{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
20.309 visninger | Oprettet:

Hjælp til at få tryk på pulverslukker med kanel. {{forumTopicSubject}}

hey bg. har en ven der holder 25 års fødselsdag her på lørdag. har købt en 6kg abs pulverslukker som jeg har fyldt op med 3 1/2kg kanel. men kan ikke få luft i. der er ventil på og det hele. men der gider ikke komme luft i. nogle der bor i nærheden af vejle der kan give en hånd. mod et lille beløb evt. eller nogle der kan forklare mig hvordan jeg skal gøre..?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til at få tryk på pulverslukker med kanel.
  • #1   18. jul 2011 Har du ikke hørt om ham der døde af at få en pulverslukker fyldt med kanel i? der var så meget tryk på at han ikke kunne få luft af alt det der røg ud af den

• #2   18. jul 2011 har købt støv maske og beskyttelses briller til ham. og fylder kun max 15 bar i og holder god afstand. rune k. hvordan kan jeg så få tryk på den. har prøvet at ringe til den lokale brandstation. men det måtte de ikke. håber du kan hjælpe.

• #3   18. jul 2011 Du montere bare en luft slange studs i enden af slangen og så sætter den til kompressoren og så lukker du ellers bare luft baglands ind i den... Den fungere fint med 10bar..

• #4   18. jul 2011 Det gør sku pisse ondt og blive ramt af sådan noget kanel fra en brandslukker, det kan jeg skrive under på. Da jeg fyldte 25år havde min bror lavet en brandslukker og skød på mig. Mener det var ligesom en cykelventil han havde monteret til og pumpe luften ind af. Men hold da kæft der kom meget ud.

• #5   18. jul 2011 Du kan ikke bare sådan lige lukke luft ind i sådan en selv..

Jeg arbejder i et brandsikrings firma hvor vi fylder alle slags slukkere, og vi har et specielt mundstykke af en art som vi sætter på for at kunne gøre det smiley

Det er heller ikke alm. Luft der er i, men derimod nitrogen:)

• #6   18. jul 2011 kan kun sige en ting syg ide meget syg ide

• #7   18. jul 2011 Go gas smiley

• #8   18. jul 2011 dem jeg har set er der monteret en alm slangestuds med en kuglehane, som man kan åbne og lukke, og skal det være rigtig effektiv så fyld den med 1/3vand og så 1/3 kanel og så er 8-10bar nok.

• #9   18. jul 2011 Min egen ombygget pulver slukker. har jeg boret et hul i og sat en alm, fælgventil i sådan en til en traktor el lig. og så hvad kompresseren kan gi af luft, et godt fif er at fylde halv mel i, det kommer lettere ud og er noget billigere end at fylde den med kanel..

• #10   19. jul 2011 oki. men har fundet en måde at få luft i på. men nu ik dag var alt luften væk igen:S

• #11   19. jul 2011 Du kunne også lave en appelsin kanon med kanel i. mener ikke kanel kan brænde men et godt råd når du har givet ham kanel han SKAL under ingen omstendigheder gå i et varmt bag efter hved minder han vil ligne en der har fået et alagianfald taler af bitter erfarign 1 kg kanel + morgenvækning i ellers pænt og rent soveværelse = 14 dage rengøring men hævnen er sød meget sød muhahaha

• #12   19. jul 2011 hehe., må jeg huske at sige til ham. men har købt pulverslukker og kanel. så ville være super vis der var nogle der kunne forklare hvordsn man får luft i. og hvor meget kanel jeg evt skal komme i en 6kg

• #13   19. jul 2011 hmm jaaa jeg ville mene halvt af ver og lav en ventil i røven af den så du kan sætte den til komprasoren. En løvblæser kan også give pænt meget støv hehe

Kommentér på:
Hjælp til at få tryk på pulverslukker med kanel.

Annonce