{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.858 visninger | Oprettet:

Samsung blå lo... Fjernsyn {{forumTopicSubject}}

har et Samsung fladskærm i kaliber 50 som er 2,5 år gammelt. Kan det virkelig passe at det kun har en levetid på de omhandlene år?? Når det tændes er der blå skærm og lyd.. Så kan det stå sådan i en time og så slukker jeg og tænder det og så ko
Mer billede på.. Synes det er noget skod at et Samsung ik kan holde i flere år.. Nogen bud på hvad der er i vejen med det??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Samsung blå lo... Fjernsyn
  • #1   5. jul 2011 hvordan lyder blå lyd smiley

    syndes det lyder underligt... tror det er en fejl..


  • #2   5. jul 2011 Samsung mobiler, tablets, TV, you name it, det er skod kvalitet der ikke holder distancen, been there done that.

    Men jeg er sikker på at Elektronic centeret kan lave det billigt for dig.
    De ligger vist i Glostrup/Rødover/Tåstrup egnen et sted.
    Google er din ven.


  • #3   5. jul 2011 I Kina og Korea betragtes Samsung som noget af det billigste du kan købe inden for mærkevare og de sælger meget dårligt i forhold til andre mræker som eks. Panasonic der er anerkendt som værende et hvis ikke det bedste inden for mærkevare der kan holde distancen og levere den kvalitet man forventer til prisen.

    Samsung sammenlignes med Kia, Hundai og Daewoo og Panasonic med Mercedes, Audi og BMW

    I Europa markedsføre man sig til en plads så de "syner" af at være lige gode.
    MEst fordi Panasonic ikke er så agresiv i sin markeds føring som Samsung, fordi de ikke behøver, de klare sig på folks erfaringer og oplevelser med produkterne smiley


  • #4   5. jul 2011 .Drone696 .

    Det er ligesom deres gamle CRT Monitore, det var dælme også kram i sin tid, men der er ikek 1 af mine gamle Samsung skærme der ikek har fucket up på et elelr andet tidspunkt, en kan ikke starte en anden får smallere og smallere billede Y kondensator fejl går jeg ud fra.
    Og en fik dårlige farver osv.
    De er super gode i starten, men distancen har alle dage været deres svaghed også i deres PC skærme, ja selv de dyreste af dem.

    Det er ligefør at AOC mærket holder længere smiley har i hvertfald et par af disse der stadig virker mange år efter, men også nogle der ikek gør selvf. smiley


  • #5   5. jul 2011 Jamen der er blå skærm men der er lyd fra det pågældende program. Sidste gang jeg køber Samsung.. Må prøve at hive fat i det der elektronik center..

  • #6   6. jul 2011 Ellers så køber man bare et helt magen til hvor de har 14 dages returret.
    og så fortryder man bare købet efter et par dage med begrundelsen at det ikke kunne være i stuen alligevel og så levere man selvf. det deffekte tilbage jubii smiley Ah der er jo lige noget med serie numre osv.

    Ellers så spøger du bare om de vil ombytte per kulance nu da det er så nyt. smiley


  • #7   7. jul 2011 Hvad så med LG er det også skod i fjernsyn..??

  • #8   9. jul 2011 Ja, LG plejer ikke at være så nyskabende, de har dog meget focus på design eks. at skærmens ydre kasse skal halveres fra model til model.
    Derfor var det lidt en torn i øjet da Samsung lancerede deres næsten helt rammeløse fladskærm :o)

    For mange betyder design i deres bolig mere end skærmens egentlig kvallitet og hos andre er det skærmens kvalitet på billede der betyder mest og design intet.

    Personligt køber jeg ikke en flad skærm til 20.000 Kr. for at have et pænt møbel i stuen, den skal virke som det den er skabt til at vise video og billeder.
    Derfor kommer billede kvalitet altid 1 hos mig og så kan designet sådan set være ligegyldigt.
    Jeg mener et TV er jo ikke ligefrem nogen speciel flot udsmykning i hjemmet uanset hvor flot den store sorte firkant så end har en ramme osv. oppe på vægen eller TV bordet osv.

    Personligt synes jeg jo at B&O er totalt overvuderet pris messigt.
    Personligt har de til dato den grimmeste kæmpe klods af en skærm blot fordi de vil have lyden med som så fylder 50% af den firkantede klods.
    Det er ikke videre imponerende at man står og ser en kæmpe skærm men når den så tændes er det kun halvdelen der aggere billede...


  • #9   9. jul 2011 Brabus, hvad har du så hængende i stuen?? Hvis du går mere op i billedkvalitet end design. Og ja, B&O er stærkt overvurderet..

  • #10   9. jul 2011 Da jeg ser mange muligheder i et TV som bla. DNLA og 3D Film, PS3-3D spil, 3D ferie billeder og 3D ferie video optagelser.
    Så faldt valget naturligt på et 3D TV hvor kvalitetten skulel være i top.
    Jeg var meget glad for at jeg ventede lidt så jeg ikke hoppede på et Samsung der efterfølgende blev kritiseret ret så fælt hvad angik 3D cross talk. (dobbelt billede overskygning)

    Så jeg råg på Panasonics flagskib her:
    http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1274367182


  • #11   11. jul 2011 Ja det er fladet helt vildt i pris.
    Jeg fandt heldighvis et tilbud hos Fladskræmsshoppen til 16.000 Kr. og det var inkl. en 4 års total garanti forsikring og det er jeg glad for der fulgte med, fordi som det ser ud nu findes Fladskærmshoppen ikke mere hehe smiley og den 4 års total forsikring varetages af et andet firma, så den holder stadig smiley

    Men ja i dag kan du jo få dens afløser i 50" for ca. 12.000 Kr. altså VT30Y

    Så der er næsten ingen grund til at købe den gamle, men forskællen er minimal på de 2 i følge test.
    Så har man den gamle er der ingen grund til at købe den nye da der ingen vilde forbedringer er andet end designet som virkelig er old school på VT20E smiley

    Og det med harddisken har jeg virkelig brugt meget, jeg købte en 1.5 Tera byte disk, der ligger snart flere hundrede timers optagelser og den er nu kun fyldt ca. 10% smiley
    Og så kan man spole tilbage live i det man ser hvis man lige glippede noget osv. ligesom med alm. hard disk optagere smiley

    Men 3D delen når man spiller PS3 den er for fed, det er næsten mere pga. det jeg har købt 3D TV end det er for at se film i 3D.
    Men film på en 50" skærm i 3D om aftenen er fandme også en oplevelse, specielt med deres nye 3D briller smiley


  • #12   12. jul 2011 Afløseren til VT20E i 50" er faktisk VT30Y i 55" den har samme pris som VT20E havde da den kom ud nemlig de 20.000 Kr.
    Men jeg ville hvis jeg havde råd helt sikkert vælge 65"
    men damn den er dyr i forhold til de andre smiley
    Det har alt at sige med en STOR skærm når man skal have 3D fornemmelsen helt ind så du føler at skærmen er en del af rummet og ikek bare et akvarie med dybte i.

    Så alt under 50" synes jeg faktisk er for lille til 3D, specielt hvis der er 3 meter hen til skærmen i stuen.



  • #13   13. jul 2011 GT5 er bare meget sjovere i 3D - smiley
    Men hvorfor er det altid sådan at damerne skal overtales til ting som egentlig er beslutninger der burde ligge manden til gode :o)
    Du bestemmer da helle ikke hvilken farven gardinerne har eller hvilken køkkenredskaber hun skal bruge osv. smiley
    TVer mandens domæne BUM. :o) hehe


Kommentér på:
Samsung blå lo... Fjernsyn

Annonce