{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.300 visninger | Oprettet:

Pixel fejl LG 47" tv {{forumTopicSubject}}

Den 22 Januar i år, købte jeg et 47" LG fladskærm, har så i fredags opdaget en "død" pixel som det kaldes.

Får ringet til LG´s brugerservice, de henviser mig så til elgiganten, da det er under 2 pixel fejl.
Nå jeg får så ringet til elgiganten, og får snakket med en mand der, som så siger at det ER LG´s ansvar, og at det er for ringe at jeg bare blev skubbet videre med lorten til dem, så må ringe til LG igen.
Får så fat i en mand, som nu siger at det er 4 pixel fejl der skal være, da de har en eller anden iso standard de skal rette sig efter, og det bliver jeg selvfølgelig noget sur over, da jeg ikk gider give knap 9000 for et fjernsyn, som der så er/kommer fejl på.
Det ender så ud med at jeg skal til at oprette en klagesag til dem osv, og vente x antal dage/uger...

Nogen der har oplevet det samme? og kan det virkelig være rigtig at der minimum skal være 2 til 4 pixel fejl før de vil/skal gøre noget ved det??

Havde ellers hørt så meget ros om LG´s brugerservice


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pixel fejl LG 47" tv
  • #1   8. nov 2011 Lorte situation du er i smiley

    Kender desværre ikke ret meget til det. men ved der er garanti på pisset, og de havde fået verbale øretæver på den onde klinge hvis det var mig.

    Jeg havde gjord det, fra hvor du står.

    Gået ned til min forhandler med Tv'et face to face og fortalt dem som det er. og hvordan jeg havde oplevet tingene mht. Dem Elgiganten og LG selv. hvis så der står en eller anden smartass idiot sælger der ikke fatter en brik havde jeg bedt om at få en chef i tale. også tror jeg ærlig talt der sker lidt.

    Jo mere du skaber dig, fordi du har retten på din side, så giver de nok efter.

    Ja det ændre ikke på problemet at de er nogle fjolser. Så havde været sidste gang jeg havde handlet der, alt efter hvordan der kommer ud i den anden ende smiley

    Held Og Lykke.

    /Rocco


  • #2   8. nov 2011 Ifølge Købeloven, skal Elgiganten håndtere det som en Garantisag...

    Det er sælger og ikke levenradør som du skal kontakte... Så skal elgiganten tage snakken med LG...

    Men det er rigtig at der er nogle Normer alt efter hvor mange Pixelfejl der er... Men det kommer også an på om det er ude i et hjørne eller midt i skærmen...

    De kan desværre godt have loven på deres side med en pixelfejl...!!

    Derfor køber man jo kun mærker som 100 % pixel garanti smiley


  • #3   8. nov 2011 find en stærkstøms kilde og sæt dit tv til. puff og et nyt tv til dig smiley

  • #4   8. nov 2011 havde lidt det samme problem hvor jeg ikke kunne få et nyt osv jeg smed lortet ud og så købte vi et phillips det har fungeret uden problemer i to år nu og det gled enda ud af mine hænder under flytning der kom en lille ridse og det var det... virker perfekt endnu

  • #5   8. nov 2011 King...???

    Det får han da ikke et nyt tv af...?

    De kan jo se der er kommet forkert strøm ind i tv´et ved at det hele er brændt af...


  • #6   8. nov 2011 er det en pixel der har låst sig fast i en farve? eller er det en som er sort?

  • #7   8. nov 2011 Prøv at banke forsiigtigt omkring pixelen -og i siderne i samme højde som de defekte pixels.

    Jeg havde samme problem, som dig - og ja - de har X-antal pixelfejl, som er acceptabelt. jeg fik liv i dem ved at dappe lidt på skærmen - der er sikkert guider på youtube. smiley


  • #8   8. nov 2011 En eller anden dag finder folk forhåbentligt ud af der er forskel på garanti og reklamation smiley

    http://taenk.dk/gode-r%C3%A5d/garanti-og-reklamationsret

    Ring til Elgigantens kundeservice, så får du afhentet tv'et og det bliver sendt på værksted. Hvad der sker derefter er op til værkstedet/LG smiley


  • #9   8. nov 2011 Daniel. Der bliver intet gjort hvis de antal pixel, der er defekte ikke overstiger grænsen. og jeg tror gerne de må have 4 defekte pixels i den størrelse.



  • #10   8. nov 2011 Det er en helt sort prik...

    Jeg har sgu i sinde at blive ved indtil det er lavet eller jeg får et nyt.
    Man giver heller ikk 2000 for en trøje, hvori man ser det er 2 huller, men ikk kan få ny eller lavet, fordi der ikk er 4 huller, synes satme det er en gang fis fra LG's side..


  • #11   8. nov 2011 Derfor ville jeg stadig sende det ind så de kunne kigge på det.

  • #12   8. nov 2011 Prøv at dappe lidt på det. Det plejer at virke. Altid noget den er sort - og ikke neon-grøn - det var de på mit. Mere irriterende... smiley

Kommentér på:
Pixel fejl LG 47" tv

Annonce