{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
503 visninger | Oprettet:

Et par jokes... {{forumTopicSubject}}

Ta' den!
Klokken syv om morgenen, trak han bu kserne på og gik ud af døren med en sidste smart bemærkning:
- Hvis du får et barn om ni måneder skal du ikke ringe til mig. Bare kald det Bent, for det hedder jeg.

Hun kiggede på ham, smilte og svarede:
- Hvis du får det dårligt om ni dage skal du ikke ringe. Bare kald det gonoré, for det har jeg..


Undersøgelsen
Den unge dame kom op til lægen og fortalte, at hun havde noget udflåd som hun var lidt urolig over.

- Tag tøjet af, læg Dem op på undersøgelsesbriksen, og spred Deres ben, sagde lægen.

Den unge dame gjorde som lægen forlangte, og efter en grundig undersøgelse kiggede han spekulativt på hende og sagde:
- Besynderligt! Jeg kan ikke konstatere noget! Hvordan føles det?

- Pragtfuldt, doktor! svarede hun lettere forpustet, men det er altså fra mit øre, jeg har udflåd!


Jeg burde have sagt det ...
To unge holder en sen aften parkeret på en mindre parkeringsplads. Manden begynder blidt at nusse pigens hår men bliver hurtigt afvist.

Pigen: "Jeg ved godt at jeg burde have sagt det noget før, men jeg er altså prostitueret, og skal have 200 kr for sex!".

Manden betaler modvilligt, og efter sex og en smøg sidder han blot og glor ud af vinduet!

Pigen: "Hvad laver du, hvorfor kører vi ikke?".

Manden: "Jeg ved godt, at jeg burde have sagt det noget før, men jeg er altså taxachauffør og taxameteret står på 500 kr!".


FCK og 100 kr.
Hvad er ligheden mellem FCK og en 100 krone seddel?

Svar: Ingen af delene kan bruges i det øvrige Europa



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Et par jokes...
Kommentér på:
Et par jokes...

Annonce