{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.025 visninger | Oprettet:

Politi og flueknepperri.. {{forumTopicSubject}}

Hej Folkens.

Jeg sidder tit og undre mig over folks kommentar til dvs. indlæg inkl. mine egne..

Folk er helt op og ringe når politiet følger op på loven når man bliver stoppet eller en ven bliver stoppet. så er det lige som til fodbold hvor dem der står på sidelinjen står og råber af dommeren fordi han i følge dem dømmer forkert. På samme måde er folk når de bliver stoppet så var det jo kun lige 10 km/t for meget osv.


Men lige så snart folk selv får "lidt" magt eksempelvis her på bilgalleri, så er de nogle af de første som skynder sig at hånd holde reglerne på bilgalleri og fortælle folk at har gjort noget forkert osv.

Er det ikke bare flue knepperi??? I min verden skal man bruge en si med lidt større huler og vudere om den hendelse som der er sket virkelig er det værd af "kæfte" op omkring herinde på bilgalleri??

Skriver du:

Så er min bil snart færdig.

Svar de:

Brufg dit logment i din profil.

Dette var et eksempel, på noget så plat at bruge sin tid på.. Læs overskriften trykker du på den er det dit eget valg du trykker på den og dermed kommer ind til noget du vidste fra starten af ikke var noget for dig.

Syntes bare det lidt komisk at det er oki at håndhæve love eller regler så længe man selv har magten til det, men så snart man selv står i skudlinje er man på ligefod med dem man eller ville rage ned på..

Sorry for surt opstød, men JAAAAA


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Politi og flueknepperri..
  • #1   11. sep 2011 Der er længere til århus, end på vandcykel

  • #2   11. sep 2011 Hmm, keder du dig smiley


  • #3   11. sep 2011 Hvis alle skulle oprette et indlæg herinde, bare fordi de har skiftet pæren, tanket benzin, eller vasket bilen, så vil det være totalt fukced op forum... Sorry for surt opstød

  • #4   11. sep 2011 hej

  • #5   11. sep 2011 husk vigepligt.

  • #6   11. sep 2011 Men du hár jo egentlig så ret !!


  • #7   11. sep 2011 Jeg så engang en blå ford..

  • #8   11. sep 2011 HARTMANN

    kunne ikke være mere enig med dig.


  • #9   11. sep 2011 Jeg er ejer af en Vectra a.. smiley

  • #10   11. sep 2011 Nå ja, for lige at svare på TS indlæg, så er jeg ENIG! smiley

  • #11   11. sep 2011 selv om politiet sku fluekneppe så ville fluen stadig ikke kunne mærke dem...

    jeg kan ikke med politiet. de har ikke bevist de kan noget. at man respektere politiet er noget våd respekt skal fortjenes. politiet prøver jo at bruge "frygt" hvilket overhovede ikke funger.

    at folk tit piver er nok rigtigt. men det gør betjente satmer også..


  • #12   11. sep 2011 Lasse R H - var det den med alu fælge ???

  • #13   11. sep 2011 Ketil - Kunne faktisk ikke være mere enig med dig.. " At man respektere politiet er noget vås, respekt skal fortjenes.. Politiet prøver jo at bruge "frygt" hvilket overhovedet ikke fungere.. "

  • #14   11. sep 2011 respektere langt de fleste love (færselsloven er lidt en den eneste jeg ikke overholder) og har ikke noge udestående med politiet men har endnu ikke mødt en politimand der har fået mig til at tænke. " så for søren med en som ham er dammark da i gode hænder"

  • #15   11. sep 2011 Det kan godt være det bare er mig, men når der er regler (uanset hvem der sætter dem) så bør man følge dem. Så når folk f.eks opretter et indlæg Offtopic med spørgsmål om hvordan de skifter oliefilter til trods for at der en Teknik-sektion til den slags spørgsmål, så synes jeg da det er fair at sige til dem at de har spurgt det forkerte sted. Jeg synes det svarer til at gå til en slagter for at købe brød.

    Folk der piver over politiet eller ikke respekterer dem, kan jeg kun ryste på hovedet af. Politiet håndhæver loven og hvis man rager uklar med dem, så er det højst sansynligt fordi man har lavet noget ulovligt. Hvis man ikke vil følge love og regler må man også acceptere at man må tage konsekvensen.
    Jeg bliver lidt irriteret over unge fyre som føler sig stødt over at de bliver stoppet i deres gejlervogn og måske endda får bøde for deres xenon, solfilm og brede fælge. HARTMANN lader til at have accepteret at han fanger deres opmærksomhed, uanset hvor irriterende han måtte synes det er og det kunne mange nok lære af.


  • #16   11. sep 2011 dan de bryder også selv loven.

    Her er et eksempel, jeg kører scooter med en ven bagpå, jeg vender om da jeg ser dem og prøver at stikke af, de signalere IKKE til at jeg skal stoppe på nogen måde. Men derimod kører de ind i mit styr, så jeg kører ind i en lygtepæl.

    De må ikke stoppe en uden at signalere, han må ikke kører ind i mig, og slet ikke når jeg ikke havde hjelm på. (havde jeg givet min ven på).


