{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
699 visninger | Oprettet:

ombygning , benzin-tdi afaren (vento) {{forumTopicSubject}}

Hej bg nogle omkring aalborg der kunne hjælpe lidt til det jeg er i tvivl om er hvor hullerne skal bores i bagpladen til slavecylender til kobling og til aircon rør

projektet er ikke gået igang i nu men ville høre om en der havede prøvet det før og var villig til og svinge ind omkring og lige hjælpe med at bore ud

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ombygning , benzin-tdi afaren (vento)
  • #1   15. jul 2011 husk at på en TDI er koblingen hydratisk..med mindre det er det du omtaler med koblingen smiley

• #2   15. jul 2011 casper sidder og sover haha smiley men ja korrekt det jeg mener men ved der skal bores huller i torpedovægen har en vento tdi ombygger nu nemlig stående men vil lave en til dog med aircon fuld læder osv

• #3   15. jul 2011 Altså hvis ikke du har prøvet en sådan opgave før er det ikke noget man bar lige gør smiley

• #4   15. jul 2011 har været med til og smide disel motor i min anden vento 4 mand tog os 20 timer og alt var skilt af . smiley men har en bil og køre i nu , og har købt mig en skadet g3 tdi og har en vento karros stående, alt andet kommer hen af vejen og kan evt huske det meste bare ikke med og bore ud gjorde jeg ikke sevlv

• #5   15. jul 2011 Jeppe H. har ret,det kræver er hel donor bil,og en masse tid og hænder der kan skrue....så tænk lige lidt over det før du starter....Tank,ledningsnet og meget andet skal flyttes. smiley

• #6   15. jul 2011 Men kan det overhovedet gå og bygge det om, og ikke bare hente en rigtig fin TDI'er hjem fra tyskland med alt udstyr ? sidste jeg kiggede kunne man få en Golf 3 TDI med læder, A/C, elruder, soltag, både med og uden automat gear til omkring 8-9000kr i tyskland, med under 150.000 på tælleren. og afgiften kan du jo "fuske" dig til med lidt ridser her og der..mener det er 3 ridser/mærker på 3 forskellige pladedele, så ryger den på middelstand

• #7   16. jul 2011 peter læs indlægende før du skriver har en hel bil tdi stående.

casper t 15000-17000 kommer ventoen til og stå mig i og det med ac fartpilot elruder elspejle komplet læder højdejusterbar rat justerbar sæder begge sider comfortluk abs og airbag

• #8   16. jul 2011 okay fatter ikke helt spørgsmålet, hvis du har en g3 donorbil stående, hvorfor kigger du så ikke på brandvæggen på den?

Casper - da jeg toldsynede min polo, fik jeg at vide at ridser ikke gjorde nogen forskel og at der endda måtte være skærme og døre i en helt anden farve end bilen, uden det gav en ringere vurdering, fordi de vurderer i forhold til alder på bilen og at der er må være mange skrammer før det ikke er "naturligt" for alderen på bilen

• #9   16. jul 2011 er mere til hvis der nu er en der har prøvet det før betinna rimelig nitten og lave noget forkert gider ikke have flere huller en nødvendigt

• #10   16. jul 2011 alt andet er jeg med på vi har idag skilt det meste af bilen inden i lagt skruer i poser med dymo tekst på så vi ved korrekt hvor diverse høre henne

• #11   16. jul 2011 jamen det kan jeg da sagtens forstå, men hvis du har en donorbil hvor du flytter det hele fra, kan det vel ikke laves mere korrekt end at kigge efter den, når du piller slavecylinder osv af den.. eller evt tage hele brandvæggen fra den og flytte over (men så vidt jeg husker er det ikke bare liiiige at flytte den)

• #12   16. jul 2011 Jeg forsår ikke spørgsmålet,hvis du er så klog som du skriver går du jo bare igang med din Dymo....og hvis du mangler målebånd eller skydelære til de nye huller,kan det købes i en tømmerhandel. held og lykke med projektet og god weekend.

Kommentér på:
ombygning , benzin-tdi afaren (vento)

Annonce