{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.480 visninger | Oprettet:

polenrep {{forumTopicSubject}}

Er der nogen af jer der har erfaring med dette firma?

http://www.polenrep.dk/laederindtraek.html

sidder nemlig og savler over deres saddelmager priser smiley

Nu skal vi ikke disse polakker, jeg har set arbejde dernedefra der var 100 gange pænere end dansk. Men vi skal snakke om erfaringer med netop dette firma, eller hvis i har links til lignende firmaer i samme prisklasse smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  polenrep
  • #1   17. nov 2011 Uff, læderkabine fra ca. 10k

Og så er det ikke længere væk end man kan køre:-)

• #3   17. nov 2011 Jamal M : De sider der, den første har næsten ingen info, samt trykker man ind på læderkabine viser den 4 felter, 1 med tyske fælge og 3 med franske... wtf?

den anden, som er affilieret med, er næsten også rene fejl, samt pris forespørgslen er væk?

Ville du handle der? jeg ville ikke, men har du erfaringer? evt. prislejer?

Det virker som ren reklame, no offence,

• #4   17. nov 2011 Kender dem derude, udmærket arbejde til gode priser

• #5   17. nov 2011 Jamal, igen, prislejer?

du er jo uden for hvad jeg spørger om i første post... lige nu reklamerer du bare for dem??

• #6   17. nov 2011 Nu er dem i Danmark nok knap så billige, men jeg har set arbejde fra begge disse, og det ser godt ud:
    www.bilhouse.dk
    www.auto-læder.dk

Jeg ved der er mange forhandlere der bruger Bilhouse her i området, og arbejdet er helt i top, priserne syntes jeg ikke er slemme, men det er sikkert dyrere end Polen:
    http://www.bilhouse.dk/RESTLAGER-L%C3%86DERKABINER.html?page=1&nrs=100

Husk i Polen har du ikke garanti på samme måde, og du skal køre derned, både for at få det lavet, men også hvis der er problemer. Dette skal regnes med i prisen !

• #7   17. nov 2011 og nej, jeg har intet med de to forhandlere at gøre. Jeg har ikke engang læder i min egen bil ... smiley

• #8   17. nov 2011 Brian D - vil så lige sige at Polen er med i EU og de har skam skrevet under på CISG, så de er skam underlagt en garantiordning på deres arbejde, så jo, der er skam garanti på, det du siger der er ikke sandt. Og hvis nogen forsøger at sige andet, så kan du altid spørge en advokat der ved noget om EU handel om hjælp smiley

Du skal ikke køre derned, CISG beskytter køberen for unødige udgifter. i DK har vi dog kun en del af CISG så vi har vores egne regler oveni, men handler du på en polsk hjemmeside f.eks. så er det CISG. smiley

• #9   17. nov 2011 Og ja, de er godt nok lidt pebrede i forhold til polsk arbejde smiley

• #10   17. nov 2011 Ja, godt nok er Polen med i EU, men forklar du dem bare at de skal lave det om. Det er reklamationsret, og det er altid sværere at forklare til nogen i Polen fremfor nogen i Danmark, når du er dansker.

Jeg ved nu ikke lige hvor meget dyrere det er, der står på den hjemmeside at prisen starter på 9244,95 kr (5500 pln).
    Men ja, du sparer sikkert lidt, dog skal bilen under alle omstændigheder transporteres, for at de kan lave det i Polen. eller regner du med bare at få syet en standard-kabine og så selv montere det ?

Det er for mig at se, meget nemmere at blive enige om hvad man vil hvis man ikke er for langt væk fra hinanden.
    Garanti eller ej, så er det ikke det samme at handle i Polen som i Danmark. Jeg kender flere der har stået med håret i postkassen fordi de har købt ting i Frankrig, Tyskland eller lignende, så jeg tror bestemt ikke Polen er bedre.
    Det er ikke et problem når man er i landet, men der kan gå så meget galt når det er på tværs af grænserne alligevel.

• #11   17. nov 2011 Brian D - du kan ligeså nemt stå med en dansk forhandler der forsøger at tage dig i rumpetten, det er skam ikke anderledes. Prøv at google chippen.dk og tjek de sager der var med ham.

Ja, det er nemmere at kommunikere dansker til dansker, men rent juridisk står du bedre stillet ved handel i polen. Så kan det godt være det er problematisk, men det er så bare fejl i systemet, dem oplever du skam også herhjemme.

Hvis jeg skulle have arbejde udført i polen ville det være i sammenhæng med en ferie dertil, så transport er ikke en faktor. Så ville det blive alt for dyrt at få noget lavet i udlandet af den kaliber,

Dem du kender der står med håret i postkassen mangler muligvis viden om de rettigheder og de organer de kan gå igennem. JA det er noget bøvl med det er det skam også i DK hvis man står med problemer med en forhandler.

