{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.335 visninger | Oprettet:

Hylen for ørerne! {{forumTopicSubject}}

Hej, tænkte lige jeg ville spørge nogen inden jeg går i panik og spilder min læges tid på noget der måske er ingenting.

I går og i dag har jeg haft en brusen for højre øre, som jeg kunne få til at forsvinde midlertidigt når det blev for slemt (altså det blev værre og værre), ved at holde mig for næsen, lukke munden og så "puste" luft ud i øret. Der kunne jeg lige høre en poppen og så en dejlig fornemmelse af at kunne høre igen.

Men nu er det satme gået over til en dyb hylen hver gang jeg siger noget, eller andre gør.

Er chauffør og går blandt maskineri der larmer som død og helvede og frygter lidt det er fordi jeg stod lidt for tæt på en luftudløsning fra en blæsemaskine i fredags som gjorde pænt ondt i øret. En trykslange sprang lige da jeg stod ved siden af, og jeg ikke havde høreværn på.

Nogen der har en smule kendskab til om jeg skal frygte det er permanent, eller om andre har prøvet noget lignende og det er forsvundet igen?

Er gået rundt med høreværn hele dagen i bare frygt for at gøre det værre, så jeg er lidt småpanisk smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hylen for ørerne!
Kommentér på:
Hylen for ørerne!

Annonce