{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vådrumsfugemasse tørretid ??
  • #1   26. jun 2011 silicone tørre ca 1 mm i timen...

skær alt det gamle væk og tør rillen af med en fugtig klud så der ikke sidder støv & skidt ;O)

• #2   26. jun 2011 Hvad er bedste teknik fuge og så skubbe spaet på plads eller skubbe det ind og så presse fugen ned ?

• #3   26. jun 2011 jeg ville fortrække det sidste 6 så ligge en pæn fuge... brug evt malertape så den ikke bliver kørt ud over det hele,hvis ikke du er vandt til at fuge

• #4   26. jun 2011 Skrab det væk med en kniv som du kan. Bare tag det værste. Der må gerne sidde lidt. Du kan evt. rense med noget sprit eller lign., for overfladen må ikke være fedtet eller støvet, så kan fugemassen ikke hænge fast.
    Mht. fugeteknikken, så ville jeg gøre begge dele. Altså fuge først, skubbe spaet på plads og så fuge ovenpå igen. Så er man da helt sikker på at det er tæt.

• #5   26. jun 2011 Det skal self. være tæt men behøver ikke var ret flot da jeg skal fat i dem der har lavet det spa

Det kan jo ikke være meningen at boksen med sikringer sidder så man skal skære spaet fri fordi der lige springer en 2A sikring

Det må de sku få flyttet på deres regning

Kommentér på:
vådrumsfugemasse tørretid ??

Annonce