{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
558 visninger | Oprettet:

gran turismo 5 {{forumTopicSubject}}

Er i level 18 og det er skøn grafik osv.
Men hvad gælder det egentlig om? Hehe...
Kan man gennemføre spillet?
Hvad får man ud af de der driver licenser?
jeg kører jo a spec mode og så en del af de der "seasonal events" og man vinder jo sygt mange penge i forhold til hvis man bare kører a spec løbene . Forstår ikke helt hvordan de forskellige ting i spillet hører sammen? for stiger i level lyn hurtigt når jeg kører de seasonal events. Og jeg tuner bilerne så de kører fra alle de Andre? , så mangler sku lidt modstand? Syntes det virker nemt at gennemføre, og bare er tidsfordriv?

Håber i kan hjælpe og forstår.. Hehe...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gran turismo 5
  • #2   6. okt 2011 det er også nemt at gennemføre det spil.
    men når du når længere blir det lidt sværer.

man kan få en spicial red bull turismo bil der kan køre 500 km/t den er vild. smiley

• #3   6. okt 2011 Tja, spillet er jo hvad du gør det til, vælger du at vold tune bilerne, er det klart du flyver lige igennem, du kan også bare køre bilerne som de er, med lettere små modifikationer og få langt mere glæde ud af spillet.
    der ud over ved jeg ikke hvor meget du har slået til, for du kan jo slå ABS, tracktion control og andre hjælpe midler fra, og så skal du alligevel holde tungen lidt mere lige i munden smiley

• #4   6. okt 2011 Jaah, du kunne jo bare lade være med at grovtune dem. lav biler på samme niveau som dine modstandere.. GT5 er ikke arcade som fx need for speed, GT5 er en simulator.

Kommentér på:
gran turismo 5

Annonce