{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gratis musik streaming. Spotify
  • #1   13. okt 2011 Det er bare ikke så fedt når man ikke har en Fjæsbog profil som er krævet smiley

• #2   13. okt 2011 Kan stadig ikke helt se hvorfor man skulle begynde at betale for Spotify når Grooveshark er gratis at bruge..

- Ja, jeg ved godt det er gratis på Spotify også, men de har en ret kedelig limit på den gratis. Fx. kun 10 timers spilletid, og max 5 afspilninger af en sang. Derud over kan man max spare 10 timer sammen ud over de 10 timer man allerede har.

Skidt skidt. Og så kan man jo heller ikke spille Spotify på sin mobil (eller anden enhed) uden man er præmium bruger.

• #3   13. okt 2011 Carsten....Ser da ud til at man kan tilmelde sig uden FB også ?

Rune...Okay det med limit har jeg ikke lige set. Men har nu også problemer med at komme ind......Har meldt mig med FB login, men når jeg vil høre noget så beder den om mit password og den accepterer ikke min FB-kode...argh...Men det nu også ligemeget hvis der alligevel er limit derinde.

• #4   13. okt 2011 Flemming:
    Jeg hørte en anmeldelse af det i radio'en forleden og der fik det meget kritik for at det var en krav med en FB profil for at benytte Spotify i DK.

Så med mindre de har ændret et eller andet over de sidste 48timer så er det et krav smiley

• #5   13. okt 2011 Carsten...
    Ja så kan det sgu være ligemeget.....

Men der er nu en knap hvor man kan logge ind på 2 måder...Med FB og en som ikke er FB

• #6   13. okt 2011 Flemming - ja, der er en log på Fb og opret en konto. Men prøver du at oprette en konto, henviser den til Facebook bruger.

Man kan ikke komme uden om Fb længere.

Ved dog ikke hvorfor den brokker sig over din kode. Er det på hjemmesiden, eller ved login i selve programmet? Husk det skal være din e-mail adresse du bruger på Facebook.

• #7   13. okt 2011 Jeg har oprettet en Spotify bruger og det kan helt klart anbefales!!

Det eneste var bare at man var nødt til at oprette en bruger som Svensker!! :-S (har haft det i 2 måneder nu)

• #8   13. okt 2011 Rune....

Jeg er logget ind, men når jeg klikker på noget musik, popper loginboksen op og den siger jeg skal indtaste min kode....Og når jeg gør det, siger den at koden er forkert......

Men pyt.....Holder mig til youtube indtil videre smiley

• #9   13. okt 2011
    Rune H
    Prøvede lige Grooveshark... hold da kæft det funger bare og er jo pisse nemt... ind på Grooveshark.com,,, søg kunstner og BUM! afspil,,, fedt mand tak for den! fuck alt andet fra nu af

• #10   13. okt 2011 grooveshark funger som sådan noget skal, problemet er bare at nogle store etableret kunstenere ikke er der.

• Jakob N .
    Jakob N . Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 12 Følgere: 11 Svar: 448
    #11   13. okt 2011 nu sender spotify altså også musikken ud i noget bedre kvalitet end grooveshark osv (320kb mener jeg)
    det er noget at tænke på hvis man rent faktisk vil ha bare nogenlunde god lyd ud af højttalerne smiley

Kommentér på:
Gratis musik streaming. Spotify

Annonce