{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
753 visninger | Oprettet:

Handel i tyskland drikkevarer {{forumTopicSubject}}

Dav bg

Er der nogle af jer der har regnet på hvor meget man skal købe for at det kan betale sig når man er i tyskland?

Lige ummidelbart ville vi tage afsted to og købe 220 liter øl og 20 liter sprut over 22%

Men er der nogle der har regnet på om man sparer nok? Det koster jo i brændstof og ikke mindst færgen.

Det drejer sig om fra nordsjælland til rødby og færge derfra.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Handel i tyskland drikkevarer
  • #1   7. nov 2011 Tag rigeligt med hjem - bare sig at I skal holde gadefest, så må I have alt det med I vil smiley

I sommers var jeg dernede og der havde mig og en anden 70 rammer øl og 50 rammer cola med hjem + diverse vin, slik og konservesvarer smiley

(bil og trailer skal det siges)

• #2   7. nov 2011 Det koster mig 400kr i benzin fra hvor jeg bor og retur.

og jeg spare nok en 2000kr på cola hver gang, men mit forbrug er jo også større pga af det. så ved sku ikke... man lever kun 1 gang, og dåser er bare nemmere smiley

• #3   7. nov 2011 ja det er sku dejligt at der kun er 30 km til den tyske grænse smiley

• #4   7. nov 2011 Umiddelbart kan det godt betale sig - men ja, man bruger mere når man har købt det - så i sidste ende rækker det nok lige langt. Men i får jo også turen ud af det, jeg giver alt for et roadtrip bare to homies smiley

• #7   7. nov 2011 Vrede villy - hvis du kan dokumentere at det er til eget forbrug (en privat fest er også eget forbrug da det ikke er til videresalg) så må du gerne have alt det med du vil.
    Min fætter havde 25 års fødselsdag i sommers så den hentede vi hjem til...

• #8   7. nov 2011 Vent til januar - så er prisforskellen endnu større på danske og tyske varer.

Nu hvor vi har fået en rød regering, kan vi som borgere ligeså godt sørge for at fucke landet rigtig voldsomt op!

• #9   7. nov 2011 _Xpdite_ .
    Men for at bevise det skal du have en forhåndstilladelse fra skat. En invitation til en fest der ofte er eneste bevis er ikke tilstrækkeligt hvis de gerne vil nagle dig til korset.

Kommentér på:
Handel i tyskland drikkevarer

Annonce