{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.049 visninger | Oprettet:

VIGTIGT !! VALG KIG KIG KIG !!! {{forumTopicSubject}}

VIGTIGT VIGTIGT!!! – Pga. den forventede meget store valgdeltagelse på torsdag er det blevet besluttet at forlænge valget med en ekstra dag – for at undgå forvirring skal det foregå således: Stemmer du blå blok skal du stemme torsdag som det fremgår af din valgseddel. Stemmer du rød blok skal du møde op fredag på din lokale genbrugsplads – der vil være opstillet valgurner mærket ”småt brandbart”. Tak for din hjælp, Borgerservice smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  VIGTIGT !! VALG KIG KIG KIG !!!
  • #1   13. sep 2011 Årets joke ! Thumbs up dude smiley

• #2   13. sep 2011 synes godt om smiley

• #3   13. sep 2011 // High-Five

• #4   13. sep 2011 Lige præcis:-) det bliver MEGET dyrt at være ung, ligesom det også vil blive dyrt at være selvstændig, bilejer, iværksætter, et rask mennesker osv osv hvis rød blok kommer til magten. fatter simpelthen ikke hvorfor jeg skal betale for andre folks uansvarlige og usle liv. gør noget selv for overlevelsen!

survival of the fittest!

• #5   13. sep 2011 Elsker jer drenge smiley lad os håbe de røde tager til valg på fredag smiley

• #7   13. sep 2011 Blå er vejen frem!

• #8   13. sep 2011 Ja for Løkke har jo klaret det HELT kanon so far, RIGHT ? smiley

VOTE PIA K ! K ! VOTE PIA K ! K !
    Ellers har Hr. Samuelsen os en kanon indvandre holdning, men så længe hans parti er så usselt og slet ikke deler hans meninger, så blir det sku nok DF mit livs første stemme ryger på smiley
    Kan ikke se hva vi sku holde på Løkke for ..

• #9   14. sep 2011 rasmus den sidste linie du skriver vil jeg give dig ret i smiley

men selvom afgifterne sku falde bliver det kun på de der økogryder

Desvære ikke på det de voksne kalder legetøj smiley

• #10   14. sep 2011 tth luffe.

Fint at du stemmer df. men du skal lige læse lidt på stoffet, pia peger på lars løkke som statsminister hvis blå blok får kandidater nok. tydeligt at se du er første gangs stemmende. men det er ikke udelukkende lars løkkes skyld at der er finanskrise hvis det er det du tænker på.?

rasmus, med en stemme på liberal alliance, så vil du få flere penge til dig selv. De vil heller ikke smide alle vores penge ud af landet, de er også imod flere nye afgifter, så som bilejer med et job og ung i alderen sætter jeg mit kryds der.

• #11   14. sep 2011 Scarface Der har du så svaret på hvorfor jeg er smuttet fra DK for længe siden

OK jeg Må så betale lidt mere for bilen som en tilsvarende i DK tilgengæld slipper jeg billigere på årsbasis både i forsikring og årsafgift (vægtafgift)

• #12   14. sep 2011 Erik.. hvor flytter vi hen ?

• #13   14. sep 2011 rasmus

liberal alliance er blå, meget blå:-) deres "bogstav" er( i ) på valgkortet. hvis du mener at dine penge, er DiNE penge. så er det der krydset skal sættes.

• #14   14. sep 2011 Scarface Jeg er smuttet til Norge .. efterhånden et par år siden

Ok det er lidt dyre at leve heroppe men tjener mere og betaler mindre i skat

ang. bilen så giver jeg 2500.- i året og til maj næste år kan jeg sætte bagsæderne i for 500kr også hedder det 2800 i året

Tilsvarende på gule plader i DK koster over 7K i vægtafgift.. Ved ikke hvad det koster at få bagsæder i men det er sikkert noget mere som 500.-

Brændstofs prisen er jeg holdt op med at kikke på..

• #15   14. sep 2011 rasmus

jeg vil generelt sige at deres holdninger passer rigtig godt til os unge mennesker, som ikke helt forstår hvorfor det skal være vores ansvar at nogle af de ældre b..la (med mange penge på kontoen, og et stort hus) skal ha yderligere hjælp fra vores penge pung.? vi er unge, og de penge vi tjener NU, er dem VI skal bygge vores fremtid på.

• #17   14. sep 2011 rasmus

Det er ikke sikkert at velfærden er sparet væk når vi bliver gamle, men hvis vi selv får en mulighed for at spare op, fordi at vi rent faktisk får flere af vores EGNE penge, så er det en del nemmere end at forære dem væk til en rød regering, som gladeligt sender dem ud af landet til u-landsbidrag UDEN at spørge os om det.!? det bliver blåt de næste 4år, og forhåbentlig de mange næste.