  • #17   11. sep 2011 Joker - det er korrekt at de bør følge reglerne... men i min verden, når du vælger at stikke af, ser jeg langt hellere at de hjerne dig ned, hjelm eller ej... end at du hamre ind i en gravidkvinde, der mister sit barn. så ja, de burde ikke... men når valget skulle stå, så hellere den der laver det kriminelle end en uskyldig der tilfældigvis går ud fra en sidevej på det forkerte tidspunkt...

  • #18   11. sep 2011 Jeg har ikke noget imod politiet da de gør deres arbejde, tror ikke de ser igennem finger mange gange for at have en standart? Sådan er det ikke har på bilgalleri. Her bliver man trådt på med det samme eller flok bruger ens indlæg til at fortælle de ikke er skide kloge og ikke kan finde ud af debatter. Kan ikke se der mere grund til at skrive mere i dette indlæg da 90% ikke er istand til at kunne debatter på du voksent plan. Tak for jeres ihærdige forsøg alligevel smiley

  • #19   11. sep 2011 JOKER: Det er netop dét der irriterer mig. Du indrømmer at, du ikke bare laver ét lovbrud, men hele tre og alligevel lægger du vægt på at det er politiet der gør noget forkert... For pokker mand! Så hav dog noget selvindsigt!

  • #20   11. sep 2011 Jeg ved godt jeg laver noget ulovligt. men det politiets job at overholde loven og få andre til det.. ikke selv at bryde den, hva nytter det så, de har det job? det endte med, de kørte mig hjem, fordi jeg ku ha sagsøgt dem, om jeg gjorde noget ulovligt eller ej.

    Ja jeg bryder loven, men på en forsvarlig måde. det var klokken 3 om natten, jeg havde lys på, og der var helt tomt, ikke et eneste menneske udover mine venner.

    Jonas om jeg så kører 130 eller 30, så kigger man sig stadig for, og der endnu større chance for at ramme en med de 30 der går ud foran dig, for hvis du har hørt en hurtig scooter ved du også hvor langt væk fra, du kan hører den, også tror jeg ikke du hopper ud foran medmindre du har tabt hjernen.. og når jeg endelig kører hurtigt, kører jeg på vejen, ikke på cykelstien.


  • #21   11. sep 2011 Dan J - Det irritere mig, at du synes det er iorden at politiet kører ind i ham fordi han kører med en bagpå når han selv ikke har nogen hjelm på.. Det er idioti efter min mening at have sådan en holdning..

    Ja, han har lavet noget ulovligt, og ja han forsøgte at stikke af, men der er mange andre måder at få fat i ham på, end ved at køre ind i ham, så han ender med at køre galt.. At der ikke er sket noget, er heldigt nok, men hvad hvis han var væltet med hovedet ned i kantstenen?? Så synes du også det er helt iorden, fordi det er ham der overtræder reglerne??


  • #22   11. sep 2011 Danni K: Nu har jeg jo ikke på noget tidspunkt sagt at det er iorden de kører ind i ham. Der vil jeg se præcis hvad der skete før jeg vil udtale mig om det.
    Men han tænker jo ikke så langt, at hvis han ikke havde gjort noget ulovligt eller havde han respekteret politiet så havde de ikke kørt ind i ham. Til gengæld retfærdiggører han ligefrem hvad han har gjort istedet for at indse at han har gjort noget forkert.


  • #23   11. sep 2011 Dan

    Jeg så dem længere nede af vejen da jeg kom til et kryds, jeg vendte så om og gav den gas, tror jeg kørte 70, da politiet så, uden at signalere på nogen måde, kører op på siden af mig, rammer mit styr med siden af bilen, når dog at bremse ned til 50 eller sådan, da jeg så rammer ind i en lygtepæl, der er helt oppe på fortovet da han presser mig helt ind. jeg startede på vejen og måtte trække helt ind, så han var mere til fare der end jeg var.
    også da jeg smadrede ind i en stolpe med 50, hopper de ud og gir mig skylden, indtil jeg fortalte at jeg udemærket kendte reglerne, og godt at de på ingen måde måtte gøre sådan.

    Jeg er af den mening, at politiet mange gange gør noget ordentligt, med slåskampe, indbrud osv osv. men at de går helt amok over man kører 40 på scooter eller lys uden cyklen er direkte latterligt.


  • #24   11. sep 2011 JOKER: Som sagt, så siger jeg ikke at hvad de gjorde var iorden og du får mig ikke til at give dig ret når jeg ikke har set hvad der skete.
    Men du må indrømme at hvis du bare var stoppet så var der ikke sket noget. Det er dét jeg vil frem til. Folk der ikke respekterer politiet tror åbentbart at der ikke er konsekvens for deres handlinger?


