{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.507 visninger | Oprettet:

stoppet af politiet {{forumTopicSubject}}

Jeg blev stoppet af politiet, som påstod at jeg var beruset.

Jeg forsikrede dem om at jeg ikke havde drukket en dråbe, men de mente jeg skulle svare på nogle spørgsmål for at vise om jeg var ædru:
- Hvis du kører på en mørk vej og møder 2 lys, hvad er det så??
- En bil.
... ... ... ... ... ... ... ... ... - Ja, men er det en Mercedes, BMW eller Audi??
-- Det ved jeg ikke.
- Så er du fuld.

Hvis du møder 1 lys, hvad er det så??
- En motorcykel
- Ja, men er det en honda, Kawasaki eller en Harley??
- Det ved jeg ikke.
- Altså er du fuld!!

Så blev jeg gal, og spurgte ham: - Hvis du ser en kvinde på et gadehjørne, med netstrømper, sminke og lårkort, hvad er det så??
- En prostitueret
- Ja men er det din datter, mor eller kone??

Siden da har jeg ikke haft kørekort


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  stoppet af politiet
  • #1   9. okt 2011 Hahah.. humor!

  • #2   9. okt 2011 Hvis man møder én lygte er det da med sikkerhed en peugeot..

  • #3   9. okt 2011 TT...hvorfor er det så lige det????

  • #4   9. okt 2011 den er altså gammel efterhånden.. smiley

  • #5   9. okt 2011 fuck den er fed haha


  • #6   9. okt 2011 TT. haha, ja der er sku ikke meget galt. det er tosset de ikke har fået klaret det højspænding ud til lygterne endnu :S

  • #7   9. okt 2011 hvad er mit våben.
    Vil skyde på at 90% af de biler der kører med en en sprunget forpære, er en peugeot..


  • #8   9. okt 2011 hahahaha tt +1;D

  • #9   9. okt 2011 haha tt det er ikke engang løgn de må have nogle gruelige regne problemer de franskmænd

  • #10   9. okt 2011 God humor, selv om den ikke er helt ny.
    Godt min 406er ikke har det problem TT, men ja der er mange


  • #11   9. okt 2011 En dreng kommer hjem fra skole, og efter aftensmaden spørger han sin far:
    - Far. Vi havde dansk i dag, hvor vi talte om, hvor grænsen går mellem forskellige ord. Kan du hjælpe mig med at forklare forskellen på hypotetisk og virkelighed?

    Faderen tænkte lidt og sagde så:
    - Ja, ser du, min søn, jeg kunne godt komme med en længere videnskabelig forklaring. Men jeg tror nu hellere jeg vil give dig et praktisk eksempel i stedet. Gå op til din mor og spørg hende, om hun vil bolle med postbudet for en halv million kr.

    Sønnen går op til moderen med spørgsmålet, og hun svarer, at hun selvfølgelig vil det. Sønnen går herefter ned til faderen med svaret.

    - Ja, det tænkte jeg nok, siger faderen.
    - Gå nu op til din storesøster og spørg hende, om hun vil bolle med sin universitetslærer for en halv million kr.

    Som sagt, så gjort. Sønnen spørger søsteren, som svarer, at hun naturligvis gerne vil det for et så stort beløb.

    Drengen går retur til faderen med svaret. Faderen sukker dybt og siger:
    - Ja, søn, der kan du se forskellen. Rent HYPOTETISK kunne vi være millionærer, men i VIRKELIGHEDEN bor vi bare sammen med et par ludere!


  • #12   9. okt 2011 Henrik V

    Du ryster dem bare ud af ærmet


  • #13   9. okt 2011 Tak for en genopfriskning Henrik, de er s.. stadig god. :-))



    Holder med TT . ang. manglende lys i lygte.

    Og hvis der slet ikke er lys på om dagen, er det til gengæld i 90% af tilfældende en ikke helt ny VW der har glemt at tænde lyset.
    Alle vi andre med biler af samme årgange har nemlig indbygget kørelysrelæ!


  • #14   9. okt 2011 Onkel Per. det har vw vidst også i 94, hvis de er dansk solgt.

  • #15   9. okt 2011 Kan godt være Peugeot er dårlig til strøm, men de holder der stadig når de andre er rustet op.

  • #16   9. okt 2011 Pisse fedt Thomas ...

  • #17   9. okt 2011 Thomas D>> Ha ha ha;-) Det er godtnok noget du selv har fundet på. FDM siger nærmest det stik modsatte, og dem har jeg alligevel større tillid til:-)


  • #18   9. okt 2011 Andreas K. Så er der da en frygtelig masse ikke "dansk solgte" på de danske veje.

  • #19   9. okt 2011 Nå så det gør de? Jeg har ikke brugt en øre på rustbehandling eller noget på min.

