{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
934 visninger | Oprettet:

Skiferie! St. Anton vs ischgl?? {{forumTopicSubject}}

Hej, søger noget hjælp ang. skiferie.

Vi er en 7-8 drenge som skal afsted. Så vi kunne godt tænke os og leje en hytte evt. Men kan det lade sig gøre, hvis man skal køre med bus derned?

Synes ikke rigtig jeg kan finde nogle hytter eller hoteller, som ligger lige op af pisten, kan i hvert fald ikke finde en samlet pris. Nogle der kan hjælpe, eller har erfaringer, med nogle gode steder og priser?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skiferie! St. Anton vs ischgl??
  • #1   22. sep 2011 Når nu turen går til Østrig så vil jeg sige at i skal prøve Sölden.. det er fantastisk skiområde + afterski i den by er noget af det bedste i finder dernede (snakker af egen erfaring også) .. St. Anton har haft lidt problemer med sne de sidste 2 vintre ved jeg.. ellers også super fint område.

• #2   22. sep 2011 Efter min mening to af de aller bedste skisports stedder i europa. Men hvilket man skal vælge afhænger meget efter hvad man er til.

I ischgl er det let og bo tæt på liften, da der er tre forskellige kabiner der fører folk op i området, og der er gjort meget for at lette transporten rundt i byen, men undergrunds rullende fortorv.. Så jeg ville ikke være så bekymret over at skulle bo. lige op af pisten.
    Og så har ischgl, efter min mening, det absolut bedste afterski.. af alle steder
    og jeg rigtigt stort lækkert skiområde

St. anton, er et rigtig fedt off piste område, og de er rigtig gode til afmærke osv, så riskikoen for at få en lavine i hovedet er så lille som mulig.
    Men når det kommer til byen så kan den på ingen måde sammenlignes med ischgl

• #3   22. sep 2011 Vinther,

Mange tak for hjælpen, det var noget af det jeg søgte svar på :)!

• #4   22. sep 2011 Jeg har lige et forslag mht. transport. Nogle af mine kammerater var i Østrig i år, og de rejste med tog. De gav 605 kroner for en tur/retur billet fra Vejle (Østjylland) til Bad Gastein i Østrig, og deres billet var gyldig helt ned til Sydfrankrig. Du skal selvfølgelig beregne lidt ventetid på de forskellige stationer ned gennem Europa, men det er en meget billig transportform.

Kommentér på:
Skiferie! St. Anton vs ischgl??

Annonce