{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.596 visninger | Oprettet:

Fuskere dba . guloggratis.dk ? {{forumTopicSubject}}

Hej der ude,,,, Jeg ville bare lige høre hvad der endeligt kan ske vis de der tumper nu fik ens bank oplysninger. altså konto nummer hvad kan de overhovdet bruge det til? nogle der ved det ?

min bærbar er tilsalg og der er så en eller anden fætter som lige pluselig byder mig 500kr over det jeg har sat den til hmm.. det er jo sån en som har en datter nede i et eller andet sygo land som han gerne vil give en ny computer men han er ikk selv i danmark så han vil gerne have mig til og sende den.... men igen.. hvad kan der ske vis han får de små oplysninger ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fuskere dba . guloggratis.dk ?
  • #1   21. jul 2011 skal lige siges jeg har jo ikke givet manden noget !

men det vil fint nok vis han har løst til og give det mere for den... hehe..

Noot om han vil... add !

• TonniBonde
    TonniBonde Tilmeldt:
    jul 2011

Følger: 1 Svar: 2
    #2   21. jul 2011 En datter i Nigeria? smiley

• #3   21. jul 2011 det er en faker, så hold snuden væk.

• #4   21. jul 2011 Det er en faker, så lad være med at svare ham.

Men dit kontonummer kan du sagtens give væk - bare du ikke giver andet end det...

• #5   21. jul 2011 Kaldes også Nigeria-henvendelser.
    Er også ved at sælge min bærbar derinde, er ved at gå amok! 5 gange har jeg fået brev fra en eller anden lam abe der skriver jeg skal sende den til et land langt langt borte.
    Lad være med at svar på disse mails, det eneste de er ude efter er at hvidvaske penge..

• #6   21. jul 2011 hvis han kun har konto og reg nr kan han ikke gøre noget da han skal bruge din netbank eller skal i din egen bank hvor de kræver hæve kort /dankort for at gøre noget, så har selv lavet mange handler og aldrig oplevet noget.
    Men ja det virker løjerligt han byder over, men det er der jo nogen der gør hvis de bare vil have den, sørg bare for at pengne er på din konto inden afsendelse af varen

• #7   21. jul 2011 Nej nej nej.

Du skal under INGEN omstændigheder handle med den slags...

Selvom pengene lander hos dig f.eks igennem Western Union eller Paypal, kan de trækkes tilbage i lang tid efter, så der kan sagtens fuskes med det...

• #8   21. jul 2011 Sajmon™
    Du kan aboslut ikke trække penge igennem Western Union.

Det der sker når du besvarer mailen er at han laver en eller anden klam wannabe "overførsel" til din konto.
    Han får overførslen til at se ægte ud med stempel og alt muligt andet.
    Så står der at beløbet er "låst" indtil du sender tracking nummer (Som om det kan lade sig gøre med en bankoverførsel)
    Også håber han at du sender varen afsted i tro om at pengene bliver frigivet når du har sendt dem, hvilket de jo ikke bliver.

Der kan slet ikke sættes ord på folk som hopper i den der med begge ben.

Bare rolig de kan hverken tømme din konto eller andre farlige ting.
    Dit konto nummer er ligeså ubrugeligt som din nummerplade for en almindelig person.

• #9   21. jul 2011 Hvis man kunne tømme folks konto udfra kontonummeret er det bare at kigge på samtlige webshops.
    På de fleste sider er firmaets bank informationer frit tilgængelige for alle.

• #10   21. jul 2011 Det er ikke det jeg mener.

Hvis man bruger Western Union eller Paypal, kan pengene nå så langt som at stå på modtagerens konto, og STADIG trækkes tilbage når ham der har sendt pengene, opretter en dispute.

Han kan bare påstå at varen aldrig er kommet frem, så kommer "Buyer Protection" igang og trækker pengene tilbage til nigerianeren, og så er det op til DIG at bevise du har ret til dem - og så er det skægt nok lige der at man mister kontakten med køber. :o)

Så er varen og pengene tabt...

• #11   21. jul 2011 Sajmon. Bare til info. Hvis du overføre med Western Union, så kan du ikke trække pengene tilbage når du har overført.
    Du går som modtager af pengene via western union ned i din lokale WU Dealer (Typisk Posthus) og hæver pengene kontant.
    Det kan ikke trækkes tilbage da du jo står med kontanterne i hånden.

Western Union er ikke online betaling som eks Paypal..

• #12   21. jul 2011 aahah krisstoffer... go ide det med kassen hahaha ;:D

sender sku en tom kasse vis han svare igen smiley hahaha

Kommentér på:
Fuskere dba . guloggratis.dk ?

Annonce