{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Afbetaling ved telia
  • #1   26. jul 2011 hvor dum kan man være at købe noget på afbetaling det bliver da lige dobbelt så dyrt så heller vente til man kan betale kontant eller lån penge i banken det andet kan aldrig gå

• #2   26. jul 2011 det tvivler jeg stærkt på, det tjener telia jo ikke noget på smiley

• #3   26. jul 2011 Hvis det er ét af deres 0 % ÅOP-tilbud, så forestiller jeg mig ikke, der kunne være problemer forbundet med det. Det vil dog være "dumt" at bøvle med det i så fald, da du jo bare har gratis likviditet i mellemliggende periode. Det er altid rart at have - bare for en sikkerheds skyld.

• #4   26. jul 2011 Bemærk, gutter, at telefoner købt på afbetaling oftest ikke bliver dyrere, da ÅOP er 0 %. Min kæreste har netop gjort det bare fordi hun "kunne" - ikke fordi hun ikke havde pengene.

• #5   26. jul 2011 Wissing:

Du ved da så absolut SLET ikke hvad du snakker om her?

• #6   26. jul 2011 Wissing du ved vist ikke hvad du snakker om..der er ingen renter eller noget, telefonen bliver ikke dyrer, men billigere..spare cirka 500kr + han lavede en kreditnota på 500kr så en besparelse på 1000kr ved at lave den over 12 måneder.

2000kr over 12 måneder giver 166kr om måden jeg skal betale, og det mærker jeg ikke når jeg er på lærlinge løn, det gør jeg derimod hvis jeg skulle lange 3000kr af på bordet med det samme

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.712
    #7   26. jul 2011 Hvordan kan det egentligt være så mange selskaber er begyndt med det afbetalning ?

Jeg kunne kun købe min sidste på den måde. Kunne kun fravælge det hvis jeg købte uden abbonement. Godt nok 0% ÅOP
    Men ville helst bare betale det hele på en gang. Men det kunne man ikke ?

• #8   26. jul 2011 ja det kan du sagtens !

• #9   26. jul 2011 synes det rarer for mig nu hvor jeg er lavt lønnede at kunne slippe med 166kr om måneden istedet for at jeg skal give halvdelen af min løn væk for en telefon når jeg også har en bilforsikringen der stjæler næsten 1000kr om måneden + andre faste udgifter, mad mv..så er det ihvertfald kun et + for mig at jeg kan det.

Jeg tænker bare - og det er så også mit spørgsmål

Jeg sælger jo min gamle telefon, og skulle helst gerne kunne ramme det beløb jeg skal afbetale på den ny, så er det jo perfekt hvis jeg kunne lange de penge på bordet også er telefonen betalt fri

• #10   26. jul 2011 Du kan betale telefonen ud når du har lyst.

Men gør du det.. dækker forsikringen eksempelvis ikke mere, så vidt jeg ved når du betaler ud eksempelvis om 3 mdr.

0% åop, inkl forsikring.. har selv gjort det.. selvom jeg ikke låner penge.

• #11   26. jul 2011 Han sagde at forsikringen også kaldt hvis jeg købte telefonen uden abm. Det koster så bare 29kr om måneden også var selvrisiko'en ikke 100kr, men 200kr

• #12   26. jul 2011 Hvis det er Telia , kan du bare gå ned og betale resten af gælden ja smiley

Kommentér på:
Afbetaling ved telia

Annonce