  • #20   9. okt 2011 det minder mig om engang jeg blev stoppet i min celica fordi jeg kørte med lygterne ned og med tågelyset tænt. så kikket jeg på deres bil. så kikket jeg på dem og sagde. ja hvis i kikker på jeres bil. så mangler i sørme nærlys i den ene side og hvad er det jeg se. i kører selv med tågelyset tænt. så fik jeg love til at kører vidre. de havde ikke mere at sige..

  • #21   9. okt 2011 "Far, jeg skal skrive en opgave til skolen. Må jeg stille dig et spørgsmål?"

    "Selvfølgelig min dreng, spørg løs! "
    "Hvad er politik, far?"

    "Tja... i politik findes der 5 folkegrupper:"

    1) befolkningen,
    2) regeringen,
    3) den økonomiske magt,
    4) arbejderklassen,
    5) landets fremtid.

    "Det forstår jeg ikke far... Vil du forklare det for mig?"
    "Godt, jeg vil bruge vore"Far, jeg skal skrive en opgave til skolen. Må jeg stille dig et spørgsmål?"

    "Selvfølgelig min dreng, spørg løs! "
    "Hvad er politik, far?"

    "Tja... i politik findes der 5 folkegrupper:"

    1) befolkningen,
    2) regeringen,
    3) den økonomiske magt,
    4) arbejderklassen,
    5) landets fremtid.

    "Det forstår jeg ikke far... Vil du forklare det for mig?"
    "Godt, jeg vil bruge vores hjem som eksempel.
    -Jeg tjener pengene til den fælles husholdning; altså er jeg den økonomiske magt.
    -Din mor administrerer og bruger pengene; hun er altså regeringen.
    -Vi tager os af dine behov; Du er altså befolkningen.
    -Din lillebror er landets fremtid,
    -og hans barnepige er arbejderklassen.

    "Forstår du det, min søn?"
    Mere eller mindre...
    Om natten vågnede den lille dreng ved, at lillebroderen græd. Drengen stod op for at se, hvad der var galt, og han opdagede, at lillebroderen havde skidt i bleen. Han gik ind i forældrenes soveværelse hvor moderen sov tungt.

    Så gik han hen til barnepigens værelse, men gennem nøglehullet så han faderen i gang med at "ordne" barnepigen.

    Eftersom de ikke reagerede på, at han bankede på døren, gik han tilbage til værelset og sov videre.

    Næste morgen sagde drengen til faderen:
    "Nu tror jeg, at jeg forstår, hvad politik er."
    "Glimrende, min søn! Prøv at forklare mig det med dine egne ord."

    Jeg tror, at det er sådan her:
    Mens den økonomiske magt røvpuler arbejderklassen,
    snorksover regeringen, Befolkningen bliver ignoreret fuldstændigt,
    og landets fremtid står i lort til halsens hjem som eksempel.
    -Jeg tjener pengene til den fælles husholdning; altså er jeg den økonomiske magt.
    -Din mor administrerer og bruger pengene; hun er altså regeringen.
    -Vi tager os af dine behov; Du er altså befolkningen.
    -Din lillebror er landets fremtid,
    -og hans barnepige er arbejderklassen.

    "Forstår du det, min søn?"
    Mere eller mindre...
    Om natten vågnede den lille dreng ved, at lillebroderen græd. Drengen stod op for at se, hvad der var galt, og han opdagede, at lillebroderen havde skidt i bleen. Han gik ind i forældrenes soveværelse hvor moderen sov tungt.

    Så gik han hen til barnepigens værelse, men gennem nøglehullet så han faderen i gang med at "ordne" barnepigen.

    Eftersom de ikke reagerede på, at han bankede på døren, gik han tilbage til værelset og sov videre.

    Næste morgen sagde drengen til faderen:
    "Nu tror jeg, at jeg forstår, hvad politik er."
    "Glimrende, min søn! Prøv at forklare mig det med dine egne ord."

    Jeg tror, at det er sådan her:
    Mens den økonomiske magt røvpuler arbejderklassen,
    snorksover regeringen, Befolkningen bliver ignoreret fuldstændigt,
    og landets fremtid står i lort til halsen


  • #22   9. okt 2011 Toyota Mike M

    haha nice one!


  • #23   9. okt 2011 Toyota Mike M

    Bare giv dem igen! haha.. så kan de lære det :o)


  • #24   9. okt 2011 de skulle ski ikke stoppe mig når de selv havde det tænt og manglet nærlys. fame nej.. de blev også lidt tavse.. det var lige ud for MACD i skive

  • #26   10. okt 2011 muligt i ikke kan lide peugeot, men det er den bedste bil jeg nogensinde har haft, og har da haft en hel del.
    Har haft den i knap 10 år den har kørt 363xxx km og har ingen rust bortset fra lidt i en forskærm og er fra 98. Peugeot lever længere.


  • #27   10. okt 2011 MrT

    Min 'nye' Golf 2, har kørt 540xxx km, er fra 91 og har ikke skyggen af rust nogen steder..


Kommentér på:
stoppet af politiet

Annonce