• #19   14. sep 2011 christian

så må vi jo bare håbe at halvdelen af dem er ligeså velvillige til at stemme, som de er til at bidrage til samfundet. så er det ikke noget problem, for så letter de ikke deres røv fra sofaen, når bare de ved at naboen gider:-)

Jeg er ikke i tvivl om at rød får klø på målstregen!

• #20   14. sep 2011 Anyway... jeg vælger skraldespanden igen i år, de er alle nogle røvhuller alligevel.

• #21   14. sep 2011 Liberal alliance smiley

• #22   14. sep 2011 stem på mig og jeg gør kager gratis og for 20 kr kan man giv politikerne nogle dummeflade smiley

• #23   14. sep 2011 Uanset hvilken regering vi harvde haft ville den ryge ud til det kommende valg, FORDI langt de fleste stemmer for at få flere penge i deres egen lomme!

• #24   14. sep 2011 Martin - Jamen det godt du kan læse smiley bum .. Det gode tegn! Og nej det er vel som sådan SLET ikke Løkkes skyld vi har finanskrise, det var så vidt jeg husker ikke ham der startede hele lortet anyway, så hans skyld kan det sku aldrig blive... Det jo lidt som at bage kage uden mel.. Hvordan fanden gør man?

Jeg mindes bare og ha hørt Pia sige at hun vil ha lukket grænserne ind som ud + hive nogle store sedler ud a vores ALT for høje u-lands støtte! Hvilket jeg i givet fald gir hende HELT ret i!

Generelt : Her er min situation...
    24år - Maler lærling
    Søger: Lukkede grænser.. Bedre "vilkår" for min "klasse".. Knap så mange invandre.. Bedre vilkår i børnehaver m.m.

Sån lige et lille udsnit a det JEG godt ku tænke mig .. Er Pia kvinden for mig ? smiley

• #25   14. sep 2011 Tag testen på www.tv2.dk den fortæller hvilke 3 politikere du sympatiserer mest med og hvilke 3 du sympatiserer mindst med.

Jeg var DFer for 10 dage siden, nu vil jeg prøve igen, lige nu.

• #26   14. sep 2011 Allan, den test tog jeg også...

Det bliver Dennis Flydtkjær jeg stemmer på.
    Med 90% enighed i den test.
    De to næste var også fra DF.

Btw folkens > http://tjekligefakta.dk/

• #27   14. sep 2011 Folk incl. mig selv har prøvet at bilde rød bloks vælgere ind, at de først skal stemme fredag. Ja det var lidt plat.... nok er de dumme, men så dumme er de sgu heller ikke. Jeg vil istedet opfordre rød bloks vælgere til, at stemme i løbet af dagen..... så bliver der ikke trængsel ved valgstederne om aftenen, når blå bloks vælgere har fri fra arbejde.

• #28   14. sep 2011 Høhøhøhhø Troels.... Well played mate!

• #29   14. sep 2011 Jeg var kun oppe på 88% enig med en DF'er og de to næste var os DF .. De 3 ringst var alle Radikale hehe ...
    DF - you got my vote !

Fandt lige den her på Facebook - og ADMINS ! Do not fucking freeze me ! Det er kopieret tekst og ingen kan klante mig for noget som helst..! smiley

kære lars løkke rasmussen var det ikke snart på tide at uddanne de afganhske og irakiske flygtninge der har ophold i danmark til soldater? efter endt uddannelse skal de sendes hjem evt. med deres våben og udrustning de han så efterhånden erstatte de danske soldater, man føler sig lidt til grin når vi skal forsvare deres hjemlande medens de hygger sig i danmark

Beklager meget alle fjolsets stavebøffere, håber det gir mening smiley

• #30   14. sep 2011 I dag er jeg så igen blevet DFer, dog 1% laverere, nu 82%, og Karina Adsbøl som jeg har 10 ting enig med og ligeledes 10 ting helt uenig. mignmvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvn Katten der lige jokkede på tastaturet......

Sjovt nok var jeg til en snak med hende i dag i Kolding, har ellers aldrig hørt om hende, og tænker da også at en stemme på hende er spildt, da hun er helt grøn. Men hvem skal så have den???

• #31   14. sep 2011 Pia eller bare DF in general ? (:

• #32   15. sep 2011 Pia har sgu pisset mig lidt af med den forkortelse af dagpengereglerne og forlængelse af optjeningsperioden.

• #33   15. sep 2011 Jeg har os ændret til Liste A, alt andet er simpelthen hul i hovedet !

Kommentér på:
VIGTIGT !! VALG KIG KIG KIG !!!

Annonce