1.596 visninger
|
Oprettet:
Fuskere dba . guloggratis.dk ? {{forumTopicSubject}}
Hej der ude,,,, Jeg ville bare lige høre hvad der endeligt kan ske vis de der tumper nu fik ens bank oplysninger. altså konto nummer hvad kan de overhovdet bruge det til? nogle der ved det ?
min bærbar er tilsalg og der er så en eller anden fætter som lige pluselig byder mig 500kr over det jeg har sat den til hmm.. det er jo sån en som har en datter nede i et eller andet sygo land som han gerne vil give en ny computer men han er ikk selv i danmark så han vil gerne have mig til og sende den.... men igen.. hvad kan der ske vis han får de små oplysninger ?
mar 2006
Følger: 44 Følgere: 43 Biler: 5 Emner: 130 Svar: 887
men det vil fint nok vis han har løst til og give det mere for den... hehe..
Noot om han vil... add !
jul 2011
Følger: 1 Svar: 2
jul 2008
Følgere: 21 Biler: 2 Emner: 161 Svar: 6.465
okt 2006
Følger: 41 Følgere: 58 Biler: 2 Emner: 22 Svar: 9.401
Men dit kontonummer kan du sagtens give væk - bare du ikke giver andet end det...
jun 2008
Følger: 33 Følgere: 31 Biler: 3 Emner: 31 Svar: 440
Er også ved at sælge min bærbar derinde, er ved at gå amok! 5 gange har jeg fået brev fra en eller anden lam abe der skriver jeg skal sende den til et land langt langt borte.
Lad være med at svar på disse mails, det eneste de er ude efter er at hvidvaske penge..
maj 2003
Følger: 84 Følgere: 82 Biler: 7 Emner: 32 Svar: 606
Men ja det virker løjerligt han byder over, men det er der jo nogen der gør hvis de bare vil have den, sørg bare for at pengne er på din konto inden afsendelse af varen
okt 2006
Du skal under INGEN omstændigheder handle med den slags...
Selvom pengene lander hos dig f.eks igennem Western Union eller Paypal, kan de trækkes tilbage i lang tid efter, så der kan sagtens fuskes med det...
jan 2007
Følger: 135 Følgere: 143 Biler: 5 Emner: 74 Svar: 1.336
Du kan aboslut ikke trække penge igennem Western Union.
Det der sker når du besvarer mailen er at han laver en eller anden klam wannabe "overførsel" til din konto.
Han får overførslen til at se ægte ud med stempel og alt muligt andet.
Så står der at beløbet er "låst" indtil du sender tracking nummer (Som om det kan lade sig gøre med en bankoverførsel)
Også håber han at du sender varen afsted i tro om at pengene bliver frigivet når du har sendt dem, hvilket de jo ikke bliver.
Der kan slet ikke sættes ord på folk som hopper i den der med begge ben.
Bare rolig de kan hverken tømme din konto eller andre farlige ting.
Dit konto nummer er ligeså ubrugeligt som din nummerplade for en almindelig person.
jan 2007
På de fleste sider er firmaets bank informationer frit tilgængelige for alle.
okt 2006
Hvis man bruger Western Union eller Paypal, kan pengene nå så langt som at stå på modtagerens konto, og STADIG trækkes tilbage når ham der har sendt pengene, opretter en dispute.
Han kan bare påstå at varen aldrig er kommet frem, så kommer "Buyer Protection" igang og trækker pengene tilbage til nigerianeren, og så er det op til DIG at bevise du har ret til dem - og så er det skægt nok lige der at man mister kontakten med køber. :o)
Så er varen og pengene tabt...
jan 2007
Du går som modtager af pengene via western union ned i din lokale WU Dealer (Typisk Posthus) og hæver pengene kontant.
Det kan ikke trækkes tilbage da du jo står med kontanterne i hånden.
Western Union er ikke online betaling som eks Paypal..
mar 2006
Følger: 44 Følgere: 43 Biler: 5 Emner: 130 Svar: 887
sender sku en tom kasse vis han svare igen
Fuskere dba . guloggratis.dk ?