{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
17.850 visninger | Oprettet:

Cykler fra Bilka {{forumTopicSubject}}

Jeg skal til at i gang med at cykle, og har tænkt mig at købe en alm. city bike. Jeg skal cykle ca. 10 km om dagen, hvor det er blandede med lige vej, og en til to bakker.
Jeg har kigget på denne cykel fra Bilka: http://www.bilka.dk/Sport-og-Fritid/Cykler/Herrecykler/Puch-City-Bike-herre-7-gear--stel-57-cm--65292400000(Purchase_Other_DS)

Den har rullebremser osv. Men er det noget værre skrammel, det fra Bilka? Jeg ved godt at det ikke er det bedste mærke, og måske den bedste cykel. Men til mit forbrug er den vel god nok, og kan vel godt holde i længden?

Nogen der har erfaring?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cykler fra Bilka
  • #1   12. aug 2011 Altså jeg købte en cykel i bilka for 3 år siden til 1000kr. Den er først nu efter 3 år begyndt og svigte lidt i bremserne. Og bagdæk fladt. Men ellers har jeg været fuldt tilfreds.

• #2   12. aug 2011 tror sku den er fin. mmin bror har lige købt cykel i bilka. og den er han sku glad for. så jeg ville ikke have noget problem ved at købe en cykel der oppe.

• #3   12. aug 2011 Hvoirfor ikke købe en hos en rigtig cykelforhandler?

Det koster mange gange nøjagtig det samme smiley

• #4   12. aug 2011 Min kæreste købte en cykel i Bilka tilbage i feb eller marts. Den er ok, men alle små skruer samt stængerne, der holder skærmene er nu ræverøde af overfladerust. Pedalerne har også en "knæk" lyd, når man træder hårdt i pedalerne eller f.eks. kører op ad bakke.

Problemet ved Bilka er, at vil man klage (f.eks. over pedalerne), så skal man henvende sig i deres vareudlevering i stedet for butikken (fik jeg at vide). Min kæreste og jeg har ikke mulighed for geografisk at indefinde os i vareudleveringen med en cykel - ALT for besværligt. Så ved evt. garantiproblemer skal man være forberedt på besvær.

• #5   12. aug 2011 Seriøst - jeg gad satme ikke være afhængig af sådan noget skrammel i hverdagen - og jeg har selv fritidsjob inden for detailhandlen...

Mine bedsteforældre har hver deres cykel fra A-Z (Bilka), og de er nok hverken ringere eller bedre end tilsvarende fra Coop, men det er da så tydeligt at det er noget billigt lort.

Jeg købte en Avenue Broadway tilbage i december 2006... Nuvel, jeg har aldrig brugt den om vinteren, men den kører som ny endnu.
    Den Ebsen cykel jeg har "arvet" efter min far, som jeg så bruger om vinteren... Den er sgu ved at være slidt og træls.. Og den er endda købt hos en cykelhandler (til ca 3.000). Men den har selvfølgelig også kørt hele året i flere år...

Point being - hvis jeg skulle cykle ti km om dagen, så ville jeg have noget ordenligt - noget til 4-6.000 kr. Tro mig... Du bliver glad for det i længden!

• #6   12. aug 2011 Vil man købe ting billigt i megastores, så må man være forberedt på en anden arbejdsgang end nede ved cykelsmeden.

• #7   12. aug 2011 Og er der lidt mangel på penge, så søg efter en brugt... Ville jeg meget hellere! (Men ja, tjek stelnummeret, og få dig en ekstra lås, så du kan låse den fast til noget...)

• #8   12. aug 2011 Jeg har altid fået/købt hos den lokale cykelhandler.. servicen er bare noget helt andet når det er en lokal som virkelig brænder for det smiley

• #9   12. aug 2011 Køb ikke cykler i bilka... vi købte for et par år siden nye cykler til ungerne i bilka.... Alle steder hvor der er crome på cyklerne begynder at ruste allerede efter 2-3 mdr selvom cyklerne stod inde i garage hver nat...

Cyklerne er smidt ud i dag og vi har købt nye hos en ordentlig cykelhandler...

• #10   12. aug 2011 Det er lort, brug lidt flere penge på en ordentlig kvalitetscykel hos din lokale cykelpusher.
    Han kan garanteret også give dig et par råd med på vejen.

• #11   12. aug 2011 Cykelhandler.

Bilka cykler er dårlige og fyldt med små fejl konstant. Ringe tråd, kommer ingen vegne smiley

• #12   12. aug 2011 De billige Cykler hos Bilka kan være gode nok, men ikke i længden, og ikke hvis man er afhængig af dem.

Jeg selv har også købt ved en cykelhandler, og det er dejligt nemt, for du får cyklen samlet, samt du kan køre den til service en gang om året, for en billig penge, og samtidig få udvidet garanti, samt vide at din cykel er i orden. Hvis der er det mindste i vejen med den, så laver de det for dig.

Og mange steder tilbyder de faktisk også at hente og bringe din cykel, når den skal til service eller reparation.

Dette kan man selvfølgelig også benytte på en cykel fra Bilka, men det vil ofte koste lidt mere i reservedele, tage længere tid, og man skal høre på deres brok om kvalitet.

Personligt syntes jeg heller ikke der er meget sparet på at købe en cykel i et varehus, når man ser på hvad man får for pengene.

De billige dele kan du også få på cykler fra en cykelhandler, hvis du beder om det.

• #14   12. aug 2011 TB . - Pris og kvalitet hænger afgjort sammen, og alt er jo relativt.

Men SCO ("New generation") og Puch er bare ikke det samme efter DS overtog de to navne?

Men ja, til den pris er det sikkert fine cykler... Jeg gad bare (heller ikke) cykle 10 km dagligt på dem

Kommentér på:
Cykler fra Bilka

Annonce