{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
884 visninger | Oprettet:

Argh! Sommerferie ... {{forumTopicSubject}}

Hej!
Måske lidt et luksus problem, men jeg står i den situation at jeg har 3 ugers sommerferie! ... Hvis der er noget jeg er dårlig til, er det at holde ferie. Tror sidste gang jeg havde 3 ugers ferie er en 10 år siden.

Spørgsmål: Hvad fanden skal man lave i 3 uger!? ... Får knald i låget hvis jeg skal sidde og glo herhjemme sammen med kæresten - så jeg søger gode råd til fede oplevelser, så kæresten og jeg kan få en fed, sjov og hyggelig sommerferie. Fx:

Kørerturer -> hvorhen?
Gode strande, skove, kro'er/spisesteder, sjove steder, oplevelser?

- hvor er det fx. fedt at camperer med et telt en enkelt nat eller to? Sverige måske?

Selvfølgelig også meget gerne noget der ikke koster kassen. Ferien ville jo kunne gå hurtigt hvis man også smed en masse penge i det, så søger også en masse mere eller mindre gratis oplevelser.

Alt hvad I kan komme på! Gi' den gas.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Argh! Sommerferie ...
  • #1   3. jul 2011 evt give zoo?

  • Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

    Følgere: 10 Emner: 18 Svar: 2.559
    #2   3. jul 2011 Har I overvejet Dogging? Udover at det er spændende, så kan det også give gratis ferieophold hvis man bliver nuppet smiley

  • #5   3. jul 2011 Og zuma A er egentlig den eneste der kommer med et bud! smiley

    Iké .
    Har ingen garage, og ingen baghave. Du skriver jo præcis de ting jeg spørger om. Jeg spørger om hvilke byer, strande, skove osv smiley Men ellers tak.

    Det bliver ikke nogen længere rejse ud af DK. Vi snakker kun små korte dagsturer, eller et par overnatninger, og så hjem igen.

    Barney Stinson .- haha, det er nu ingen skidt idé! smiley Men tror godt vi vil prøve at finde et andet sted end hjemme til at gøre det smiley

    Martin K - endnu et meget spændende oplæg! Meeeen, nej.


  • Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

    Følgere: 10 Emner: 18 Svar: 2.559
    #6   3. jul 2011 Hehe, det var også mest ment som en joke, ihvertfald det med at blive nuppet smiley

    Nu kommer du jo fra hovedstaden, der er da masser af spændende ting at se der. Planetariet bla. og diverse museer. Eller er det kun bondejokkere som mig, der synes den slags er interessant? smiley


  • #7   3. jul 2011 Tag i Tivoli på fredag og se DGP.

  • #8   3. jul 2011 Tag et teltet og kør rundt og se lidt forskelligt.
    Himmelbjerget ved silkeborg.
    Henne strand er også et lækkert område.
    Slut af nede i det sønderjyske og fyld bilen op.
    Lærkelunden camping nær gråsten er en rigtig lækker campingplads ikke så langt fra grænsen evt.


  • #9   3. jul 2011 Martin K - Netop, jeg er fra København, og er ved at brække mig over indre by og hvad den har at byde på. Desværre kender jeg ikke særlig meget til alt det andet rundt om københavnerområdet! smiley Der er selvfølgelig nogle gode store skove til forskellige ting.

    København er bestemt spændende at tage til, hvis man ikke bor op af det hele.

    Dan J - Hehe ja, så er fredagen da dækket ind! smiley

    Morten Bernstorff H - Planen er at tage telt med, og så derud af, så det er faktisk en fin plan. Vi er en del kanoer der skal ud og hygge os på gudenåen, så det er da en plan at fortsætte ned mod grænsen bagefter.



  • #10   3. jul 2011 Hehe havde samme problem sidste år så vi pakkede bilen og kørte til berlin. Perfekt by og afstand til en lille 3 dags tur

  • #11   3. jul 2011 Rasmus P - jeg skulle med glæde ordne have, og ordne garage ... hvis jeg havde én! .. Problemet er, at jeg bor i lejlighed, og ikke har en have at gå ud i og grille og gøre ved.

    Kroen var mere hvis der var et hyggeligt sted at spise med kæresten.. Ikke kroophold..



  • #12   3. jul 2011 Og de kører virkelig i de fedeste biler dernede så der er virkelig noget at se på!

  • #13   3. jul 2011 Rasmus P
    Det har man hverdage og weekender til smiley
    Vil sige i ferien skal man da lige ud og se noget andet og sove et andet sted end sin egen seng også.


  • #14   3. jul 2011 Nej men du har da weekender også smiley du behøver jo heller ikke at male hele garagen på samme tid.

  • #15   3. jul 2011 Ja jeg vil sige at jeg har ikke haft nogle projekter som jeg skulle lave i en ferie.
    Indtil videre har vi lavet dem allesammen i hverdage og weekender


Kommentér på:
Argh! Sommerferie ...

Annonce