{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Steam
  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #1   15. sep 2011 Logger ind på din egen profil og henter det, det skulle gerne stå under dit "Libary" og så bare finde det smiley
    Evt skal menuen sættes til "all games" men finder du nok ud af

• #2   15. sep 2011 log på din acc på steam så er alle spil der.

• #3   15. sep 2011 hvis du har hentet det en gang kan du bare hentet det igen inden på steam på din profil

• #4   15. sep 2011 Jamen hvis jeg skal hente det igen, skal jeg indtaste alle betalingsoplysninger.. Og så tager de jo penge for det igen?

• Bjerggaards

#5   15. sep 2011 Så er du ikke på samme konto som du har været på før. Eller osse har du fået hentet css beta på din konto?

• #6   15. sep 2011 Det er den samme konto.
    Og nej det var ikke Beta. Hentede Counter Strike Source og betalte for det. I det var Beta også med, men købte den orginale. Har spillet det i snart et år på den bruger.

• Bjerggaards

#7   15. sep 2011 Hvis det er købt kan du finde det på den måde som jeg tidligere skrev, er det ikke derinde, så har du ikke købt det, så enkelt er det.. Og du kan da skrive til steam og skrive du har købt, men husk at ha kvitering osv klar på købet, ellers får du mere end svært ved at overtale dem om, at du har betalt for det

• #8   15. sep 2011 Jamen jeg købte det ikke på CD, købte det inde på selve Steam.
    Og selvfølgelig er det betalt. Har spillet online over et år og det ville jeg ikke kunne gøre hvis det ikke var betalt. Har prøvet at køre købet igennem med kortoplysninger men den kommer bare til bekræftelsen og det gider jeg ikke-

• Bjerggaards

#9   15. sep 2011 Købte osse mit på steam da jeg i tidernes morgen købte, og har købt mange siden smiley Og hver gang jeg logger på min konto, lige meget hvilken computer, så står de klar til at jeg kan hente dem under "libary"
    Og hvis du ik kan finde derinde, og du har spillet det meget, så må du prøve at skrive til steam og se hva de siger.. Med ved at de vil kræve en kviterring på dit køb smiley Så tjek din mail igennem. Eller din bank oversigt.. Bare lav en søgning på netbanken igennem de sidste 5år og søg efter steam ;=

Kommentér på:
Steam

Annonce