{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ps3 drift/bil spil med god lyd og grafik
  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #1   4. sep 2011 Decideret drift spil findes desværre ikke endnu smiley
    Men gt5 har da et par gode sider ;D

• #2   4. sep 2011 Forza, det har indbygget en drift del også, fx vælg en bil, ta en test bane og smid den på Drift score istedet for tid smiley

kan klart anbefale en Audi TT-RS med en R8 GT motor fuldt tunet, seriøs firhjuls drifter med 900 hk smiley

• #3   4. sep 2011 Allan L.B Forza er kun til xbox smiley Nytter ikke meget når han bruger PS3

• #4   4. sep 2011 DIRT 3, der kan du dog ikke drifte som sådan, men køre gymkhana som ken block + lyden er alt for fed, især hvis man kør gruppe b rally med den 5 cyl. audi, kan klart anbefales, + grafikken er også kanon

• #5   4. sep 2011 Har kigget lidt på google ang drift spil. Efter sigende skulle der snart komme et rent drift spil. Vil gerne have fingrene i et godt bil spil hvor turbo lydene er i top samt grafikken . Spiller pt det gode gamle pro street som jeg synes er med god lyd .

• #6   4. sep 2011 GRID!

• #7   4. sep 2011 Grid - Racedriver!!
    Ikke et helt driftspil men det indeholder en hel del drift bane og forskellige muligheder for drift
    Fedt grafik, god realisme, en fed lyd fra alle bilerne, men ingen mulighed for tuning.

• #8   4. sep 2011 Hvad med Grid ?? Det er jeg da glad for til mit .. ellers var der også et need for speed drift halløj syntes jeg at have prøvet.

• #9   4. sep 2011 Det fedeste spil man kan få og drifte i, det er uden tvivl LFS! Hvis man har playseat inkl. rat og pedaler, smækker det op på en ordentlig skærm osv., og hente nogle mods - så har du ultimativ drifting! Det er dog et spil til computeren.

GranTurismo 5 er også udemærket at drifte i. Fint gameplay, ikke noget videre dog. Tuningsmulighederne i det stinker, big time endda!

Jeg skal ikke kunne svare på Dirt 3.

GRID er ikke særlig realistisk hvad drift angår, efter min mening, og det er aaaaalt for nemt at drifte i, og få utrolig mange points i.

• #10   4. sep 2011 Så lig shift 2 havde mega fed turbo lyde med i. Men selve motorlyden stinker . Alle biler lyder ens synes jeg

• #11   4. sep 2011 GRID.. Men vil du spille online, så drop det. Serverne til Ps3 er lukket. (Grid 2 er annonceret, men ingen dato sat for hvornår det udkommer)

DIRT 3.. Samme spiludviklere som laver GRID spillene. Drift er muligt, men spillet handler primært om Rally kørsel smiley (super spil imo)

Gran Turismo 5.. En der kan fortælle mig hvordan jeg kommer til Drift banerne, for det har jeg ikke prøvet endnu til GT5.

Kommentér på:
ps3 drift/bil spil med god lyd og grafik

Annonce