{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.778 visninger | Oprettet:

Forsikring, computer og klovn {{forumTopicSubject}}

Jeg har været en klovn at spilde i sodavand i min computer og det kunne den ikke holde til. Jeg har DJØF forsikring, anmeldt det til dem og nu sidder jeg bare og håber på de erstatter. Nogle der har erfaring med det eller ved noget om det? Og ja, jeg har kigget om DJØF erstatter inde på deres egen side, men de skriver ikke direkte ved den slags uheld.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forsikring, computer og klovn
  • #1   23. nov 2011 Der er næppe dækning - Fra betingelserne:

5. Dækningen omfatter ikke:
    - skade, der er fremkommet ved almindeligt
    brug, fx ridser, skrammer, tilsmudsning, stænk
    samt spild af fødevarer og væsker

• Snoopy
    Snoopy Hjælpe-administrator

Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.637
    #2   23. nov 2011 dengang jeg købte stort sony anlæg dækkede den medkøbte forsikring ikke hvis jeg spildte noget i den, men jeg måtte gerne "tabe" den fra 4.sal fordi den kammerat skulle den, og så få den byttet

satme nogle underlige regler de har nogen gange

• #3   23. nov 2011 så taber man den sku da bare efterfølgende hehe

• #4   23. nov 2011 Tak for det gutter. Det er der sgu ikke noget at gøre ved! smiley

• #5   23. nov 2011 det der xtra sikring som bla fona forhandler dækker den slags.. min kæreste fik spildt vand i min hp bærbar og efterfølgende virkede 4 taster ikke.. den blev bare sendt ind og lavet...

et års tid senere ville den ikke tænde så jeg drønede ind med den og de sendte den ind. der gik tre uger og så fik jeg en opringning fra fona jeg kunne komme ind og vælge en ny computer til samme pris som den gamle fordi bundkortet var færdig i den gamle.. så det var nice

• #6   24. nov 2011 Hvis du købte en forsikring sammen med computeren så dækker den det

• #7   24. nov 2011 team kilberg racing.. det er ikke helt rigtigt.. ikke alle forsikringer dækker det af de ekstra man kan tegne.. min mor har en bærbar fra bilka hvor hun har tegnet deres ekstra sikring og den dækker ikke mod væske skader

• #8   25. nov 2011 Jeg ved at bl.a. Dansk Forsikringsagentur dækker via. en udvidet elektronikdækning. Den indgår i deres indboforsikringer, på trods af at elektronikdækningen er i deres indboforsikringer ligger præmien nogenlunde ens med de andre forsikringsselskaber. Hvis det er kan i prøve at skrive til anth@danskforsikring.dk og få beregnet et tilbud. Jeg skiftede for et par måneder siden grundet elektronikforsikringen, og sparede lidt penge.

Kommentér på:
Forsikring, computer og klovn

Annonce