  • #25   12. sep 2011 Dan - Jeg kørte over et hælde anlæg på scooter, og der kom en mc betjent, da jeg kom næsten over på den anden side, vidste jeg godt at han ville snakke med mig om det, så ville køre 10meter hvor der gik en vej ind så jeg kunne komme op og holde på cykel stien, der kørte han ind i mig, så jeg væltede fordi forhjulet kørte op ad kantstenen og jeg ikke kunne holde den lige fordi han skubbede.. Det er nogle fucking svin nogle gange, og de er typerne der slår først og spørger bagefter..

    Jeg havde drukket mig fuld en dag til en privat fest, var taget i byen og fået lige en tand for meget, kiggede på tre civil betjente og spurgte hvorfor de gloede sådan efter mig, da jeg ikke havde lavet noget der ville trække den form for opmærksomhed som jeg fik af dem, hvor de trak mig ind i en gård og spurgte om jeg godt vidste at det var politiet jeg talte til, og det svarede jeg ja til, det vidste jeg godt, så blev jeg rykket rundt, smidt ned på brosten hvor der lå glasskår, hvor en sad ovenpå mig og tog direkte kvælertag på mig, en anden holdte min arm oppe i nakken af mig, og den tredje prøvede at hive min anden arm ud til nakken, men da jeg ikke kunne få armen ud, fordi de lå ovenpå mig, så røg min arm helt op i nakken og kvælertaget blev mere fast, til sidst da min arm kom ud, revet op, fuld af blod der gav de slip, trak mig hen i bilen, fordi jeg var halv bevidstløs, satte mig ind i bilen, sad med let spredte ben som jeg altid gør, fik besked på at samle mine ben, og sagde ja slap af, så fik jeg tre slag i maven, og håndjernene presset op i nakken til jeg sad i bunden af bilen.. Synes du også det er fair nok, fordi man er en smule rap kæftet når man er stiv?? Gjorde ingen tegn til voldelig adfærd på nogen måder, men det var sådan jeg skulle behandles fordi jeg har tatoveringer??

    De kammerater jeg gik med, sagde dagen efter at hvis det havde været en af dem der havde sagt og gjort som jeg gjorde så havde de haft en kort samtale med politiet, og så havde det været det..

    Så fuck politiet, jeg vil skide dem et stykke, jeg passer mit og så passer de deres, forbandede idioter..

    Helt ærligt så var jeg faktisk ved at få respekt for dem, for det sidste lange stykke tid når jeg var blevet stoppet osv. så havde det været behagelige mennesker og helt som det burde være, men lidt for fuld en smart replik og tatoveringer på armene, så skal man behandles sådan?? Jeg er ikke rocker eller relateret, kunne måske sætte mig lidt ind i det, hvis det var fordi de kendte mig for noget lort før, men sådan var det ikke..


  • #26   12. sep 2011 Danni K: Ligesom med JOKER, så skal jeg ikke udtale mig om de specifikke situationer. Jeg er sådan set ret ligeglad med hvad i har været udsat for af politiet. Det eneste jeg siger er, at hvis man respektere politiet og holder sig til reglerne så havner man ikke i klammeri med dem.

  • #27   12. sep 2011 Uden at vide hvad der er sket helt 100% så har jeg det lidt på samme måde som en røver, at man ved hvis man gør noget forkert og alligevel tager det valg at stikke af for politiet. Ja så kan man komme slem tilskade, men hey der skal vel ikke være noget posetivt i at stikke af???? De skulle gerne have folk til at stoppe og hvis folk ved de bliver væltet så vælger de nok at stoppe som de BURDE have gjort fra starten af..

    Det er godt der ikke skette dig noget for er ikke ondskabsfuld, men der må da lyse en lampe når man overtræder loven og nej de gav ikkke signal for at stoppe dig, MEN DU var ikke i tvivl om de var efter dig hvorfor skulle du ellers prøve at stikke af??

    Alt er selv forskyldt og ja de laver dume ting i ny og næ, men sådan er det når man tager loven i egen hånd.

    Siger ikke jeg er hellig for er jeg på ingen måde, men de valg jeg har taget og blevet straffet for det, er bevidste valg jeg har taget og så må man tage de skræmer man får af de FORKERTE valg..


  • #28   12. sep 2011 Leger man med ild må man forvente at brænde sig... thats life!

  • #29   12. sep 2011 tommy jeg stak af fordi jeg så dem, vidste ikke om de havde set mig, det var somsagt om natten. Så dem først da de kørte helt op af mig, og det var min vens scooter, selvfølgelig stopper man ikke.

    Det jeg egentlig ville frem til var.. At hvorfor stopper de en der gør noget ulovligt, ved selv at gøre noget ulovligt? Det nytter jo intet at ha politi så. De ku ligeså godt ha kørt en ned, og hvis de havde gjort Det, havde det faktisk været min skyld ifølge dem fordi de jagtede mig.


  • #30   12. sep 2011 Der er kun ÉN betjent der kunne få en småkage, eller andet mundgodt hos mig, og det er kun fordi han er så almindelig, han er ikke hævet over os alle, ligesom så mange andre tror de er.. Han er sgu behagelig at snakke med, overtrådt reglerne eller ej, han er altid velkommen hos os.. Alle de andre skal bare fucke af..

Kommentér på:
Politi og flueknepperri..

Annonce