724 visninger
|
Oprettet:
Hvordan? - Anmelde pakke til TOLD (Ekspress) {{forumTopicSubject}}
Hej BG
Hvordan er det nu lige man anmelder en pakke til tolderne?
Jeg er 100% sikker på at de tager den alligevel, så vil gerne have behandlingen overstået så hurtigt som muligt, ved at betale før den overhovedet kommer til danmark. Jeg ved at min arbejdsgiver gør det, da der står "Anmeldt til Told (EKSPRES)" eller noget i den stil på de pakker vi får fra udlandet. (Jeg kan desværre ikke få fat på ham da han er på ferie)
Hvor skal man sende oplysningerne til (hvor meget pakken er værd og hvad den indeholder) samt Tracking nummer?
sep 2005
Følger: 61 Følgere: 60 Biler: 5 Emner: 214 Svar: 2.263
Jeg har bestilt nogle dele fra en hjemmeside i udlandet, som jeg skal bruge så hurtigt som muligt og derfor ikke kan vente på at pakken skal ligge hos dem i 14 dage før jeg kan hente den.
Jeg vil derfor frivilligt betale på forhånd
nov 2005
Følger: 40 Følgere: 37 Biler: 2 Emner: 4 Svar: 335
sep 2005
Jeg vil betale på forhånd så man ikke skal vente på at de får sendt et brev som fx "Hej send lige en regning på hvad det pakken indholder koster" derfra plejer der at gå 14 dage før man kan hente den.
Jeg kan ikke vente de 14 dage og spare dem for at tjekke pakken i hoved og røv ved at være ærlig..
maj 2004
Følger: 38 Følgere: 59 Biler: 14 Emner: 479 Svar: 5.240
Det kan du ikke som privatperson.
sep 2005
<b>
Jeg ved godt hvordan det forgår normalt!
Hvis man bare venter, så kommer der pludselig en seddel så man kan hente det nede på posthuset efter man har betalt.
DET PLEJER AT FORSINKE PAKKEN RIGTIG MEGET!
Derfor vil jeg betale allerede idag, ved at fortælle dem at jeg venter en pakke med det indhold og til den pris. Så når den omsider kommer til Danmark bare kan glide igennem!
sep 2005
Egentlig mærkeligt, eftersom de ville kunne spare en del behandlings tid på den konto.
maj 2004
Følger: 38 Følgere: 59 Biler: 14 Emner: 479 Svar: 5.240
Jep. Men så er det jo fandens let at snyde.
Det er kun firmaer som har den mulighed da alle indkomne ordrer er bogført. Og derfor kan skat altid gå ind og se om den betalte told stemmer overens med værdien af den pågældende sending.
Hvordan? - Anmelde pakke til TOLD (Ekspress)