{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
777 visninger | Oprettet:

aftenskole holbæk-roskilde {{forumTopicSubject}}

Hey Gutter, jeg er interesseret i at finde noget mekaniker aftenskole da jeg gerne vil kunne servicere min bil mere selv smiley

jeg har været med til at skifte bremser, ventilpakning som det "mest" avancerede for mig hehe...

anyways nu har jeg en nyere og hurtigere bil, som jeg gerne vil passe godt på.. jeg ønsker derfor også selv at kunne skrue på skidtet, men kun hvis jeg ved at det jeg gør er korrekt, hvorfor jeg har i sinde at starte på noget aftenskole, jeg er klar over at man ikke kan lære hvad man finder ud af pr. erfaring. men mere for min egen personlige udvikling og tryghed smiley

ellers nogen inputs til det ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  aftenskole holbæk-roskilde
  • #1   19. okt 2011 Hmm køb en værksteds håndbog om din bil. det vil du komme MEGET langt med!
    Tror sku ikke som sådan der er nogle aften kurser på det område.

• #2   19. okt 2011 Hej Lars, tja Haynes bøger er nu meget gode, men det jeg er mere interesseret i at selv rent faktisk at skrue og meget gerne på en "test-bil" først eller lign. inden jeg kaster mig ud i det på min egen...

hvad med inde omkring Glostrup ?

arbejder i Glostrup til daglig.

• #3   19. okt 2011 Hmm umiddelbart tror jeg sku ikke der er andet for end at kaste sig ud i det.
    Jeg har heller aldrig går på nogle aften skole eller noget, eller været i lære som mekaniker. Men alligevel kommer det da med tiden det at skrue i det, her i weekenden skiftede jeg f.eks motor 2 gange osv. det er sku bare at kaste sig ud i det. evt ha en backup i en kammerat der er makaniker eller lignende hvis man har sådan en

Kommentér på:
aftenskole holbæk-roskilde

Annonce