på mad til os to. Lejligheden koster 6000kr inkl alt..Ingen gæld på nogen af bilerne..

Jeg ved hvad det vil sige, ikke at have penge, det gør nok forskellen..

Når man har prøvet at skulle sælge de tomme sodavands flasker i huset for at kunne tanke bilen...Bare så man kunne komme på arbejde..Det gør sgu en ydmyg..

• #27   22. jun 2011 Rasmus, nu er der ikke kun mad i det budget..Ting som, vaskemiddel, toiletartikler, osv osv er med i de penge..Men en tusse går f.eks hurtigt på hviids vinstue..

• #28   22. jun 2011
    Rasmus P

Haha ja. Jeg har aldrig fattet det der med regeringen.

Fx

Jeg så et indlæg her den anden dag om en fyr der er havde stjålet nogen penge og fik 6 års fængsel. Lige nede under stod der så følgene ..

At der var en pige der var kørt ihjel og ham der havde gjort det fik kun 2,5 års fængsel

Jeg kan slet ikke FATTE at regeringen har skruet den lov sammen eller christiansborg. Jeg fatter ikke man kan sætte pengene i højere værdi end et andet menneskes liv. Og christiansborg og alle politikerne sider der jo ikke for sjov der er jo nogen idioter ude i det Danske samfund som har valgt dem her. Nu ved jeg godt Fogh har valgt Lars Løkke efter han gik af. Men hvem er disse mennesker som stemmer på disse skod partiere ? Og hvad jeg læser og høre om dvs love o.s.v i Danmark så ville jeg nok skyde på 80 - 90 % siger der utrolig mange skod love her i Danmark. Kunne bare ikke lade være med at skrive det.

• #29   22. jun 2011 Men du har selv valgt det

• #30   22. jun 2011 Men nogen af dem har jo sikkert nok stemt på disse partiere...

• #31   22. jun 2011 Spare og spare ved jeg nu ikke. smiley
    Bruger bare ikk så mange penge på alt muligt pjat, kun på gode handler eller det nødvendige.. - Selvfølgelig skal der også være plads til sjov engang i mellem. smiley

Er lige fyldt 21, og i Januar købte kæresten og jeg et hus som vi har renoveret på indtil nu. og det er total renovering. smiley ALT er nyt. smiley

Men igen, det er jo en god investering, og når man tænker på at vi gav 225.000 for et hus der i grunden var beboeligt, så er det jo ikke så galt. smiley
    Det er hvad en fornuftig bil vil koste. smiley
    Vi mangler godt nok at få hele 1 sal. bygget op igen, men huset er allerede vurderet til 700.000 som det står nu, og vi har indtil videre givet ca. 480.000 for det. smiley Godt man har nogle gode venner og kontakter. :=)

• #32   22. jun 2011 Vi er nok som gennemsnit danskerne er mest... Vi sparer en smule op og bruge en smule på forbedringer i huset... Så lidt til samfunds økonomien og lidt til sparegrisen smiley

• #33   23. jun 2011 Kenneth T

Fartbøder x)?

Kommentér på:
Danskerne sparer op? gør i og hvor meget?

Annonce