{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DBA.dk
  • #1   22. sep 2011 er det ikke nemmere at trykke på vis nummer knappen smiley

• #2   22. sep 2011 hehe havde jeg ikke lige set. Hvorfor så overhovedet skjule nummeret*?

• #3   22. sep 2011 ja det tror jeg da nok lige.. Troede lige det var et glitch via mobilsiden. I gamle dage sku man da betale for at se nummeret..

• #5   22. sep 2011 Det er vel for alle de folk fra abe lande ikk skal misbruge dem og ringe med deres fusk

• - INAKTIV -
    - INAKTIV - Tilmeldt:
    aug 2009

Følgere: 50 Biler: 3 Svar: 2.252
    #6   22. sep 2011 Det er såmænd bare sikkerhed smiley

Det har intet at gøre med at de vil skjule telefon nummeret så du ikke kan se det uden køber giver dig lov smiley Det er simpelthen fordi så kan der ikke sættes en computer til at spore mobilnumre som de kan spamme eller som de kan give de der udlandske opkald med "Hello! I'm your rich uncle from Jamaica!"

Så det er faktisk ikke så dumt endda smiley Såmænd bare for at beskytte jer sarte sjæle imod ikke at blive fristet når en eller ande hot chick gerne vil giftes med jer, men hun skal bruge pengene for at rejse fra Nepal og til jeres adresse - til TAXA takster! smiley

• #7   22. sep 2011 deres spamfilter har da ikke hjulpet..fik da 4 smsér fra en (bruger) som var mega intra i min båd som jeg havde til salg.... omg det var så en påhængsmotor men lige meget.....når det er udenlansk og ikke viser nr fra sms men et brugernavn hva så ????

• #8   22. sep 2011 arh smart nok. Ligesom man nogen gange skal indtaste de der mærkelige tal og bogstaver. Smart smart..

• #9   23. sep 2011 rasmus ,,der stod et navn istedet for et nr..

poå engelsk '' vi er meget intra i din båd og vil gerne købe den send en mail på denne mail adr og vi kontakter dig... dette lugter langt væk af snyd desuden var det en påhængsmotor som jeg havde til salg.....

Kommentér på:
DBA.dk

Annonce