{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.250 visninger | Oprettet:

Husdyr og Lopper -.-'' {{forumTopicSubject}}

Hejsa BG. Jeg vælger lige at lave et lidt anderledes indlæg da jeg har brug for lidt hjælp. Vores Familie har 2 hunde som går ude i haven det meste af dagen fordi det er varmt så derfor slæber de osse en masse ind igen når de så kommer ind, nemlig lopper de får selvfølgelig loppekur o.s.v Men når vi gør rent i hele hytten får jeg utrolig mange loppebid og det sker altså osse før vi gør rent haha ^^ Men jeg er så sindsyg stærk modtagende for de her insekter. Det er både myg, Lopper og andre små FUC*KING Dyr.. Jeg kan sige så meget at begge mine ben næsten helt bidt i stykker af de små lorte dyr.. Men det mærkelig er at jeg er den ENESTE i hytten der bliver bidt så meget ingen af de andre bliver bidt og det er sjældent de rent faktisk bliver bidt.. Og mine ben klør hele tiden og det er næsten ikke til at holde ud.. Er der nogen af jer der osse er stærk modtagelig for lopper eller generalt insekter ? Er der nogen af jer der ved hvad kan gøre eller lign for at de disse lorte dyr forsvinder ud over hundene for den kur ? Jeg har osse sprøjtet værelset og dvs steder til med noget Stald Shock.. Er der evt nogen der ved hvordan man kan fjerne kløen ? For tro mig det er så ulideligt !

Lige nu bruger jeg eddike og Salt til at fjerne kløen men det svir af helveds til.

( Lavede lige et nyt emne fordi der var fejl i overskiften )

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Husdyr og Lopper -.-''
  • TruckerBenny A
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator

Følger: 101 Følgere: 93 Biler: 3 Emner: 402 Svar: 5.768
    #1   25. aug 2011 Jeg bruger etono ( staves ) mod myggestik og det virker godt syntes jeg.

Men hundene skulle nok have noget Bayvantic Vet som skulle hjælpe mod flåter og lopper

• #2   25. aug 2011 Ok super. Det kunne være jeg skulle prøve at købe det til dem smiley

• #3   25. aug 2011 Hejsa. Ja jeg er også meget modtagelig overfor lopper, og mine ben blir altid som 2 kløende, blødende stænger. Jeg tror ikke at der er noget specielt godt i mine ben, men at det er fordi jeg reagere lidt allergisk over disse bid. For konen reagere ikke som mig og jeg er sikker på at hun blir bidt ligeså meget som mig. Den allerbedste måde at få udryddet de bæster, er simpelthen at tage tyren ved hornene og kontakte en skadedyrsbekæmper. Jeg kører selv som skadedyrsbekæmper, og de produkter vi bruger er meget bedre end de produkter man som privat mand kan købe. Og staldchok virker kun når du kan ramme selve dyret med sprayen. Staldchok virker ved at gassen lammer vejrtrækningen så insekterne dør. Men det virker IKKE som en gift man kan sprøjte runde, som de så får på sig og derefter dør af. Så min anbefaling er at kontakte en proff. Håber denne lange smørre har hjulpet lidt...

Hilsen Jeppe

• #4   25. aug 2011 Stald shock i dit værelse? Er det ikke fucker giftigt? Jeesus lyder sundhedsskadeligt

• #5   25. aug 2011 Trinol 810 til hele hytten også capstar piller til de 4 benede

• #6   25. aug 2011 Vi har selv haft problemer med det og købte derefter noget spray ved dyrhandleren til at spraye hytten med og så købte vi noget frontlinge til at spraye på dyrene som skulle masseres ind i pelsen på hele kroppen og det virkede fra dag 1 af

• #7   25. aug 2011 Man plejer at sige at hvis man giver sin hun 1 fed hvidløg om dagen så får de ikke lopper pga. lugten kommer ud igennem sveden og det kan lopper ikke li, det kan være du skal prøve det og se om du stadig bliver bidt :o)

• #8   25. aug 2011 B-vitaminer:)

• #9   25. aug 2011 Ja jeg må lige prøve de forskelige råd fra jer af ;D Og Jeppe K for din medfølelse haha smiley

Kommentér på:
Husdyr og Lopper -.-''

Annonce