Om det er bygrænsen eller landegrænsen så er der altid nogen der skal lave ballade, derfor har vi netop regler der beskytter køber. Også i polen. Så det handler om at spare penge, og ja der er mere arbejde i det hvis der er ballade med ting fra polen end fra nabobyen men du har stadig retten på din side.

• #12   18. nov 2011 som sagt, retten på din side eller ej, så er sandsynligheden for at det trækker i langdrag noget større når der både er landegrænser og sproggrænser i mellem.

Jeg har købt mange ting i udlandet, men jeg foretrækker indtil videre at jeg selv kan tale med dem der laver min bil, uden misforståelser smiley

• #13   18. nov 2011 Brian D: Du har selvfølgelig ret, sprogbarriærer og landegrænser ER en hindring, det er jo logisk, og forskellen mellem dansk og eu lov er også en barriære fordi vi i DK har andre forståelser for hvad en aftale egentlig dækker over.

Jeg har haft god erfaring med polsk arbejde so far, men kendte ikke til polenrep.dk, derfor spurgte jeg om erfaringer med netop dem.

• #14   17. maj 2014 Kan se at ind lægget er gammel men vi har lige været i Polen og få lavet læder kabine i vores Passat og vi fik en pris på omkring 10000 kr dk for ægte læder så vi kørte til Polen og stillede bilen torsdag morgen kl 8 og blev kørt ud til en biludlejning og lejede en bil og allerede fredag kl 17.00 var bilen klar igen og det ser fantastisk godt ud og der er max 5 timers kørsel fra Flensborg til stettin hvor Polen rep ligger så god service

• #15   17. maj 2014 Mikkel >> hvad kostede det så i brændstof og hvor mange ferie dage?

Sidst jeg tjekkede lå de danske priser fra omkring 14.000 kr og opefter for en læderkabine, det er nok ændret lidt på de 10-12 år, men kan det reelt betale sig når man bruger så meget tid og en lejebil?

• #16   17. maj 2014 Brian D - en læderkabine i DK koster gladeligt 20K idag, i hvert fald de steder jeg har forhørt mig. (hvilket er årsagen til jeg ikke har købt en i DK)

så hvis du har 10K at lege med så kan du jo næsten få ferien plus transport for de penge du sparer.

spørgsmålet er bare, er det stolelæder du får monteret i polen? holder det? kan det tåle aircon, er det brandhæmmende osv. der er mange ting i det som er svært at se med det blotte øje (ja du kan også blive snydt herhjemme, men stadig)

Jeg er sådan set altid skeptisk når jeg skal til en ny forhandler af noget som helst og jeg ikke selv har evnen til at se om jeg får hvad jeg bestiller.
    Desværre stoler jeg ikke ret meget på nye forhandlere før det er bevist de kan stoles på pga. for mange dårlige oplevelser.

• #17   30. maj 2014 Leje bil skal du jo også regne med her hjemme for i dk tvivler jeg på de er hurtigere end i Polen og et hotel ophold på det dyreste sted var 400 kr det dyreste sted med morgen mad og vi brugte 16000 kr der nede i 3 dage og bilen var helt fuld af vare da vi skulle hjem og vi kørte 80 kmt fordi vi havde lastbil med og vi brugte 650 kr frem og til bage i diesel

• #18   30. maj 2014 Det er jo ikke sikkert at man har brug for en lejebil herhjemme.

Og man skal dertil også overveje hvad det vil koste hvis der er en eventuel reklamation.

• #19   30. maj 2014 i en begrundet reklamation er køber skadefri da vi er i EU.

• #20   30. maj 2014 Nej men man har så vel heller ikke brug for en leje bil dernede det er jo kun en overnatning så det er jo bare og ta en taxa eller lav en aftale med værkstedet vi er i hvertfald glad for vores nye kabine også til halv pris af herhjemme minus ferie

• #21   30. maj 2014 Carsten fra Randers >> Du skal stadig selv fragte bilen derned, det kan du ikke få dem til at betale.

• #22   30. maj 2014 Brian D - skadesfri. selvfølgelig hvis den skal fragtes derned på en vandseng med jomfrutårer så skal du selv af med penge, men du S K A L holdes skadefri hvis de har dummet sig, det er reglen. Dvs. de ville ende med at skulle betale for f,eks. en fragtmand tog den med ned. Eller hvis f.eks. et sæde skulle sendes ned for at blive ombetrukket.

At nogle så er svære at danse med er en helt anden ting, men efter reglerne skal man som køber ikke lide skade af en sælgers fejltagelser

Kommentér på:
polenrep

Annonce