{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
524 visninger | Oprettet:

Snoopy
Snoopy Hjælpe-administrator

Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.637

pc spørgsmål {{forumTopicSubject}}

ja jeg vil have et større grafik kort i kassen da det en pc fra en kammerat med stort grafikkort som blev pillet ud, og køre så med et skod kort nu.

maskinen er fin nok så ska bare finde et nyt GFX kort

men hvilket skal jeg vælge, det skal køre hdmi og samtidig ikke koste det samme som en ny bil (det er som sagt ikke en spritny pc) men skal kunne trække 100fps i css i 1920x1080 smiley

under pc info står således
processor: intel/r) core(TM)2 CPU E8400 @3Ghz 2.4Ghz
køre 32bit system hvis det har noget at sige

og hvorfor hulen står der to Ghz tal på processor ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  pc spørgsmål
  • #4   23. sep 2011 Det har du jo selv lige skrevet, Core 2 Duo E8400 @3,0 ghz. smiley Hvis ikke du vil ofre alt for meget vil jeg foreslå dig at købe et MSI GTX560Ti Twin Frozr II, et ganske godt kort til en god pris. smiley

• #7   23. sep 2011 Tvivler på at CSS kan benytte fire kerner, og den 2,66ghz core 2 duo i kombination med det NVIDIA quadro kort der sad i min bærbare kunne fin trække det rundt ved 1920x1200 @~120 fps, så processor er der ikke noget galt med. Kan CSS ikke også skiftes til at køre med DirectX?

• #8   23. sep 2011 Vil også foreslå dig et GTX560Ti, da det fint vil dække dit behov.

• #9   23. sep 2011 Martin G: Dualcore har da intet med 32/64 bit at gøre? Tvivler på at css understøtter quadcore. Så hvis han ikke skal spille nye spil, vil det være hul i hovedet at bruge penge på flere cores. Når det er sagt, så behøver han slet ikke en ny cpu heller.

Men til grafikkortet, så ville jeg vælge noget fra nvedia. Har selv Ati nu og det er jeg lidt træt af..

Kommentér på:
pc spørgsmål

Annonce