{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
609 visninger | Oprettet:

Hvor vil man bare yde en indsats {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg var i København idag for at drikke på Bodega på Istedgade.
Hyggelig aften med et par venner og bekendte der er bosat inde i Københavnsområdet.

Nå, de er så lidt halvtrætte ved 2-3 tiden og vil så hjem.
Mit tog kører så først ved 5-6 tiden og jeg må jo så lave et eller andet imens (havde cykel med, heldigvis)

Går så ned af Istedgade og ser et par gutter der ihvertfald ikke snakker dansk og de går meget tætte oppe af folk og har det ene ben foran dem og alt muligt shit som de nu gør, imens de prøver at bestjæle personerne.

Ser så de er igang med en gut der næsten ikke kan stå på benene.
Han siger han ingen penge har og det ligner ikk de får noget fra ham (stod lige bag dem)

Vælger så at holde lidt øje med dem (skal jo vente på toget alligevel)

Og vælger så at gå over på den anden side af vejen og gå ned af en gade, for derefter at gå op på Istedgade igen og være på samme side som de tyve nu er på.

Ser så de er igang med endnu en person og de får så hans pung i baglommen.
Han skynder sig at løbe og jeg kaster mig hurtigt op på cyklen og cykler efter ham. Lykkedes mig at få fat i ham og han siger så ''okay okay okay'' og kaster pungen til mig.

Rager ikke andres punge og cykler så tilbage til manden den blev taget fra.

Han kigger så straks ved hvor han har sine sedler og ser hans penge er væk.

Han ved ikke præcist hvor mange han havde men han havde ihvertfald noget.

Cool nok, jeg skynder mig at finde tyven igen og dette får jeg så gjort.
Da jeg kommer hen til ham rækker han 100 kroner ud til mig, og jeg siger så jeg vil se ALLE hans lommer.
Han viser så hvad han har i sine lommer og der er ikke andre penge.

Har så i tankerne at da han løb forbi sin ven så må han have givet ham dem (ku ikke finde vennen)

Og der var så ikke mere at gøre.

Får så fundet ham manden der fik stjålet pengene og han får så de 100 kr tilbage som jeg nu havde skaffet ham.

Han siger at han ihvertfald havde flere penge men jeg ku ikke finde flere på vedkommende.

Så prøver jeg at finde ham igen og han er som sunket i jorden (klart, han begynder jo at skynde sig væk, til et sted hvor der er andre mennesker og hvor jeg ikke kan se ham)

Kommer så kørende ude ved en anden ve hvor jeg ser han står hvor en hæver penge. Jeg kører så hen bag ham uden han ser mig og da han vender sig om får han noget af et chok.

Og så begynder han selvfølgelig at spille op til alt muligt og spørge om jeg er ude på problemer og både det ene og det andet.


Nøøøj hvor ville man gerne være civil betjent. De betjente gør sku ikke alverden.


Jeg har selv været udsat for at de ville ned i min lomme og have fat i min mobil (ikke idag dog) og har også set de har taget noget fra en pige, hvor hun diog skyndte sig tilbage til dem og tog det tilbage.


Politiet ved det sker og det gør mig sku lidt sur at de ikke har civile betjente på gaden til at holde øje med sådan noget.

Idag havde jeg ikke medbragt telefon så sku først finde telefonboks og hele svineriet.

Men en lille forskel blev der dog gjort. Bare ærgeligt man ved de stadigvæk går på fri fod og stjæler fra andre hver dag.


Nøøøj det kan pisse mig af. Især at stå og være vidne til han stikker af med andres ting.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor vil man bare yde en indsats
Kommentér på:
Hvor vil man bare yde en indsats

Annonce